Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Jeg blir snart sprø av hunden min. Den har siden jeg ble gravid (9 uker nå) fotfulgt meg. Jeg kan ikke gå et skritt uten at han følger meg. Han bjeffe på folk som kommer nær meg ute (ALDRI gjort det før) og "gråter" høylydt når jeg forlater huset uten han. Han ligger oppå meg når jeg setter meg ned, før var det ok å ligge ved siden av. Han stresser noe veldig her, kan han virkelig merke at jeg er gravid? Anonymous poster hash: 123df...200
Hjertefru Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Ja, det tror jeg de kan. Vår hund (tispe) var veldig opptatt av meg når eg var gravid. Påfallende ofte la hun seg ved siden av meg, gjerne oppå føttene mine når jeg satt. Din hørtes litt mer ekstrem ut. Husk de har ekstremt god luktesans, og kan muligens kjenne at det er noe som har endret seg pga hormoner. At de kobler det til graviditet er vel litt mer søkt. Hunden endret atferd etter at junior ble født også, fra han kom i hus ble hun mer på vakt, beskyttende og bjeffet mer. Hvis vi leker litt røft, løper etter ham fex, kan hun reise bust og bjeffe advarende. Reservemor...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Ja, både hunder og katter. Google it, så får du se Anonymous poster hash: b2b74...b54
Kjerringa med agurken Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Ja, familiehunden merker det og blir mer forsiktig og beskyttende. Hannen her hopper ikke opp på meg mer og legger snuten under magen eller gnir snuten forsiktig mot magen. Noen hunder merker det dog ikke- tenker at det er mer hvis de føler slektskap til den som er gravid.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Ja det tror jeg virkelig de kan. Holdt på å bli gal av hunden vår da jeg var gravid. Han fulgte etter meg over alt. Anonymous poster hash: f58be...9e9
Nullstress;) Skrevet 26. august 2016 #6 Skrevet 26. august 2016 Hankatten til svigerforeldrene mine,,hatet meg da jeg gikk gravid! En ellers så kosete katt, korte meg, prøvde å ta beina mine, freste osv. Og så fort ungen var ute, ble han glad i meg igjen... 😊
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #7 Skrevet 26. august 2016 Hadde to katter da jeg var gravid andre gang. Ene var en kosegris og den andre likte ikke å ligge i fanget eller koses med. Når jeg ble gravid hoppet den sære opp på magen min hver kveld når jeg lå på sofaen og så TV. Når babyen var født sluttet hun med det. Anonymous poster hash: 3966d...bea
Anyne Skrevet 26. august 2016 #9 Skrevet 26. august 2016 Har ikke merket noe på min hund enda. Er i uke 15
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #10 Skrevet 26. august 2016 da jeg gjikk gravid for 4 år siden så merket katten min de. han ville ligge innåt magen min hele tiden både på dag og natt. når barnet ble født passet han på henne også. når hun ikke lå i vuggen eller vognen så låg katten der. men aldri når barnet lå der. når barnet ble større kunne pusen ligge sammen i fotenden og sove😊 de er gode venner idag og sover sammen nesten hver natt😋 der jenta mi ligger å holder rundt pus. ❤ og når hun leker på gulvet er pusen der og ligger og ser på henne. Anonymous poster hash: a25ce...625
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #11 Skrevet 26. august 2016 Ja.. Første jeg merker her. Første dag med positiv test er han tulling så varer det til babyen er noen mnd gammel. Slitsomt. Andre svangerskap nå Anonymous poster hash: 51917...b93
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #12 Skrevet 26. august 2016 Vi hadde 3 hunder når jeg gikk gravid. Tispa brydde seg ikke. Ene hannen ble veldig agresiv og andre hannen ble veldig over beskyttende. Anonymous poster hash: 350d9...068
LME1001 Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 Min hund visste at jeg var gravid før jeg visste der. La seg på magen min og skrapte helt febrilsk rett under navelen min, som om den prøvde å grave seg inn i magen. Hang rundt beina mine heeele tiden, var på vakt, bjeffet på andre osv. Det gjorde den ikke kan jeg ble gravid andre gangen, så da påpekte ei venninne at det kunne være at jeg ventet motsatt kjønn enn første. Det stemte.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #14 Skrevet 26. august 2016 Min hund visste at jeg var gravid før jeg visste der. La seg på magen min og skrapte helt febrilsk rett under navelen min, som om den prøvde å grave seg inn i magen. Hang rundt beina mine heeele tiden, var på vakt, bjeffet på andre osv. Det gjorde den ikke kan jeg ble gravid andre gangen, så da påpekte ei venninne at det kunne være at jeg ventet motsatt kjønn enn første. Det stemte. Gøy å høre om alle som har opplevd det samme. Da er det nok det lille labbetuss her merker, for han har blitt sprø hehe...Hvilket kjønn fikk du da hunden reagerte? Spennende å se om dette kan ha noen sammenheng Anonymous poster hash: 123df...200
LME1001 Skrevet 26. august 2016 #15 Skrevet 26. august 2016 Gøy å høre om alle som har opplevd det samme. Da er det nok det lille labbetuss her merker, for han har blitt sprø hehe... Hvilket kjønn fikk du da hunden reagerte? Spennende å se om dette kan ha noen sammenheng Anonymous poster hash: 123df...200 Jeg fikk gutt da hunden "omfavnet" meg. Den omfavnet også ei gravid venninne som kom på besøk, som ikke hvilket kjønn hun bar på, så jeg sa at da er det kanskje gutt, og det stemte også ☺️
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #16 Skrevet 27. august 2016 Jeg har en hannhund og han var akkurat likedan da jeg gikk gravid. Forfulgte meg fra rom til rom. Klengte noe vanvittig. Rakk knapt å sette meg ned før han kom for å kose. Han er vanligvis ikke inne på badet i det heletatt fordi han ikke liker å dusje, men da jeg gikk gravid så satt han rett utenfor dusjkabinettet å ventet når jeg dusjet. Holdt på å bli sprø av han til tider, følte meg helt kvelt av han stakkar. Gikk over når babyen ble født. Han har blitt mer på vakt og passer på barna etter de kom til. Anonymous poster hash: 2d027...1e2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #17 Skrevet 27. august 2016 Gamlebikkja vår var også veldig klengete da jeg var gravid:) fotfulgte meg overalt plutselig. Vanligvis var mannen den eneste han ville være hos. Men da jeg ble gravid ble jeg visst favoritten. Gav seg etter fødsel da Anonymous poster hash: a18e4...f78
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #18 Skrevet 27. august 2016 Spennende å lese Hvilket kjønn fikk dere, der hunden reagerte? Anonymous poster hash: 123df...200
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #19 Skrevet 27. august 2016 Spennende å lese Hvilket kjønn fikk dere, der hunden reagerte? Anonymous poster hash: 123df...200 Jeg fikk gutt. Anonymous poster hash: 2d027...1e2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #20 Skrevet 27. august 2016 De sier hunden kan høre hjerteslagene til babyen i magen, men jeg vet ikke om det er sant at de har så god hørsel altså.. Her reagerte hunden veldig både da jeg ventet gutt og jente, ingen forskjell på svangerskapene Anonymous poster hash: e60b0...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå