Musemora Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Ser at mange som ikke jobber skriver det på FB. Hva syns dere om det? Jeg syns det er utrolig teit. Enten så jobber du eller så jobber du ikke..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Kjempeteit.. Alltid litt spesielle folk som skriver det også.. Anonymous poster hash: a1b7e...f3d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Idiotisk og har heldigvis ingen slike i min venneliste. Anonymous poster hash: 48974...c05
Hengebukksvinet Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Tenker at det er meget spesielt å skrive og det er også meget spesielle folk som skriver det!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Har bare sett der det står at de har gått på livets harde skole (under utdanning eller noe) Er vel en realitet for mange det. Anonymous poster hash: 96954...3d1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Idiotisk og de få jeg kjenner som har det på FB er de som er "taperne" fra skolen. Ingen utdannelse, skilt, barn med flere forskjellige og noen av de naver. Anonymous poster hash: 9a712...d8b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Ei jeg kjenner har "bortkasta.no" under "utdanning" på Facebook også Anonymous poster hash: a1b7e...f3d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #8 Skrevet 25. august 2016 Syns det er idiotisk å dømme dem. De jeg har som har denne på vennelisten er alle folk som havnet utfor i tenårene, men som på ulike måter har eller prøver stable livet på beina. Det de har opplevd er en del av dem, de har gått en tøffere vei enn mange av oss andre. Ja vel, så er det kanskje en klisjé. Likevel har jeg uendelig mye respekt for de som klarer å karre seg tilbake til et mer normalt liv. Anonymous poster hash: e214e...b5d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 Syns det er idiotisk å dømme dem. De jeg har som har denne på vennelisten er alle folk som havnet utfor i tenårene, men som på ulike måter har eller prøver stable livet på beina. Det de har opplevd er en del av dem, de har gått en tøffere vei enn mange av oss andre. Ja vel, så er det kanskje en klisjé. Likevel har jeg uendelig mye respekt for de som klarer å karre seg tilbake til et mer normalt liv. Anonymous poster hash: e214e...b5d Det er selvsagt helt ok at du har det. Det er nå uansett slik at dette er forbeholdt de som ikke har noe annet å sette der. Anonymous poster hash: 9a712...d8b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 Eneste jeg kjenner som har det på Facebook har vært syk fra han var barn. Flere A4-sider med diagnoser, aldri fullført noen utdanning og aldri vært i jobb. Som 30-åring lever han på minsesats uføretrygd, er minst like mye på sykehuset som hjemme. Når han er hjemme i den lille hybelen sin sover han i sykehusseng i stua og har hjemmehjelp fra kommunen og besøk av hjemmesykepleien hver dag For et hardt liv han har hatt og har... Anonymous poster hash: 3a0c9...75c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #11 Skrevet 25. august 2016 Eneste jeg kjenner som har det på Facebook har vært syk fra han var barn. Flere A4-sider med diagnoser, aldri fullført noen utdanning og aldri vært i jobb. Som 30-åring lever han på minsesats uføretrygd, er minst like mye på sykehuset som hjemme. Når han er hjemme i den lille hybelen sin sover han i sykehusseng i stua og har hjemmehjelp fra kommunen og besøk av hjemmesykepleien hver dag For et hardt liv han har hatt og har... Anonymous poster hash: 3a0c9...75c For det er ikke hardt for en psyke og kropp å være sjuk fra barns ben av? Anonymous poster hash: a5fc6...2cb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #12 Skrevet 25. august 2016 For det er ikke hardt for en psyke og kropp å være sjuk fra barns ben av? Anonymous poster hash: a5fc6...2cb Jo, det var jo der jeg skrev.. Han har hatt et veldig tøft liv, masse sykdom og ikke fått gjort noe andre unge gutter og menn gjør. Jeg kan forstå at han har skrevet livets harde skole under utdanning på Facebook, for han har virkelig fått smakt på motgang Anonymous poster hash: 3a0c9...75c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #13 Skrevet 25. august 2016 Jo, det var jo der jeg skrev.. Han har hatt et veldig tøft liv, masse sykdom og ikke fått gjort noe andre unge gutter og menn gjør. Jeg kan forstå at han har skrevet livets harde skole under utdanning på Facebook, for han har virkelig fått smakt på motgang Anonymous poster hash: 3a0c9...75c Ok. For den siste setningen ble for meg oppfattet som ironisk når den er avsluttet med flere punktum. Da er vi enige :-) Anonymous poster hash: a5fc6...2cb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #14 Skrevet 25. august 2016 Syns det er idiotisk å dømme dem. De jeg har som har denne på vennelisten er alle folk som havnet utfor i tenårene, men som på ulike måter har eller prøver stable livet på beina. Det de har opplevd er en del av dem, de har gått en tøffere vei enn mange av oss andre. Ja vel, så er det kanskje en klisjé. Likevel har jeg uendelig mye respekt for de som klarer å karre seg tilbake til et mer normalt liv. Anonymous poster hash: e214e...b5d Veldig enig med deg! Anonymous poster hash: 96954...3d1
tante grusom master of law Skrevet 25. august 2016 #15 Skrevet 25. august 2016 De som har gått sk livets harde skole, tror visst at alle vi med utdanning kun har sklidd på et bananskall gjennom livet, helt uten motgang. De glemmer ofte at mange av oss faktisk har hatt det like fælt som dem, om ikke verre. Jeg synes hele utsagnet er tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #16 Skrevet 25. august 2016 Har ikke sett at noen har det under jobb, men kjenner en som har gått på "livets harde skole". Han har lite utdanning, men god jobb. Står på som bare det. Vet at han hadde en tøff oppvekst og fortsatt sliter pga den selv om han er godt voksen. Så skjønner godt at han skriver det. De som synes det er teit får bare gjøre det, men for ham passer det veldig godt. Klisje eller ikke. Anonymous poster hash: 36148...16a
