Gå til innhold

Noen som har prøvd trampoliner fra både jumpking og trampolinespesialisten?

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken vi bør kjøpe...

Har prøvd jumpking og vet at den er bunnsolid og holdbar og liker at nettet er festet på innsiden av fjærene. Spretten er imidlertid litt treg, så lurer på om trampolinespesialisten sin har bedre sprett?

Trampolinespesialisten sin har jeg bare sett på nettet. Ser at de har garanti, men aner ikke noe om spretten.

Har barn som er aktive turnere, så viktig å kjøpe den beste trampolinen. :-)

Anonymous poster hash: 70ade...b3d

Fortsetter under...

Vi har denne, og den er sønnen min på 12 - som ikke gjør annet enn å hoppe på trampoline hvert våkne sekund (er tidligere turner) - ganske fornøyd med. http://treningspartner.no/berg/trampoline-champion-4-3m

Det er visstnok en som er enda bedre, men jeg er usikker på hva det er for en (kan evt. spørre ham i ettermiddag).

Og så er det en som heter Eurotramp som skal være fantastisk, men jeg vet ikke om de selger til private.

Anonymous poster hash: e1eea...5d5

Det er vel Berg trampoline som kommer best ut i test?

Vi har Berg, den største. Har barn fra 7 til 15 år og den fungerer supert. Veldig god sprett, her tas det backflip og frontflip, med og uten skru osv.

Anonymous poster hash: 224f2...c9b

Annonse

Takk for svar! Skal titte på testen. :-) Er Berg og North like holdbare som jumpking? Varer i år etter år uten at noe må skiftes ut, på tross av hard bruk av flere barn i timevis hver dag? (Sprett er viktig, men veldig viktig at den er holdbar også, siden den er så dyr...)

Acon har jeg ikke funnet noen norsk forhandler av. Noen som vet om noen?

Anonymous poster hash: 70ade...b3d

Prøvde en sånn nytypen trampoline på Toysrus her for en stund siden og den var bare helt deilig å hoppe på, men kostet 10000 for en ganske liten en. Sjekket ut hva en vanlig stor kostet og tror man må opp i 25000 :P den var bare helt himmelsk å hoppe på i forhold til de vanlige trampolinene!

Anonymous poster hash: ad698...e54

• 9 måneder senere...

Har prøvd trampoline spesialisten og den er helt utrolig! Anbefaler Super Orbit oval, som har kjempe god sprett. 

Videre har jeg ikke prøvd Acon trampoline men har hørt at de skal være verdens beste trampolinemerke, men de leverer ikke til Norge. Vis man er villig kan man bestille til Sverige og kjøre å hente den der.

Anonymkode: d83d9...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...