Gå til innhold

Dumt å kjøpe iphone på finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi til datteren min til bursdagen.

Vi kjøpte brukt sist også, men i et annet land, og fikk da med kvittering, esken den var kjøpt i osv.

Den har fungert fint lenge, men er nå moden for utskifting.

Noen som kan dele erfaringer med å kjøpe brukt iphone?

Anonymous poster hash: c8961...a81

Fortsetter under...

Skrevet

Har gjort det en gang, og ikke igjen. 

Telefonene er jo laget for å ha en levetid på ca 2 år, alt du bruker den over det er liksom flaks. Den vi kjøpte begynte henge seg opp, batteriet ble dårlig, mikrofonen ble dårlig så de du snakket med hørte deg hakkete osv.

Akkurat nå får du jo iphone 5s billig da, både obs, elkjøp og andre selger vel den for mellom 2.500 og 3.000 nå, da har du en helt ny telefon som garantert virker i 2-4 år. 

Anonymous poster hash: 80830...9da
Skrevet

Har gjort det en gang, og ikke igjen. 

Telefonene er jo laget for å ha en levetid på ca 2 år, alt du bruker den over det er liksom flaks. Den vi kjøpte begynte henge seg opp, batteriet ble dårlig, mikrofonen ble dårlig så de du snakket med hørte deg hakkete osv.

Akkurat nå får du jo iphone 5s billig da, både obs, elkjøp og andre selger vel den for mellom 2.500 og 3.000 nå, da har du en helt ny telefon som garantert virker i 2-4 år. 

Hm. Jeg har ikke sett at de selger 5s noe sted. Finner kun 6.

Hun pnsker seg iphone 6 da, men hva er egentlig forskjellen på den og en iphone 5s?

Skrevet

http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/IP5S16GBSGRAY/iphone-5s-16-gb-stellargra?scid=EXT_SEM_GPLA_TELE&gclid=CMraxIfS2c4CFcThcgodiy4DkQ

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/IP5S16GBSGRAY/iphone-5s-16-gb-stellargra

5s er jo den forrige modellen, så selvfølgelig ønsker hun seg 6 ;)

Mine gutter på 12 og 15 år har 5s og er fornøyd med den begge to.

Skrevet

Kjøpte i gave til svigerfar for et par år siden. Da en unbrukt som fremdeles var i esken. Funker enda helt fint. Ville nok da kjøpt en så godt som ubrukt en i så fall, hvor esken ol er med.

Anonymous poster hash: ce6d7...93d
Skrevet

Hm. Jeg har ikke sett at de selger 5s noe sted. Finner kun 6.

Hun pnsker seg iphone 6 da, men hva er egentlig forskjellen på den og en iphone 5s?

Mener jeg har sett 5s på tilbud på Obs ganske nylig faktisk. 6 er større, har bedre kamera og sikkert også andre forbedringer ift 5s.

Jeg kjøpte meg en 6s i vinter, så fikk min datter overta min 5s som jeg hadde hatt i to år. Byttet batteri på den, så var den god som ny og hun var superhappy :-D Jeg ønsket å bytte pga lagringskapasitet og kamera.

Annonse

Skrevet

Jeg kjøpte brukt på eBay - har ikke angret på det!

Skrevet

Kjøpte i gave til svigerfar for et par år siden. Da en unbrukt som fremdeles var i esken. Funker enda helt fint. Ville nok da kjøpt en så godt som ubrukt en i så fall, hvor esken ol er med.

Min telefon er brukt i 2 år og jeg har fortsatt esken... tror ikke det at esken er med er en indikator på at tlf er lite brukt dessverre....

Anonymous poster hash: 724fc...f12

Skrevet

Jeg har kjøpt 3ganger på finn, en til meg og til begge barna.

Vi har vært veldig heldige, så du kan nok være det.

Men det florerer av stjålne mobiler på finn, og kjøper du en sånn, kan det ta en uke så er den stengt, og du får aldri åpnet den igjen.

Men som sagt, vi var heldige :)

Anonymous poster hash: c6348...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...