Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Er det de som da har kikket på min profil, eller jeg som har kikket på deres? Anonymous poster hash: b3cbc...80a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Dere kan ha felles venner selv om du ikke det det, feks fordi den felles vennen har skjult den funksjonen. Ev kan det være fordi du har den personen på kontaktlisten din, eller har mailet med vedkommende. Det kan også være at dere er medlem av samme gruppe på Facebook. Anonymous poster hash: 5071e...2fc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 De har kikket Anonymous poster hash: 2092e...58f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Det er i grunn begge deler. Opplevde at ei som hata meg pga hun var forelska i mannen min, stadig dukket opp på "Foreslåtte venner", og jeg hadde aldri gått innpå profilen hennes før, men visste godt hvem hun var.Men om du ikke kan huske om du har gått innpå denne personens profil, så er det nok vedkommende som har vært å snoka på din Anonymous poster hash: 412c6...37f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 https://nrkbeta.no/2010/04/21/hvordan-kan-facebook-foreslaa-venner-for-deg-som-du-ikke-har-kontakt-med-paa-facebook/ Anonymous poster hash: 5071e...2fc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 De som dukker opp på min liste, hvor vi ikke har felles kjente, har uten tvil kikket. Jeg jobber i barneverntjenesten. Tror ikke facebook har innsyn i min saksliste på jobb... så når foreldrene jeg undersøker på jobb plutselig dukker opp som personer jeg kanskje kjenner, da er det bare en mulig forklaring! Anonymous poster hash: 76fe3...cf7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #8 Skrevet 25. august 2016 De som dukker opp på min liste, hvor vi ikke har felles kjente, har uten tvil kikket. Jeg jobber i barneverntjenesten. Tror ikke facebook har innsyn i min saksliste på jobb... så når foreldrene jeg undersøker på jobb plutselig dukker opp som personer jeg kanskje kjenner, da er det bare en mulig forklaring! Anonymous poster hash: 76fe3...cf7 Jeg har opplevd motsatt. At de jeg har vært i kontakt med via barnevernstjenesten som jeg aldri har sjekket opp i, plutselig dukker opp som forslag. Gjerne også flere år senere. Anonymous poster hash: 17f42...721
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 Jeg har opplevd motsatt. At de jeg har vært i kontakt med via barnevernstjenesten som jeg aldri har sjekket opp i, plutselig dukker opp som forslag. Gjerne også flere år senere. Anonymous poster hash: 17f42...721 Hvordan er det motsatt? Er det ikke det samme? De har kikket på deres profil? Anonymous poster hash: f1ec7...d81
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 Jeg har opplevd motsatt. At de jeg har vært i kontakt med via barnevernstjenesten som jeg aldri har sjekket opp i, plutselig dukker opp som forslag. Gjerne også flere år senere. Anonymous poster hash: 17f42...721 Det har jeg opplevd og. Lite profesjonelt. Anonymous poster hash: f16d7...4e2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #11 Skrevet 26. august 2016 Hvordan er det motsatt? Er det ikke det samme? De har kikket på deres profil? Anonymous poster hash: f1ec7...d81 Haha ja jeg ser at jeg tenkte helt feil igår. Du har rett ☺ Anonymous poster hash: 17f42...721
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #12 Skrevet 26. august 2016 Vi har hatt om sosiale medier på skolen , alt du bruker dataen til kommer opp på Facebook . Har du sendt en Mail til noen fra din data, dukker gjerne venneforslag opp. Prøv å Google noe, og legg merke tii på Facebook foreslåtte sider til å like , akkurat det du googlet . Anonymous poster hash: 16060...f1f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 Er det bare jeg spm får opp forslag om mennesker som er i nærheten? Jeg har ikke gitt tillatelse til å bruke locations på min telefon, men hvis jeg er på større sosiale samlinger så dukker alltid de jeg snakket mest med opp som forslag kort tid etter.. Anonymous poster hash: accc5...578
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #14 Skrevet 26. august 2016 Her fikk alle foreldrene i bhg Mail av fau om å vippse en av foreldrene 20 kr til en blomst. Og vipps dukket hun opp på venneforslag på Facebook 😉 Har aldri sendt henne Mail, eller søkt henne opp, men kun Vippset henne. tviler i grunn på at hun søkte opp meg, har ikke barn på felles avdeling engang Så tror Facebook snoker i alt annet vi driver med, altså.. 😉 Anonymous poster hash: 2999a...f7a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #15 Skrevet 26. august 2016 Jeg får opp mange totalt ukjente navn på den lista. Veldig tvilsomt at de har snoket på min profil for å si det sånn Anonymous poster hash: 4646e...0e2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #16 Skrevet 26. august 2016 Gikk inn for å se om det har kommet meldingsforespørsel... Var en rød prikk der som forsvant når jeg trykka..rart. Har ikke tenkt noe over hvor mye Internett vet om meg før, men nå begynner det egentlig å bli litt ekkelt. Anonymous poster hash: deae5...b32
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #17 Skrevet 26. august 2016 Her fikk alle foreldrene i bhg Mail av fau om å vippse en av foreldrene 20 kr til en blomst. Og vipps dukket hun opp på venneforslag på Facebook 😉 Har aldri sendt henne Mail, eller søkt henne opp, men kun Vippset henne. tviler i grunn på at hun søkte opp meg, har ikke barn på felles avdeling engang Så tror Facebook snoker i alt annet vi driver med, altså.. 😉 Anonymous poster hash: 2999a...f7a Tror jeg også.. Jeg brukte tripadvisor for å se på rorbu i Lofoten. Det første som dukker opp på face er forslag til overnatting i Lofoten. Anonymous poster hash: b9c3d...c68
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #18 Skrevet 26. august 2016 Det kalles retargeting, og er først og fremt utviklet for svært effektiv markedsføring. Anonymous poster hash: e9a69...0ed
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #19 Skrevet 26. august 2016 Tror jeg også.. Jeg brukte tripadvisor for å se på rorbu i Lofoten. Det første som dukker opp på face er forslag til overnatting i Lofoten. Anonymous poster hash: b9c3d...c68 Og etter at jeg svarte på dette innlegget har jeg fått masse venneforslag om folk jeg ikke har felles venner med! Så rart! Tidligere har jeg bare opplevd det en gang, og han kjente jeg, og han hadde nok snoket på meg.. Anonymous poster hash: b9c3d...c68
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #20 Skrevet 26. august 2016 Jeg får ingen venneforslag når jeg så. Kan det være pga innstillinger på face? Har den delvis stengt. Anonymous poster hash: f02ac...63a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #21 Skrevet 26. august 2016 Jeg synes faktisk det er blitt ganske skummelt. Anonymous poster hash: 2c64d...528
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #22 Skrevet 26. august 2016 Jeg tror disse søker opp deg. Hvorfor skal ikke dama du nettopp vippsa søke deg opp? Anonymous poster hash: 3f1d0...5e5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #23 Skrevet 26. august 2016 Jeg tror disse søker opp deg. Hvorfor skal ikke dama du nettopp vippsa søke deg opp? Anonymous poster hash: 3f1d0...5e5 Hvorfor skulle hun? Hun fikk vipps fra sikkert 20-30 stk, de fleste totalt ukjent for henne.. Jeg søker hvertfall ikke opp randomme foreldre på face Anonymous poster hash: 2999a...f7a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #24 Skrevet 26. august 2016 Jeg er hundre prosent sikker på at hvis man får noen man ikke har felles venner med så har de snoket. Har opplevd det. Absolutt ingen grunn til at denne personen søkte meg opp. Jeg visste hvem det var, og han hadde nettopp fått vite hvem jeg var. Anonymous poster hash: c1f4a...2a6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #25 Skrevet 26. august 2016 Jeg er hundre prosent sikker på at hvis man får noen man ikke har felles venner med så har de snoket. Har opplevd det. Absolutt ingen grunn til at denne personen søkte meg opp. Jeg visste hvem det var, og han hadde nettopp fått vite hvem jeg var. Anonymous poster hash: c1f4a...2a6 Da er det i såfall mange som snoker på meg😳 I dag kom det nesten bare uten felles venner.. Anonymous poster hash: b9c3d...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå