Gå til innhold

Hodepine bak i hodet og mot øret

Anbefalte innlegg

Skrevet

På venstre side har jeg i 2-3 dager hatt en dunkende hodepine. Kommer og går litt, men det er en pulserende smerte fra nakken/nederst på hodeskallen, og frem mot øret. Gjør vondt i øret samtidig. Hva kan være årsaken til det? Her en dag kjente jeg en lynende smerte, ganske vondt, akkurat der. Kan jeg ha strekt en muskel? 

Anonymous poster hash: 75343...a17

Fortsetter under...

Skrevet

På venstre side har jeg i 2-3 dager hatt en dunkende hodepine. Kommer og går litt, men det er en pulserende smerte fra nakken/nederst på hodeskallen, og frem mot øret. Gjør vondt i øret samtidig. Hva kan være årsaken til det? Her en dag kjente jeg en lynende smerte, ganske vondt, akkurat der. Kan jeg ha strekt en muskel?

Øreverk? Tannverk?

Anonymous poster hash: a92c9...40f

Skrevet

Øreverk? Tannverk?

Anonymous poster hash: a92c9...40f

Nei, ingen av delene.

Skrevet

Kan det komme fra nakken? Strammer det bak i nakken og opp mot øret hvis du bøyer hodet frem?

Anonymous poster hash: a6916...0eb
Skrevet

Kan det komme fra nakken? Strammer det bak i nakken og opp mot øret hvis du bøyer hodet frem?

Herlighet, du skrev jo at det kom fra nakken. Jeg som ikke leste ordentlig. Da er det nok en muskel som er strekt eller du har kanskje liggi litt forkjært. Ta smertestillende så du slapper av i nakken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...