Gå til innhold

Hjelp meg å tyd eggløsningstestene!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg er ny eggløsningstestbruker og skjønner ingenting, jeg har trodd de har vært positive i flere dager nå. Er klar over at teststreken skal være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken, men synes det er vanskelig finne ut av på de siste testene.

I det siste har jeg hatt ganske uregelmessige menstrasjonssykluser, og sluttet på ppiller for snart ett år siden. Dette har gjort det vanskelig for meg å finne ut av når EL skal komme uten testing.  Vi har prøvd en stund uten hell, og prøver derfor lykken med EL testing.

Håper noen av dere kan hjelpe meg med å forsøke å tolke disse! de er tatt hver dag fra 17 august til og med i dag, der den nederste er nyest.

Fortsetter under...

Annonse

Mine el tester er nesten positive gjennom hele syklusen til den plutselig blir så mye sterkere enn kontrollstreken at den umulig kan bli sterkere. Så jeg valgte å tempe samtidig for da visste jeg når egget slapp. Og da klaffet det for oss :) anbefaler deg å ta el test ett par dager til. Blir den svakere hadde du el 12-36 timer etter den sterkeste testen. Så du får bare legge aksjer i vei de neste dagene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...