Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Vi har huset fullt av gutteleker til storebror, hva kjøpe til lillesøster? Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Hva med å kalle det leker, ikke gutteleker og jenteleker? Anonymous poster hash: 655db...495
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Hva med å kalle det leker, ikke gutteleker og jenteleker? Anonymous poster hash: 655db...495 😳 Anonymous poster hash: e69fe...5a6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 Hva med å kalle det leker, ikke gutteleker og jenteleker? Anonymous poster hash: 655db...495 👍🏻👏🏽 Anonymous poster hash: eac52...826
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 Hva med å kalle det leker, ikke gutteleker og jenteleker? Anonymous poster hash: 655db...495 Hjelp... Poenget er at vi har masse leker som er typiske for gutt. Må du gjøre deg dum? Eller være vanskelig? Det er nå engang to ulike kjønn og ofte har de litt ulike interesser, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Løvetanner Skrevet 26. august 2016 #8 Skrevet 26. august 2016 Hjelp... Poenget er at vi har masse leker som er typiske for gutt. Må du gjøre deg dum? Eller være vanskelig? Det er nå engang to ulike kjønn og ofte har de litt ulike interesser, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6 Har hun allerede preferanser for "jente"-leker? Jeg spør ikke for å være frekk, men begge mine (jente&gutt) lekte med "alt" til de var i alle fall 3-4. Ellers er pekebøker morsomt for 1-åringer
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #9 Skrevet 26. august 2016 Hjelp... Poenget er at vi har masse leker som er typiske for gutt. Må du gjøre deg dum? Eller være vanskelig? Det er nå engang to ulike kjønn og ofte har de litt ulike interesser, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6 Ja, for meg er det faktisk vanskelig å forstå, svært vanskelig, da i min erfaring en ettårig gutt og en ettåring jente leker med de samme ballene, pekebøkene, klossene, bankebrettene, bilene, skliene, bamsene osv osv. Du høres forresten svært lite trivelig ut når du skal fornærme ved å kalle meg dum, vanskelig og om jeg har vansker med å forstå ting, ved at jeg påpeker at leker er leker. Anbefaler til alle medlemmer å ikke svare denne sure personen, da dere bare får utakknemlig drittslenging tilbake. Ha en fin kveld, nå skal jeg rydde bort togbanen til jenta mi, hun må jo leke med jenteting, må vite Anonymous poster hash: 655db...495
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #10 Skrevet 26. august 2016 Har hun allerede preferanser for "jente"-leker? Jeg spør ikke for å være frekk, men begge mine (jente&gutt) lekte med "alt" til de var i alle fall 3-4. Ellers er pekebøker morsomt for 1-åringer Hele poenget er jo at vi allerede har det meste av typiske gutteleker siden vi har gutt fra før. Og nå tenkte vi å kjøpe noe typisk jentete til henne for å ikke kjøpe det vi alt har fra før. Så kan begge leke med alt sammen og velge det de vil. Men er jo ikke noe poeng å kjøpe akkurat det vi har fra før (gutteleker) på nytt til henne. Hjelpe meg hvor folk skal misforstå. Vi prøver ikke å tre typisk stereotyper på dem, men er nå engang slik at barn gjerne har preferanser. Storebror på 5 har aldri brydd seg om det som er typisk jenteleker, derfor har vi heller ikke så mye av det. Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #11 Skrevet 26. august 2016 Ja, for meg er det faktisk vanskelig å forstå, svært vanskelig, da i min erfaring en ettårig gutt og en ettåring jente leker med de samme ballene, pekebøkene, klossene, bankebrettene, bilene, skliene, bamsene osv osv. Du høres forresten svært lite trivelig ut når du skal fornærme ved å kalle meg dum, vanskelig og om jeg har vansker med å forstå ting, ved at jeg påpeker at leker er leker. Anbefaler til alle medlemmer å ikke svare denne sure personen, da dere bare får utakknemlig drittslenging tilbake. Ha en fin kveld, nå skal jeg rydde bort togbanen til jenta mi, hun må jo leke med jenteting, må viteAnonymous poster hash: 655db...495 Jeg sa ikke du var dum, men gjorde deg dum. To ulike ting. Nå har jeg ombestemt meg, du gjorde deg nok ikke til. Les svaret mitt til en annen over her så ser du hvorfor jeg er ute etter typisk jenteting. At det går an for folk å være så surmaga som deg og lese andre ting i det som står! Det var faktisk du som begynte med frekt svar, men det innser vel neppe du. Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 Jeg sa ikke du var dum, men gjorde deg dum. To ulike ting. Nå har jeg ombestemt meg, du gjorde deg nok ikke til. Les svaret mitt til en annen over her så ser du hvorfor jeg er ute etter typisk jenteting. At det går an for folk å være så surmaga som deg og lese andre ting i det som står! Det var faktisk du som begynte med frekt svar, men det innser vel neppe du. Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6 Den som fremstår som mest dum her er deg. Synes vedkommende svarte skikkelig. Hvorfor bli så grinete for er legitimt spørsmål? Anonymous poster hash: 6b809...4ac
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #14 Skrevet 26. august 2016 Vi har huset fullt av gutteleker til storebror, hva kjøpe til lillesøster? Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6 En 1 år gammel jente leker med akkurat det samme som en 1 år gammel gutt. Ball, treklosser, lekebil, bamser ol. Så om dere har huset fullt av disse lekene etter storebror trenger hun kanskje ikke mer leker da? Anonymous poster hash: ec3bb...c0a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #15 Skrevet 26. august 2016 Den som fremstår som mest dum her er deg. Synes vedkommende svarte skikkelig. Hvorfor bli så grinete for er legitimt spørsmål?Anonymous poster hash: 6b809...4ac Hehe.. DIB kjerringer i ett nøtteskall altså! Kjønn burde vel avskaffes? Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #16 Skrevet 26. august 2016 En 1 år gammel jente leker med akkurat det samme som en 1 år gammel gutt. Ball, treklosser, lekebil, bamser ol. Så om dere har huset fullt av disse lekene etter storebror trenger hun kanskje ikke mer leker da? Anonymous poster hash: ec3bb...c0a Jo, vi trenger typiske JENTELEKER... Her var det mye treige folk... Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #17 Skrevet 26. august 2016 Jo, vi trenger typiske JENTELEKER... Her var det mye treige folk... Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6 Tja.....hvem er egentlig den treige her. Alle vet vel hva som er typiske jenteleker /typiske gutteleker . Hvor vanskelig kan det være lissom Dukkevogn, dukker, lekekjøkken, rosa kosedyr, små søte vesker, prinsesseleketelt, pekebøker med jentete tema osv. Gudene vet Lekebutikkene er da proppfulle av typiske JENTELEKER. Anonymous poster hash: a46a1...b46
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #18 Skrevet 26. august 2016 Tja.....hvem er egentlig den treige her. Alle vet vel hva som er typiske jenteleker /typiske gutteleker .Hvor vanskelig kan det være lissom Dukkevogn, dukker, lekekjøkken, rosa kosedyr, små søte vesker, prinsesseleketelt, pekebøkermed jentete tema osv.Gudene vet Lekebutikkene er da proppfulle av typiske JENTELEKER. Anonymous poster hash: a46a1...b46 Og mitt spm til de som trenger teskje er da hva som passer best til en ett år ganmel jente... Tenkte noen kunne dele tips som har vært suksess hos dem. Men noen er jo bare ute etter å krangle kverulere... Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #19 Skrevet 26. august 2016 Og mitt spm til de som trenger teskje er da hva som passer best til en ett år ganmel jente... Tenkte noen kunne dele tips som har vært suksess hos dem. Men noen er jo bare ute etter å krangle kverulere... Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6 Ha, noen er ute etter å krangle og kverulere, nemlig DEG. Du har vært frekk og vemmelig mot samtlige av folk som har svart deg. Du vil ha " rett" svar på hvilke JENTEleker ungene har likt, og hos oss har ettåringen likt biler, baller, klosser og gåvogn. Beklager at det ikke er jentete nok for deg, da svarte jeg vel feil og er dum og kverulerende? En kan si mye om dib-damene, men det er sjeldent det dukker opp så sur kjerring som deg. Anonymous poster hash: 655db...495
Jenta og gutten Skrevet 26. august 2016 #20 Skrevet 26. august 2016 (endret) Har dere en slik gåvogn da? Eller kansje den puttekassen fra brio? Har sett de har disse rosa/Hello Kitty. Fingermaling og ark i ulike farger, om dere ikke har. TY bamse? De er veldig søte. Liten dukkevogn med dukke? Lekekjøkken med diverse kopper og kar. Finnes mye fint Duplo for jenter. Liker også Little people lekene. Det er ikke leker da, jeg liker Blafre-produktene, altså matbokser og drikkeflasker. Det samme med refleksvest med navn på, veldig fint om dere er glade i å være ute, og kankje en hodelykt til det blir mørkere. Endret 26. august 2016 av Jenta og gutten
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #21 Skrevet 26. august 2016 Ha, noen er ute etter å krangle og kverulere, nemlig DEG. Du har vært frekk og vemmelig mot samtlige av folk som har svart deg. Du vil ha " rett" svar på hvilke JENTEleker ungene har likt, og hos oss har ettåringen likt biler, baller, klosser og gåvogn. Beklager at det ikke er jentete nok for deg, da svarte jeg vel feil og er dum og kverulerende? En kan si mye om dib-damene, men det er sjeldent det dukker opp så sur kjerring som deg.Anonymous poster hash: 655db...495 Jajaja... Gjesp! Tror du bør Google sur... Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #22 Skrevet 26. august 2016 Takk til dere som svarte saklig! Tror et lekekjøkken og en søt ty bamse blir vinnerne! Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6
Jenta og gutten Skrevet 26. august 2016 #23 Skrevet 26. august 2016 Takk til dere som svarte saklig! Tror et lekekjøkken og en søt ty bamse blir vinnerne! Anonymous poster hash: 3b0e8...7c6 Høres ut som en bra plan 👍🏻
anonomous Skrevet 26. august 2016 #24 Skrevet 26. august 2016 😂😂 skjønner ikke helt hvorfor du henger deg opp i hva som er gutter og jenteleker, men ok.. Har kjøpt et dukkehus til min jente i den alderen fra little People serien. Kan trykke på forskjellige steder i huset og det kommer musikk. Veldig kjekk og like populær for lillesøster som for storebror på 5 ellers er jo den bamsen du kan trykke på for å lære hvor hånd, fot, mage osv er.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #25 Skrevet 26. august 2016 Jeg har tvillinger på 1 år. Gutt og jente. Leker med nøyaktig de samme tingene... Jeg skjønner ikke spørsmålet, ei heller hva du blir så sint for...? Ved 1 år er kjønn irrelevant. Anonymous poster hash: 7ff82...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå