Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #26 Skrevet 18. august 2016 Sladder! Neida. Men vi får som regel vite det meste først her i området, og vi får mange herlige mail fra publikum om både det ene og det andre. Har også tilgang til abonnement-sakene hos aviser landet over. I tillegg får jeg bøker tilsendt fra forlag, mulighet til å høre musikk og se filmer/serier før utgivelse og pressekortet mitt får meg inn på konserter, forestillinger og andre eventer, Må selvfølgelig bruke tid på å skrive om det etterpå. Anonymous poster hash: 87c75...be8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #27 Skrevet 18. august 2016 To timer trening i arbeidstiden pr uke. Mulighet for fleksitid. Gratis kaffe/te. Julebord og sommerfest. Jobber i staten. Anonymous poster hash: 8b421...bfa
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #28 Skrevet 18. august 2016 Kommune. Så ingenting. Eller jo fom. i år er kaffen på kontoret gratis. Woop woop 👍 Anonymous poster hash: fd7ab...72f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #29 Skrevet 18. august 2016 Fri bil, tlf, iPad og nett hjemme og på hytta( som jeg skatter av) Fri med lønn påske og jul. I tillegg så trekkes jeg for 4 uker ferie, men har 5 uker utenom jul og påske. Vi har også gratis kaffe osv på kontoret. Har mye frihet, og styrer helt min egen arbeidstid. Ulempen er at alt jeg gjør er mitt ansvar, og jeg må levere samme pokker. Jeg er også tilgjengelig til enhver tid, og har alltid med PC og tlf. Anonymous poster hash: f3cff...69d
Hannepålandet Skrevet 18. august 2016 #30 Skrevet 18. august 2016 Gratis tannbehandling, kaffe te og frukt. Årskort på treningssenter. 1000kr gavekort til jul og blomster når man er syk. Julebord og sommerfest. Ett par sko i året.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #31 Skrevet 18. august 2016 Forfattermøter, bokbad/bokmøter og nesten ubegrenset tilgang til gratis bøker/leseeksemplarer Jobber i bokhandel 😀 Anonymous poster hash: 14171...f87
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #32 Skrevet 18. august 2016 De luksuriøse lærerferiene! Nei vent, avspaseringene. Anonymous poster hash: a3784...780
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #33 Skrevet 18. august 2016 I min forrige jobb hadde jeg telefongodtgjørelse, julebord med overnatting, sommerfest, gratis frukt og kaffe, personalmøte hver måned med matservering og kake, blomst ved sykmelding, gave ved rundt tall ol. personalpris på tjenesten vi solgte, betalt videreutdanning. Dessverre ble det nedskjæringer så jeg måtte gå. I min nye jobb er det ingen frynsegoder jeg kan komme på annet enn fleksitid. Gikk også ned 100 000 i lønn. Gikk fra privat til kommunal sektor. Anonymous poster hash: 3362f...74b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #34 Skrevet 18. august 2016 Gratis tannbehandling. Evt. liten egenandel ved større inngrep. Anonymous poster hash: 72ce4...a0c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #35 Skrevet 18. august 2016 Slipper å ta med jobben hjem. Anonymous poster hash: 128d2...c94
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2016 #36 Skrevet 18. august 2016 Fleksitid Julebord Sommerfest To seminarer i året med hotellovernatting og kjente forelesere Gratis kaffe og frukt Subsidiert lunsj
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #37 Skrevet 18. august 2016 Vi har fri tilgang på kaffe, tv, oppskåret frukt, nøtter og kjeks hele dagen. Hver fredag har vaffel (eller gjerne jordbær og is på sommeren) Får alltid "julebonus" ikke så mange tusen, men stort sett mellom 3-10.000. Alltid firmaaktiviteter som stand up, bowling kveld, gokartkjøring, konsert e.l minimum tre ganger pr år. Har ofte felles fjellturer og skiturer der jobben spanderer lunsj eller middag. Hvert 5 år har vi luksustur- en langhelg et eller annet sted. Da er det fult opplegg i fra tors- søndag med absolutt alt betalt. Vi har fått. Eks så ha vi vært til Heerenveen på skøytetur, Svalbard på skutertur og isbjørnsafari, til Tallinn med alt vi kan tenke oss og full spabehandling. Har også bærbar pc, telefon og ekstern pc skjerm jeg kan bruke til hjemmekontor😊 Får alltid ta fri jul, påske og alle inneklemte dager. Klager absolutt ikke på godene våres😊 Anonymous poster hash: 8db96...50d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #38 Skrevet 18. august 2016 Vi får tilbudet om å hente oss en frukt hver en gang i uka. Ellers ingenting, må til og med betale for kaffen som ellers hadde havnet i vasken om vi ikke drakk den. Kommunalt ansatt her også. Anonymous poster hash: 2e2f9...b55
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #39 Skrevet 18. august 2016 Her er det null. Utenom en fruktkurv til jul.. Må selv betale julebord av egen lomme! Kommunalt ansatt Anonymous poster hash: 6039e...5b4 Vi får ikkje fruktkorg heller. Men eg "låner" kopimaskina av og til. Men det er ikkje frynsegode, meir som steling igrunn.. Rektor kjøper av og til kjeks til oss, men det betalar ho nok av eiga lomme. Eg er altså lærar, og klagar absolutt ikkje på jobben, eller kommunen som er "sjefen" min. Men frynsegoder har vi ikkje. Anonymous poster hash: 688be...530
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #40 Skrevet 18. august 2016 Ansatt i stat. 1 time trening pr uke. Blomster ved sykdom,fødsel, runde tall, eller lignende. Sommerfest og juleborD får vi også. Anonymous poster hash: 31aa4...718
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #41 Skrevet 18. august 2016 Jeg jobber i kommunen, er sosionom, og jobber på en typisk "kvinnearbeidsplass". Vi får dekket både julebord, sommerfest og lignende (tar med egen alkohol, ellers alt inkludert), var på utenlandstur i fem dager nettopp. (Tre av dem med noe faglig på dagtid og noe teambuilding, fikk dekket fly, transport, hotell og en del måltider). Får dekket relevant videreutdanning, både studieavgift, reise, opphold og diett til samlinger, lesedager osv. uten trekk i lønn for fravær knyttet til studiet. Ellers har vi flexitid, og styrer egen arbeidshverdag så lenge man gjør jobben. Jeg avspaserer alltid på planleggingsdager, høstferie o.l., og kan komme sent og/eller gå tidlig om kabalen på hjemmebane krever det en dag. Det er nok det aller beste "frynsegodet" for småbarnsforeldre. Anonymous poster hash: b0aae...393
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #42 Skrevet 18. august 2016 Masse goder! Firmabil, bonus hver mnd, rabatter hos mange forskjellige butikker/aktivitetsparket, gratis mobil, PC, iPad, gratis varer av varelageret vårt. Ser jeg har det veldig bra og trives også godt! Anonymous poster hash: 8afde...d03
Anonym bruker Skrevet 18. august 2016 #43 Skrevet 18. august 2016 Masse goder! Firmabil, bonus hver mnd, rabatter hos mange forskjellige butikker/aktivitetsparket, gratis mobil, PC, iPad, gratis varer av varelageret vårt. Ser jeg har det veldig bra og trives også godt! Anonymous poster hash: 8afde...d03 Glemte noen: Gratis kaffe/te/brus, pluss lunsjsubsidiering, årlig julebord, kvartalssamlinger med fly/mat, frukt, nøtter, fleksitid (styrer dagene selv) Anonymous poster hash: 8afde...d03
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #44 Skrevet 19. august 2016 Lærer i fylkeskommunen, får kaffe, that's it. Sånn er det å være ansatt i det offentlige. Anonymous poster hash: 3210b...d1e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #45 Skrevet 19. august 2016 Tja, må vel være gratis medisinske råd... Og betalt pause. Jobber på et kommunalt legesenter 😊👍 Anonymous poster hash: 17635...558
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #46 Skrevet 19. august 2016 Ingenting. Må betale for kaffe og gå på kurs på fridager for å være oppdatert.. Anonymous poster hash: 106af...96c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #47 Skrevet 19. august 2016 Jobber i fylkeskommunen. Har jobbdata og tilgang til stor lab med masse utstyr som det blir satt pris på om jeg benytter meg av. Som kjemilærer er det en drøm. 😊 Vi blir trukket 50kr i måneden i kaffepenger. I realiteten gjør de pengene det slik at vi har gratis julebord, sommerfest og oppstartningsfest. Alle med god mat og drikke. I tillegg får vi julegave. Vi får også gave ved fødsel og runde tall. Ved begravelser vet jeg heldigvis ikke enda. Er strålende fornøyd med jobben. 😊 Anonymous poster hash: ae046...2e3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #48 Skrevet 19. august 2016 Nå i staten: hjemmekontor, gratis frukt, liten julegave (ca kr 100), sommerfest, julebord. I ny jobb i privat: sommerfest, julebord, telefon, pc Anonymous poster hash: 0d347...db8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #49 Skrevet 19. august 2016 Jobber i staten i ingeniørstilling. Det er jo ikke like bra mtp frynsegoder som i det private, men vi får: * Mobiltelefon (både selve telefonen, og jobben betaler telefonregningen) * Betalt bredbånd hjemme * 1,5 timers trening i arbeidstiden * Gaver/blomster ved spesielle anledninger (bare småting, men fikk f.eks. en liten gave fra jobben ifm. fødsel) * Fleksitid Vi har også noen hytter til utlån, men de er det nærmest umulig å få plass på. Siden jeg i tillegg har god lønn til å være i det offentlige, skal jeg sannelig ikke klage. Anonymous poster hash: 3cd7a...994
Anonym bruker Skrevet 19. august 2016 #50 Skrevet 19. august 2016 Fri i alle høytider, i tillegg til 5 ukers ferie. Gratis kaffe, lunsj ute på kafé/restaurant et par ganger i måneden. Gratis internett hjemme, mulighet for hjemmekontor. Styrer arbeidstiden selv. Reiser (faglig og sosialt) ca 4 ganger i året (alt for mye når en egentlig vil være hjemme med familien). Anonymous poster hash: 18bda...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå