Gå til innhold

Flytta fra fotballfrue til treningsfrue. Og jeg er meget meget fornøyd.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Da er hun 25 år nå. 

Det er jo utrolig barnslig! Voksne folk som sitter å følger influensere. Så flaut. 

Anonymkode: 835d5...044

For å henge her inne er noe man kan være stolt av. 
Jeg synes faktisk dette forumet er enda mer lavmål enn influensere. Likevel er jeg her. 😂

Anonymkode: 5c4f4...a61

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes faktisk dette forumet er enda mer lavmål enn influensere. Likevel er jeg her. 😂

Du sier noe😂

Anonymkode: 835d5...044

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men forskjellen er at her blir man jo fascinert fordi det er et samspill her, eller også veldig lite samspill. Det er jo en studie i psykologi og kommunikasjon!  Utrolig fascinerende når man kommer fra en annen verden. Influensere er virkelig ikke fascinerende, og det er ikke så interessant å følge med på noen når den eneste interaksjonen er tilbakemeldinger om produkt og ellers mildt sagt overfladisk respons. 

Det som er morsomt og også interessant med influensere er debatten de skaper. 

Anonymkode: ef7df...c47

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men forskjellen er at her blir man jo fascinert fordi det er et samspill her, eller også veldig lite samspill. Det er jo en studie i psykologi og kommunikasjon!  Utrolig fascinerende når man kommer fra en annen verden. Influensere er virkelig ikke fascinerende, og det er ikke så interessant å følge med på noen når den eneste interaksjonen er tilbakemeldinger om produkt og ellers mildt sagt overfladisk respons. 

Det som er morsomt og også interessant med influensere er debatten de skaper. 

Forskjellen? Jeg snakker om valg som er flaue. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Forskjellen? Jeg snakker om valg som er flaue. 

Ja, og jeg prøvde på min måte å si at å velge og være her ikke er noe flaut valg. Akkurat nå ler jeg meg ihjæl av tråder her inne. Det er litt av en førjulsstemning her gitt 😂 og etter utallige sjikanerende og aggressive kommentarer, så kommer det fra en : det er ikke svarplikt her altså. 

Til og med jeg mangler ord akkurat nå. Det skal litt til.

Jeg har aldri sett så hinsides mange  absurde og drøye uttalelser under noen influenserprofiler. Noengang. Noensinne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...