Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Skjønner ikke hva som er galt med meg! Den siste tiden har jeg vært så sur! Hele tiden! Skal ingenting for å gjøre meg sur og det går utover hele familien. Jeg vil ikke være slik, men vet ikke hvorfor jeg er så sur engang. 5-åringen spurte istad: hvorfor er du så sint? Da begynte jeg å gråte. Sa unnskyld til barnet osv., men jeg kan ikke fortsette slik, men vet ikke hvordan jeg skal bli meg selv igjen Anonymous poster hash: 3f63d...4f7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Kan være hormoner i prevensjon som gjør det. Har ei venninne som ikke kan bruke hormon prevensjon for hun blir så sur og sint. Anonymous poster hash: 20e36...907
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Jeg ble sånn på Cerazette. Skikkelig hormontroll! Eller kan du være gravid? Anonymous poster hash: 3c9c0...8e4
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Jeg blir sånn hvis jeg er sliten og begynner å bli deprimert, får veldig kort lunte.. :/ Anonymous poster hash: 86bf6...d38
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Jeg er også sånn for tiden Her kommer det nok av for lite søvn og for mye stress i hverdagen. Toppet seg denne uken med syke barn som ikke sover om natta og store forsinkelser med toget til og fra jobb (vi har ikke hatt syke barn i barnehagen altså). Anonymous poster hash: 81819...775
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Det kan vere alt frå pms eller graviditet til stoffskifte, depresjon eller at du berre er litt sleten. Eg hadde liknande symptom og det viste seg å vere ein mild fødselsdepresjon. Fekk då god hjelp av fastlegen både til henvisning til psykolog, samtalar i tida fram til eg fekk time hjå psyk (lang venteliste) samt eg blei testa for jernmangel, B12 mangel ++ som kan påverke humøret. Bestill ein time hjå fastlegen, så kan legen ta naudsynte prøver og ev. hjelpe deg med oppfølging og/ eller henvisning om naudsynt. Anonymous poster hash: 6351e...202
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Det kan være alt mellom himmel og jord. Men en lur start kan være å kontakte legen for å få sjekket om du mangler noe eller har noe feil med hormonene. Anonymous poster hash: b8c1a...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå