Gå til innhold

Jeg er så sur hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som er galt med meg! Den siste tiden har jeg vært så sur! Hele tiden! Skal ingenting for å gjøre meg sur og det går utover hele familien. Jeg vil ikke være slik, men vet ikke hvorfor jeg er så sur engang. 5-åringen spurte istad: hvorfor er du så sint? Da begynte jeg å gråte. Sa unnskyld til barnet osv., men jeg kan ikke fortsette slik, men vet ikke hvordan jeg skal bli meg selv igjen

Anonymous poster hash: 3f63d...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hormoner i prevensjon som gjør det. Har ei venninne som ikke kan bruke hormon prevensjon for hun blir så sur og sint.

Anonymous poster hash: 20e36...907

Skrevet

Jeg ble sånn på Cerazette. Skikkelig hormontroll! Eller kan du være gravid?

Anonymous poster hash: 3c9c0...8e4

Skrevet

Jeg blir sånn hvis jeg er sliten og begynner å bli deprimert, får veldig kort lunte.. :/

Anonymous poster hash: 86bf6...d38

Skrevet

Jeg er også sånn for tiden :( Her kommer det nok av for lite søvn og for mye stress i hverdagen. Toppet seg denne uken med syke barn som ikke sover om natta og store forsinkelser med toget til og fra jobb (vi har ikke hatt syke barn i barnehagen altså).

Anonymous poster hash: 81819...775

Skrevet

Det kan vere alt frå pms eller graviditet til stoffskifte, depresjon eller at du berre er litt sleten. Eg hadde liknande symptom og det viste seg å vere ein mild fødselsdepresjon. Fekk då god hjelp av fastlegen både til henvisning til psykolog, samtalar i tida fram til eg fekk time hjå psyk (lang venteliste) samt eg blei testa for jernmangel, B12 mangel ++ som kan påverke humøret.

Bestill ein time hjå fastlegen, så kan legen ta naudsynte prøver og ev. hjelpe deg med oppfølging og/ eller henvisning om naudsynt.

Anonymous poster hash: 6351e...202

Skrevet

Det kan være alt mellom himmel og jord. Men en lur start kan være å kontakte legen for å få sjekket om du mangler noe eller har noe feil med hormonene.

Anonymous poster hash: b8c1a...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...