Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

elsker navnet jackson men blir det for rart I norge.

Anonymous poster hash: 6d34c...418
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er så fint på norsk. Men man venner seg jo til det meste, og vet jo om helt norske barn som heter både Charlie, Colin og James, så alt går vel an.

Anonymous poster hash: 0a45d...da7

Skrevet

Ikke pent i Norge.

Anonymous poster hash: 6f033...20b
Skrevet

enig at det er helt nydelig,men passer ikke i det hele tatt i norge dessverre :/

Skrevet

Flott navn, men er usikker på hvordan det funker i lille Norge.

Vi har jo fått flere og flere internasjonale navn som Charlie, Colin, Scott og lignende så egentlig burde Jackson funke fint også! 

Skrevet

Synes det blir rart i Norge. For det første fremstår det som et etternavn, for det andre lurer jeg på om dere vil uttale det amerikansk med dsj-lyd først? Det blir også kronglete på norsk. Dsjæksen? Og om du sier det som det skrives, blir det jo enda merkeligere.

Anonymous poster hash: 49b47...d61

Skrevet

Synes det blir rart i Norge. For det første fremstår det som et etternavn, for det andre lurer jeg på om dere vil uttale det amerikansk med dsj-lyd først? Det blir også kronglete på norsk. Dsjæksen? Og om du sier det som det skrives, blir det jo enda merkeligere.

Anonymous poster hash: 49b47...d61

Helt enig.

Anonymous poster hash: a98fb...8d7

Skrevet

Det funker ikke, da det har lyder som er fremmed i norsk språk. Det skiller seg derfra fra andre engelske navn som f.eks. Colin og Scott. 

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg liker det navnet, synes det er tøft! Men det funker ikke i Norge, dessverre, synes nå jeg.

Skrevet

Trodde det var et etternavn?

Anonymous poster hash: 3aec4...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...