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. august 2016 #17 Skrevet 25. august 2016 For det er ikke hardt for en psyke og kropp å være sjuk fra barns ben av? Anonymous poster hash: a5fc6...2cb Det er jo det hun sier: Han HAR gått livets harde skole, i motsetning til mange andre.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #18 Skrevet 25. august 2016 Jeg synes ikke det er okei å omtale folk som tapere! Virkelig? Alle er mennesker med forskjellig bakrund. Er virkelig ikke rart barn mobber når voksene folk ser ned på de som ikke er A4 å kaller de tapere!! Vi former barna våre! Kan mulig tenkes at mange av mobberne sitter med foreldre som snakker om naboen med negativ tale!! Anonymous poster hash: b1f38...aad
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #19 Skrevet 25. august 2016 Det er jo det hun sier: Han HAR gått livets harde skole, i motsetning til mange andre. Har du giddet å lese at jeg har svart igjen? Jeg er enig med vedkommende. "For den siste setningen ble for meg oppfattet som ironisk når den er avsluttet med flere punktum". Anonymous poster hash: a5fc6...2cb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #20 Skrevet 25. august 2016 Eneste jeg kjenner som har det på Facebook har vært syk fra han var barn. Flere A4-sider med diagnoser, aldri fullført noen utdanning og aldri vært i jobb. Som 30-åring lever han på minsesats uføretrygd, er minst like mye på sykehuset som hjemme. Når han er hjemme i den lille hybelen sin sover han i sykehusseng i stua og har hjemmehjelp fra kommunen og besøk av hjemmesykepleien hver dag For et hardt liv han har hatt og har... Anonymous poster hash: 3a0c9...75c Ville du ha byttet med han? Anonymous poster hash: 611f0...e98
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. august 2016 #21 Skrevet 25. august 2016 (endret) Har du giddet å lese at jeg har svart igjen? Jeg er enig med vedkommende. "For den siste setningen ble for meg oppfattet som ironisk når den er avsluttet med flere punktum". Anonymous poster hash: a5fc6...2cb Herregud, du får VIRKELIG unnskylde. Jeg påpekte bare at du misforsto. Var overhodet ikke vondt ment. Ingen grunn til å glefse tilbake:-) Da jeg skrev svaret hadde du ikke svart. Ble forhindret av unge som måtte tisse og da rakk du å svare i mellomtiden. Endret 25. august 2016 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #22 Skrevet 25. august 2016 Idiotisk og de få jeg kjenner som har det på FB er de som er "taperne" fra skolen. Ingen utdannelse, skilt, barn med flere forskjellige og noen av de naver. Anonymous poster hash: 9a712...d8b så dette er din definisjon av tapere? ha ha ha !!!! ærlig talt! Halvparten av mine gode venner har ikke utdanning (mange v de sitter i høye stillinger også pga. arbeidserfaring og knallhardt arbeid), halvparten har blitt skilt (faktisk de med høy utdanning er overrepresentert i den kategorien), flere har barn med to menn eller damer og jeg kjenner et par riktige oppegående navere også som desverre har fått diagnoser som ikke er forenelig med arbeid... Anonymous poster hash: 00bec...097
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #23 Skrevet 25. august 2016 så dette er din definisjon av tapere? ha ha ha !!!! ærlig talt! Halvparten av mine gode venner har ikke utdanning (mange v de sitter i høye stillinger også pga. arbeidserfaring og knallhardt arbeid), halvparten har blitt skilt (faktisk de med høy utdanning er overrepresentert i den kategorien), flere har barn med to menn eller damer og jeg kjenner et par riktige oppegående navere også som desverre har fått diagnoser som ikke er forenelig med arbeid... Anonymous poster hash: 00bec...097 Ja. Får jeg ikke lov å synes at folk som har dette under utdannelse på FB er tapere? Må alle mene det samme som deg? Anonymous poster hash: 9a712...d8b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #24 Skrevet 25. august 2016 Jeg synes ikke det er okei å omtale folk som tapere! Virkelig? Alle er mennesker med forskjellig bakrund. Er virkelig ikke rart barn mobber når voksene folk ser ned på de som ikke er A4 å kaller de tapere!! Vi former barna våre! Kan mulig tenkes at mange av mobberne sitter med foreldre som snakker om naboen med negativ tale!! Anonymous poster hash: b1f38...aad Enig med deg! Både mannen og jeg har høyere utdanning (6-7 år på universitetet), men jeg har både søsken og venner som så vidt har fullført videregående, og som enten er uføretrygdet eller jobber feks deltid på en matbutikk. Det kunne aldri ha falt meg inn å se ned på noen av dem, eller tenke på dem som tapere. Aldri om jeg skal lære barna mine å se ned på andre basert på utdanning og jobb heller. Anonymous poster hash: 47395...a4d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #25 Skrevet 25. august 2016 Hehe mange som legger tonefall til det de leser her inne? Hvis du leser det hun skrev på nytt så "glefset" hun ikke men bare svarte deg, for øvrig trodde jeg også det var ironi når det ble skrevet på den måten, men det var det heldigvis ikke. Dette innlegget var til hun over. Synes for øvrig at det er teit å skrive livets harde skole, men folk har jo behov for oppmerksomhet.. Anonymous poster hash: d1d0a...090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå