Gå til innhold

Når man får opp en person som venneforslag på fb, og man ikke har har en eneste felles venn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det i såfall mange som snoker på meg😳 I dag kom det nesten bare uten felles venner..

Anonymous poster hash: b9c3d...c68

Skal nevne at min Facebook er relativt ny, 1,5 år. Så har vel mange som skal dukke opp først?..

Har aldri hatt et eneste forslag før som ikke hadde felles venner. Bare denne personen.

Så kanskje andre regler hvis man har brukt opp fellesvenneflokken? 😬🙈

Anonymous poster hash: c1f4a...2a6

Skrevet

De dukker opp som venneforslag hvis du har lagret nummeret i kontakter eller mailet, vippset etc med vedkommende. De dukker også opp om dere er medlem av samme gruppe/side, osv, eller du følger de på insta osv.

Anonymous poster hash: 2999a...f7a

Skrevet

De dukker opp som venneforslag hvis du har lagret nummeret i kontakter eller mailet, vippset etc med vedkommende. De dukker også opp om dere er medlem av samme gruppe/side, osv, eller du følger de på insta osv.

Da skjønner jeg enda mindre, for jeg aner ikke hvem disse er, vi har ingen felles venner og jeg har ikke mailet eller vipset til noen av de..

Skrevet

Da skjønner jeg enda mindre, for jeg aner ikke hvem disse er, vi har ingen felles venner og jeg har ikke mailet eller vipset til noen av de..

Som nevnt av andre her foreslår Facebook også vilkårlige personer..

Skrevet

Hvis en liker samme side kan de komme opp som forslag.

Anonymous poster hash: 1d636...0bf

Skrevet

Jeg fikk en sommervikar på opplæring i vår. Vi hadde ingen felles venner og han er fra et annet sted i landet. Hadde aldri sett han før denne dagen.

Dagen etter han satt inne på kontoret mitt kom han opp som forslag på personer du kanskje kjenner. Det var litt merkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...