Gå til innhold

Lurer på å bli Mary Kay konsulent - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør på. Du er jo tydeligvis hjernevaska allerede så hva vi sier her hjelper ikke uansett.

Anonymous poster hash: 2af31...d2f

😂😂😂😂

Ok,da gjør jeg det

HI

Anonymous poster hash: 77e85...f87

Skrevet

Nå har du tidligere svart at du ike ønsker å støtte en umoralsk industri. Hvis du mener det seriøst er det beste alternativet kanskje å kjøpe hudpleieprodukter av et annet merke?

Anonymous poster hash: ee597...779

Nå har jeg hørt veldig mye positivt om dette merket også, så det kommer vel mer an på hvordan jeg tar stilling til den ene lenken som ble postet her..

Det er ingen som har kommet med info om at det ikke stemmer at man står fritt til å la være å kjøpe mer enn til selvbruk, så da tar jeg sjansen tror jeg.

Min eneste bekymring var om jeg kan bli sittende med et ansvar for å betale noe utover intropakken. Hvorvidt noen opplevde at de ikke tjente så mye penger som de var forespeilet eller at de kjøpte store partier av varer uten å klare å selge dem er ikke relevant for meg. Jeg skal kjøpe bare intropakken og eventuelt produkter til selvbruning senere...

HI

Skrevet

Nå har jeg hørt veldig mye positivt om dette merket også, så det kommer vel mer an på hvordan jeg tar stilling til den ene lenken som ble postet her..

Det er ingen som har kommet med info om at det ikke stemmer at man står fritt til å la være å kjøpe mer enn til selvbruk, så da tar jeg sjansen tror jeg.

Min eneste bekymring var om jeg kan bli sittende med et ansvar for å betale noe utover intropakken. Hvorvidt noen opplevde at de ikke tjente så mye penger som de var forespeilet eller at de kjøpte store partier av varer uten å klare å selge dem er ikke relevant for meg. Jeg skal kjøpe bare intropakken og eventuelt produkter til selvbruning senere...

HI

Hahahaha, SELVBRUK, ikke selvbruning 😁😁

HI

• 5 år senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8/22/2016 den 12.55):

😂😂😂😂

Ok,da gjør jeg det

HI

Hei 🙂 

Hvordan går det, ble du med i dette? Ser det er noen år siden med jeg vurderer det samme selv skjønner du 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...