Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Vi vurderer å flytte dit. Bor allerede i Drammen så jeg vet at det er en svært koselig bydel. Men har noen barn på skolen der, og kan fortelle meg litt om miljøet? Er skolen veldig full? Anonymous poster hash: a4911...0fa
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Den er nok ganske full, men det er vel omtrent alle skolene i Drammen. Jeg har inntrykk av at miljøet er veldig bra. Jeg har en jente på 6. trinn på Danvik. Hun trives godt. Anonymous poster hash: 89db2...a5b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Bare vær obs på at dere kjøpe hus i Danvik skolekrets ellers kan dere risikere å ende på Brandenga eller Fjell. Skolekretsene ble endret for en del år tilbake slik flere barn/husstander endte på Brandenga. Bodde selv der og endte med å flytte da vi ikke ønsket vårt barn på Brandenga. Anonymous poster hash: 59570...687
Anonym bruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Bare vær obs på at dere kjøpe hus i Danvik skolekrets ellers kan dere risikere å ende på Brandenga eller Fjell. Skolekretsene ble endret for en del år tilbake slik flere barn/husstander endte på Brandenga. Bodde selv der og endte med å flytte da vi ikke ønsket vårt barn på Brandenga. Anonymous poster hash: 59570...687 Ja jeg vet det. Om vi kjøper så blir det innenfor grensene. Trives dere der, og er det et homogent miljø synes du eller er det store forskjeller på barna? Anonymous poster hash: a4911...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå