Gå til innhold

Isabella eller Isabelle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Liker best Isabella av disse:)

Andre forslag:

Anabel (eller Anabelle eller andre skrivemåter)

Isobel

Mabel

Alexandra

Nathalie

Philippa

Ellinor

Michaela

Angelina

Adelina

Adeline

Avelina

Aveline

Evelina

Eveline

Marielle

Noelle

Adrielle

Emmeline

Emmelina

Celine

Celina

Wilhelmina

Wilhelmine

Anonymous poster hash: f13da...84c

Tusen takk for svar alle sammen, og til deg som har kommet med flere forslag, tusen takk!

Isabella har vært favoritten lenge, men når det kom til stykket ble jeg litt usikker på om det er for langt... Men, jeg liker litt lange navn:) i tillegg har svigermor vært negativ siden hun syns det var så langt, så dette gjorde meg enda mer usikker..

Har også tidligere snakket om Evelina og noen av de andre på listen din:)

Kom gjerne med flere tanker:)

Anonymous poster hash: be879...cd2

Tusen takk for svar alle sammen, og til deg som har kommet med flere forslag, tusen takk!

Isabella har vært favoritten lenge, men når det kom til stykket ble jeg litt usikker på om det er for langt... Men, jeg liker litt lange navn:) i tillegg har svigermor vært negativ siden hun syns det var så langt, så dette gjorde meg enda mer usikker..

Har også tidligere snakket om Evelina og noen av de andre på listen din:)

Kom gjerne med flere tanker:)

Anonymous poster hash: be879...cd2

Jeg synes lange navn er vakre! :) Ikke så glad i korte navn. Med Isabella kan man jo bruke Isa, Bella eller Belle, også, synes det er så koselig med kallenavn-muligheter:)

Uansett hva er det veldig viktig å ikke bry seg om hva andre måtte mene, de blir fort vant til alle navn:) Isabella er jo så lett å si, også, ikke noe tungt. Det er spesielt viktig å ikke høre på eldre generasjoner, de har helt andre assosiasjoner og ofte en annen smak.

Anonymous poster hash: f13da...84c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...