Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 På venstre side har jeg i 2-3 dager hatt en dunkende hodepine. Kommer og går litt, men det er en pulserende smerte fra nakken/nederst på hodeskallen, og frem mot øret. Gjør vondt i øret samtidig. Hva kan være årsaken til det? Her en dag kjente jeg en lynende smerte, ganske vondt, akkurat der. Kan jeg ha strekt en muskel? Anonymous poster hash: 75343...a17
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 På venstre side har jeg i 2-3 dager hatt en dunkende hodepine. Kommer og går litt, men det er en pulserende smerte fra nakken/nederst på hodeskallen, og frem mot øret. Gjør vondt i øret samtidig. Hva kan være årsaken til det? Her en dag kjente jeg en lynende smerte, ganske vondt, akkurat der. Kan jeg ha strekt en muskel? Anonymous poster hash: 75343...a17 Øreverk? Tannverk? Anonymous poster hash: a92c9...40f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Øreverk? Tannverk? Anonymous poster hash: a92c9...40f Nei, ingen av delene. Anonymous poster hash: 75343...a17
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Kan det komme fra nakken? Strammer det bak i nakken og opp mot øret hvis du bøyer hodet frem? Anonymous poster hash: a6916...0eb
Anonym bruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Kan det komme fra nakken? Strammer det bak i nakken og opp mot øret hvis du bøyer hodet frem? Anonymous poster hash: a6916...0eb Herlighet, du skrev jo at det kom fra nakken. Jeg som ikke leste ordentlig. Da er det nok en muskel som er strekt eller du har kanskje liggi litt forkjært. Ta smertestillende så du slapper av i nakken Anonymous poster hash: a6916...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå