Gå til innhold

spør de alle som har vært på visning om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

på lørdag var jeg og sønnen min å så på en leilighet som jeg likte godt.

I dag fikk jeg spørsmål av henne om jeg fortsatt var intressert i leiligheten og om de kunne få referanse fra tidligere leieforhold.

Spør de alle som har vært på visning om dette eller er det ett håp om at leiligheten kanskje bli våres?

Hun skrev også at hun fikk godt inntrykk av meg og at jeg hadde en herlig sønn :)

Hun skulle ringe referansen i morgen,også gi meg en lyd i morgen kveld igjen.

Anonymous poster hash: fd919...e83
Skrevet

Det er veldig forskjellig hva de gjør. Noen ber ikke om referanse i det hele tatt, noen spør alle og noen spør bare den som de (nesten) har bestemt seg for.

Anonymous poster hash: 3dd54...10f
Skrevet

Her vi bor nå har vi bodd i 5 år å det har aldri vært noe bråk eller tull.Vi har heller aldri betalt så mye som en dag for sent engang,så husverten sier hun kun har posetive ting å si om meg som leieboer :)

Skrevet

Før når jeg leide, og jeg har bodd en god del steder, så tror jeg aldri jeg har måtte gi referanser ved leie..

Anonymous poster hash: 74f45...cc9

Skrevet

Det er et godt tegn, og med såpass god referanse vil jeg tro du har en god sjans til å få den :) Her har de spurt om referanse flere ganger når jeg har leid, men kun en av de som noen gang ringte. Hadde veldig gode referanser så vi fikk huset til tross for at det var fryktelig mange interesserte. Gode referanser er gull verdt :) 

Skrevet

Ei jeg kjenner hadde lagd en "leie-cv" som hun og samboeren brukte da de prøvde å få leid. Der sto det litt om hvem de var, hva de brukte fritiden til, referanser osv. Fungerte veldig bra og med tanke på hvor mye rart man kommer ut for når det både for leier og utleier så skjønner jeg huseier godt.

Har leid flere plasser og må si det har jaggu vært mye ymse. Nesten så leietaker også skulle krevd referanse 😂😂😂

Anonymous poster hash: c68f6...890

Skrevet

Ei jeg kjenner hadde lagd en "leie-cv" som hun og samboeren brukte da de prøvde å få leid. Der sto det litt om hvem de var, hva de brukte fritiden til, referanser osv. Fungerte veldig bra og med tanke på hvor mye rart man kommer ut for når det både for leier og utleier så skjønner jeg huseier godt.

Har leid flere plasser og må si det har jaggu vært mye ymse. Nesten så leietaker også skulle krevd referanse

Anonymous poster hash: c68f6...890

"Har leid flere plasser og må si det har jaggu vært mye ymse. Nesten så leietaker også skulle krevd referanse"

Det har jeg og tenkt på, for det finnes mye dårlige utleiere

Anonymous poster hash: d1d30...210

Skrevet

Jeg har heldigvis vært heldig med husverten vi har bodd oss :)

Skrevet

"Har leid flere plasser og må si det har jaggu vært mye ymse. Nesten så leietaker også skulle krevd referanse"

Det har jeg og tenkt på, for det finnes mye dårlige utleiere

Anonymous poster hash: d1d30...210

Har nettopp vært gjennom et rent **** med en gal utleier, så enig!!!

Anonymous poster hash: e5261...41a

Skrevet

Fikk melding nå av henne om at hun hadde hatt en travel dag å ikke fått mulighet til å ringe referansen min,men at hun skal ta å ringe referansen i morgen også hører jeg fra henne med en gang etterpå.

Høres ikke det nesten ut som at vi får leiligheten om referansen min er god? :P

Skrevet

Fikk melding nå av henne om at hun hadde hatt en travel dag å ikke fått mulighet til å ringe referansen min,men at hun skal ta å ringe referansen i morgen også hører jeg fra henne med en gang etterpå.

Høres ikke det nesten ut som at vi får leiligheten om referansen min er god? :P

Synes der høres veldig positivt ut jeg :)

Anonymous poster hash: 87462...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...