Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Barna ønsker seg det, men jeg er skikkelig dårlig på matlaging. Har kjøpt fiskeboller i plastpakning med 60% fisk. Anonymous poster hash: b998d...e42
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Er bare til å lage hvit saus og så varme fiskebollene i sausen. Kjempelett! Server med kokte grønnsaker, poteter og ev. karripulver til. Til hvit saus smelter du smør i en panne, tilsetter mel og så sper du med melk. Krydre med salt, pepper og muskatnøtt. Anonymous poster hash: 51dd5...b1c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Barna ønsker seg det, men jeg er skikkelig dårlig på matlaging. Har kjøpt fiskeboller i plastpakning med 60% fisk. Anonymous poster hash: b998d...e42 Smelt en ss smør i en gryte, ha i en (eller to) ss mel, rør sammen og spe med kraften bollene ligger i, ta også like mye melk ca. La det koke i fem minutter, varm så bollene i sausen Anonymous poster hash: cbbad...487
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Er bare til å lage hvit saus og så varme fiskebollene i sausen. Kjempelett! Server med kokte grønnsaker, poteter og ev. karripulver til. Til hvit saus smelter du smør i en panne, tilsetter mel og så sper du med melk. Krydre med salt, pepper og muskatnøtt. Anonymous poster hash: 51dd5...b1c Bruk også kraften bollene ligger i i sausen Anonymous poster hash: 59819...572
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Smelt en ss smør i en gryte, ha i en (eller to) ss mel, rør sammen og spe med kraften bollene ligger i, ta også like mye melk ca. La det koke i fem minutter, varm så bollene i sausen Anonymous poster hash: cbbad...487 Og hvis du vil ha karrisaus (som i mine øyne er det eneste som duger til fiskeboller), så har du karri i kjelen mens du smelter smøret. Da blir det best smak på sausen (i motsetning til hvis man har karri i etterpå - det blir faktisk to helt forskjellige smaker). Anonymous poster hash: 3aeba...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå