Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Man forpliktet seg visst ikke til å selge noe.. Men fikk mange fordeler som konsulent, og har jo da mulighet til å selge om man ønsker. Litt usikker, og vil gjerne høre om andres erfaringer 😀 Jeg er veldig langt fra det jeg har sett for meg når jeg har tenkt på slike konsulenter 😀 Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 http://www.pinktruth.com/ Søsteren min er SD. Hun lever på Mastercard. Anonymous poster hash: 32b10...d78
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 http://www.pinktruth.com/ Søsteren min er SD. Hun lever på Mastercard. Anonymous poster hash: 32b10...d78 Hvorfor lever hun på Mastercard? Jeg har ikke tenkt til å kjøpe flere produkter enn det jeg bruker selv, eventuelt til gaverette. Så det viktigste for meg er at det ikke er noe krav om å være aktiv konsulent... HI Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Anbefaler Forever Living🙈😎👀 Moooohahaha Nei, du må nok få deg en ordentlig jobb😎 Anonymous poster hash: 3ef52...a38
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Hvorfor lever hun på Mastercard? Jeg har ikke tenkt til å kjøpe flere produkter enn det jeg bruker selv, eventuelt til gaverette. Så det viktigste for meg er at det ikke er noe krav om å være aktiv konsulent... HI Anonymous poster hash: 77e85...f87 Det er jo bare tull. MLM. Hun har det som fulltidsjobb, men får det ikke til å gå rundt. Anonymous poster hash: 32b10...d78
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Hvor høyt i systemet er man når man får seg rosa Mary Kay bil? Kjører en sånn rundt i byen her. Jeg hadde dødd av pinsomhet hvis jeg måtte kjøre den Anonymous poster hash: 017b8...aca
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Leve av å selge dårlige produkter? Nææh, du får skaffe deg en ordentlig jobb. Anonymous poster hash: c71f7...ba4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Hvor høyt i systemet er man når man får seg rosa Mary Kay bil? Kjører en sånn rundt i byen her. Jeg hadde dødd av pinsomhet hvis jeg måtte kjøre den Anonymous poster hash: 017b8...aca Du bor i Moss? 😂 Anonymous poster hash: a5a13...a09
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #9 Skrevet 21. august 2016 Anbefaler Forever Living🙈😎👀 Moooohahaha Nei, du må nok få deg en ordentlig jobb😎 Anonymous poster hash: 3ef52...a38 Jeg har en fulltidsjobb, og mer enn det 😊 Jeg bare fikk beskjed om at jeg ved å registrere meg som konsulent ville få den serien jeg skulle kjøpe mye billigere. Kan jo hende jeg får lyst til å selge til folk jeg kjenner, men dette er ikke en karrierevei for meg 😊 Jeg er ikke typen til det, og har ikke tid. Men sier Ja takk til rabatterte produkter. HI Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 Du bor i Moss? Anonymous poster hash: a5a13...a09 Nei, på sørlandet Anonymous poster hash: 017b8...aca
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #11 Skrevet 21. august 2016 Du får 50 % rabatt som konsulent. Det de ikke sier, er at du må handle for minst 5000 kroner (før rabatt) for å få rabatten, og at MVA og frakt kommer i tillegg. Personen som verver deg, trenger deg som aktiv konsulent og/eller for å nå kravet til minimumsomsetning. Anonymous poster hash: 32b10...d78
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #12 Skrevet 21. august 2016 Du får 50 % rabatt som konsulent. Det de ikke sier, er at du må handle for minst 5000 kroner (før rabatt) for å få rabatten, og at MVA og frakt kommer i tillegg. Personen som verver deg, trenger deg som aktiv konsulent og/eller for å nå kravet til minimumsomsetning. Anonymous poster hash: 32b10...d78 Det man måtte betale var litt over 3.000 i året 5.000 minus rabatt). Det kan jo gjerne være produkter man trenger selv, eller gaver. Dersom jeg ikke gjorde det obligatoriske årlige kjøpet ble jeg utmeldt som konsulent, men har ikke forpliktet meg til å kjøpe noe. For meg høres dette ut som vinn-vinn.. Jeg sa klart fra at jeg ikke kom til å være aktiv. Men man kan jo bli bitt av basillen 😊 HI Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #13 Skrevet 21. august 2016 Jeg ble forsøkt vervet en gang, men når ting virker for godt til å være sant blir jeg skeptisk, så jeg googlet litt. Ikke pokker omjeg melder meg inn i, eller for den del kjøper produkter fra,et selskap der tidligere ansatte og deres pårørende faktisk har dannet støttegrupper på bakgrunn av påkjenningene de har vært gjennom! https://beta.groups.yahoo.com/neo/groups/MKSurvivors/info?referrer=RosesTradingPost Anonymous poster hash: ee597...779
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #14 Skrevet 21. august 2016 Jeg ble forsøkt vervet en gang, men når ting virker for godt til å være sant blir jeg skeptisk, så jeg googlet litt. Ikke pokker omjeg melder meg inn i, eller for den del kjøper produkter fra,et selskap der tidligere ansatte og deres pårørende faktisk har dannet støttegrupper på bakgrunn av påkjenningene de har vært gjennom! https://beta.groups.yahoo.com/neo/groups/MKSurvivors/info?referrer=RosesTradingPost Anonymous poster hash: ee597...779 Kommer ikke inn på lenken.. det høres jo ikke bra ut, men samtidig veldig merkelig.. det er jo forskjell på å være høyt i systemet og bare en liten skarve konsulent, kanskje ? Men vil jo ikke støtte en umoralsk industri... HI Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 Kommer ikke inn på lenken.. det høres jo ikke bra ut, men samtidig veldig merkelig.. det er jo forskjell på å være høyt i systemet og bare en liten skarve konsulent, kanskje ? Men vil jo ikke støtte en umoralsk industri... HI Anonymous poster hash: 77e85...f87 Linken virker hos meg, så jeg vet ikke om det hjelper, men jeg kan jo prøve å poste den igjen. https://beta.groups.yahoo.com/neo/groups/MKSurvivors/info?referrer=RosesTradingPost Her følger beskrivelse av gruppen, klippet og limt fra siden jeg prøver å linke til: Group DescriptionThe Mary Kay Survivors Club is for those who have been 'stung by the bee'! We welcome those who are struggling with, or recovering from their Mary Kay experience. We welcome former directors, consultants and particularly husbands and family who have been impacted negatively from a member of the MK salesforce. This group is for you to share your feelings freely, overcome emotions, vent, lurk and/or just be validated. Know that you ARE NOT ALONE and YOU ARE NOT TO BLAME! Anyone coming here making claims about income will be expected to prove what you say. We do NOT allow disrespect toward other members about ANYTHING - everyone is welcome to share their viewpoint, but the line is drawn when others want to dismiss a viewpoint - the board is for adult (meaning with a mature attitude) conversation, and sharing information for the benefit of all who read - we are a very diverse group of men and women all with a goal to expose the truths about this 'opportunity' as well as MLM's. MKSurvivors does NOT PROMOTE MLM's. If you are involved in another MLM and would like to join to 'learn' and be 'educated' about mlm's and 'the other side of MK' - you are more than welcome, however, advertising your MLM in an effort to 'recruit' will not be allowed on the board and you may risk being banned from the group and any and all posts will simply be deleted. Please note that NEW MEMBERS may be moderated for a short period of time -Because of this, your posts may not show up for a time. This IS NORMAL and your patience is appreciated. This is a place for sharing and healing - not a debate club. Anonymous poster hash: ee597...779
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 Nei, på sørlandet Anonymous poster hash: 017b8...aca Du bor nok i kr.sand, for den bilen har jeg sett mye rundt her. Anonymous poster hash: 16eed...9b6
soleia Skrevet 22. august 2016 #17 Skrevet 22. august 2016 Du bor nok i kr.sand, for den bilen har jeg sett mye rundt her. Anonymous poster hash: 16eed...9b6 Har sett to her i Bergen, så er nok fleire som er opp i systemet og tener pengar på MK. Synes eigentleg det er litt smaklaust. Dei eg kjenner som har gått inn på liknande ordningar i slike firma har gått fort ut att, fordi dei finn ut at dei ikkje handlar nok til at det lønnar seg. Syntes sjølv at marknadsføringa til MK seljar var ganske ubehageleg, med personleg samtale om kva eg skulle bestille, og hemmelege prisar, så noko slikt ville ikkje passa for meg. Eg unngår slike party heretter.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #18 Skrevet 22. august 2016 Men... ... når min motivasjon er at jeg får produktene som jeg hadde tenkt til å kjøpe og mer til for halv pris.. og jeg eventuelt vil kjøpe produkter til meg selv og gaver for 3000 per år. Har ingen planer om å selge eller tjene penger på det.. Er det noen som gikk inn med slike motiver, men som oppdaget noe med liten skrift i etterkant? Alternativet mitt er jo å kjøpe den hudpleieserien som jeg skulle til full pris.. HI Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #19 Skrevet 22. august 2016 Bilen kjører rundt i Trheim også, så er nok flere "flinke" MK-konsulenter i Norges land 😁 Anonymous poster hash: 115ae...743
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #20 Skrevet 22. august 2016 Igjen: det er ikke halv pris. Du betaler 75 % + frakt og må handle mye av gangen for å oppnå rabatten. Anonymous poster hash: 32b10...d78
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #21 Skrevet 22. august 2016 Igjen: det er ikke halv pris. Du betaler 75 % + frakt og må handle mye av gangen for å oppnå rabatten. Anonymous poster hash: 32b10...d78 Det er under fall pris for intropakken. Inkludert frakt og mva. For å få rabatt må man legge inn en bestilling på 5.000. Man betaler da 3.100 inkludert frakt og mva. Det syns jeg er en god deal. Dersom man ikke legger inn en bestilling i året på minimum 5.000 vil man meldes ut av systemet. Ingen gebyr eller gjeld. Så akkurat dette vet jeg. Jeg lurte mer på om noen hadde fått problemer som konsulenter, som de ikke var forespeilet. For eksempel at de måtte betale en viss sum i året.. Jeg syns det virker topp. Gode produkter og tilgang på rabatt, samt muligheten til å selge om man vil, men det er ikke et krav.. HI Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #22 Skrevet 22. august 2016 Det er under fall pris for intropakken. Inkludert frakt og mva. For å få rabatt må man legge inn en bestilling på 5.000. Man betaler da 3.100 inkludert frakt og mva. Det syns jeg er en god deal. Dersom man ikke legger inn en bestilling i året på minimum 5.000 vil man meldes ut av systemet. Ingen gebyr eller gjeld. Så akkurat dette vet jeg. Jeg lurte mer på om noen hadde fått problemer som konsulenter, som de ikke var forespeilet. For eksempel at de måtte betale en viss sum i året.. Jeg syns det virker topp. Gode produkter og tilgang på rabatt, samt muligheten til å selge om man vil, men det er ikke et krav.. HI Anonymous poster hash: 77e85...f87 Under halv pris for intropakken.. HI Anonymous poster hash: 77e85...f87
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #23 Skrevet 22. august 2016 Kjør på. Du er jo tydeligvis hjernevaska allerede så hva vi sier her hjelper ikke uansett. Anonymous poster hash: 2af31...d2f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #24 Skrevet 22. august 2016 Men... ... når min motivasjon er at jeg får produktene som jeg hadde tenkt til å kjøpe og mer til for halv pris.. og jeg eventuelt vil kjøpe produkter til meg selv og gaver for 3000 per år. Har ingen planer om å selge eller tjene penger på det.. Er det noen som gikk inn med slike motiver, men som oppdaget noe med liten skrift i etterkant? Alternativet mitt er jo å kjøpe den hudpleieserien som jeg skulle til full pris.. HI Anonymous poster hash: 77e85...f87 Nå har du tidligere svart at du ike ønsker å støtte en umoralsk industri. Hvis du mener det seriøst er det beste alternativet kanskje å kjøpe hudpleieprodukter av et annet merke? Anonymous poster hash: ee597...779
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #25 Skrevet 22. august 2016 Du bor nok i kr.sand, for den bilen har jeg sett mye rundt her. Anonymous poster hash: 16eed...9b6 Nei, det er nok flere av de Anonymous poster hash: 017b8...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå