Gå til innhold

Hvilke frynsegoder har du i din jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det null. Utenom en fruktkurv til jul.. Må selv betale julebord av egen lomme! Kommunalt ansatt

Anonymous poster hash: 6039e...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er der å jobbe i kommunen.. får ingenting vi heller 😕

Skrevet

Telefon, PC, bonus hvert kvartal om leveransen er bra:-) fine julegaver :)

Anonymous poster hash: 7ff5d...acb

Skrevet

Sånn er der å jobbe i kommunen.. får ingenting vi heller 😕

En kollega har mistet en i aller nærmeste familie. Syns ledelsen kunne dekt en liten bukett til vedkommende, men nei da.. Den spleiser vi ansatte på.

Anonymous poster hash: 6039e...5b4

Skrevet

- julebord - er alltid ute med flerretters meny, show eller tur

- sommerfest

- av og til andre fester, kommer an på hvor mye som er igjen av fest budsjettet

- har fått litt arbeidstøy

- sommergave til ca 500 kr

Anonymous poster hash: 8020d...be8
Skrevet

Får 1000 kr i gavekort til jul. :)

Anonymous poster hash: 73b3f...306
Skrevet

Vi betaler inn 200 kr i året for å gi ting som det til hverandre.. blomster/gaver ved langtidssykdom, dødsfall i nærmere familie , fylle rundt osv.. Det er ihvertfall positivt at vi bryr oss om hverandre. .

Dårlig kommuneøkonomi er det flere steder.. og det er jo kjipt.. men hadde ikke gjort noe om de hadde et lite budsjett til å gi de ansatte en liten oppmerksomhet til jul og sommer f.eks.

Skrevet

Jobber i kommunen, så egentlig ingenting. Vi betaler julebord, sommerfest og kaffe selv. Og gaver til ansatte ved bursdag og andre anledninger.

Har forhandlet meg frem til lønnet permisjon under utdannelse, 3,5 uker gjennom ett år. Men dekker pensum og reiseutgifter selv. Har også fleksitid. Tjener 470 000 i året, har en trygg jobb og et utrolig godt arbeidsmiljø. Så klager ikke😊

Anonymous poster hash: 07f50...5ce

Skrevet

Gratis kaffe og frukt på jobben. Gratis telefon. Tilgang til rimelige hytter.

Anonymous poster hash: 03967...813

Skrevet

Julebord, nyttårsfest, sommerfest + litt div mindre arrangement gjennom året. Julegave og påskeegg :)

Blomst i naturlige situasjoner (dødsfall, fødsel, sykehusopphold, runde bursdager etc).

Jubilanter får gaver og markering på allmøter. Kaker i tide og utide ;)

Men, mobiltelefon og påskefri er vel kanskje mer i gata frynsegoder.

Anonymous poster hash: b234b...318

Skrevet

- julebord - er alltid ute med flerretters meny, show eller tur

- sommerfest

- av og til andre fester, kommer an på hvor mye som er igjen av fest budsjettet

- har fått litt arbeidstøy

- sommergave til ca 500 kr

- Får og gave ved runde år, når man får barn, ved dødsfall og ved langvarig sykemelding

Skrevet

Julebord, nyttårsfest, sommerfest + litt div mindre arrangement gjennom året. Julegave og påskeegg :)

Blomst i naturlige situasjoner (dødsfall, fødsel, sykehusopphold, runde bursdager etc).

Jubilanter får gaver og markering på allmøter. Kaker i tide og utide ;)

Men, mobiltelefon og påskefri er vel kanskje mer i gata frynsegoder.

Glemte gratis frukt, kaffe/te og subsidiert lunch.

Skrevet

Telefon, PC, bonus hvert kvartal om leveransen er bra:-) fine julegaver :)

Julebord, sommerfest og 1 utenlandstur i året får vi :-)

Skrevet

De første jobbene mine var det ingen frynsegoder. Da jeg begynte i en bank ble det da gratis bruk av telefon, leverandørgaver som f.eks høyttalere o.l, sommerfest, julefest, julegaven (som regel sjokolade og vin), påskeegg og billig lån.

I den siste jobben min fikk jeg innkjøpspriser på alt av varer (+frakt), julefest, julegave med stor matpose lokalmat m kniv det ene året og et annet fikk vi sekk med termos, drikkesystem etc, kinobilletter til enkelte premierer og festivalbilletter.

Anonymous poster hash: 6246d...77e

Skrevet

Statlig ansatt.

Fri telefon, 1 times trening i arbeidstiden per uke.

Har bærbar PC og mulighet for både hjemmekontor og fleksitid. Det er viktigst!

Anonymous poster hash: 37f69...481

Skrevet

Fleksitid

Fri i jul og påske, i tillegg til 5 ukers ferie.

Rabatter på bøker og blader.

Firmahytter

Noen arrangerte turer,enten til fjells eller feks på museum. Med egenandel for de som melder seg på.

To uker ekstra fødselspermisjon.

Mobiltelefon.

Ikkenoe julebord, men sommerfest.

Får en flaske vin til jul.

Mulighet for hjemmekontor.

Jobber i privat sektor. Jobber myyye - og setter enormt pris på alle godene.

Anonymous poster hash: 8f999...a47

Skrevet

Kan bestemme hvem som skal operere og gi Anestesi til meg og familien min. Samt ett gratis plaster i ny og ne....

Anonymous poster hash: e6dc3...fd1

Skrevet

Det beste fynsegodet er på både godt og vondt: Frihet til å gjøre jobben akkurat når jeg vil. Ingen fast arbeidstid, så lenge jeg utfører jobben min. Det gjør at jeg slipper å spørre om fri til ditt og datt, skal jeg noe en dag kan jeg bare avspasere. På en annen side, jeg har ofte lange dager, og noen ganger må jeg jobbe mye for at kabalen skal gå opp. I travle perioder har jeg ikke denne friheten som i rolige perioder. Men, det er slik jobben er.

I tillegg har jeg:

-leasingbil til jobbreiser og kundebesøk

-pc og mobil (mobilen er også til privat bruk, og jeg betaler en sum pr mnd til å dekke private utgifter).

-noe jobbklær

-vi pleier å ha en jobbfest årlig

-fikk blomster da jeg fikk barn og fylte rundt år, men dette tror jeg er spleiselag.

Anonymous poster hash: c01d9...e01

Skrevet

Telefon (må skatte litt da), PC, gunstig billån, gunstig forsikring bil, storkundefordel hos bilforhandler, helseforsikring, kan ta hjemmekontor når jeg vil, får én spahelg med mannen i året, kurs/skole jeg ønsker som er relevant for jobben (tar jeg skole binder jeg meg til arbeidsplassen i fem år hvis ikke må jeg betale skolen selv)

Jeg er veldig fornøyd med det min jobb tilbyr.

Anonymous poster hash: 2d353...ad1

Skrevet

Telefon (må skatte litt da), PC, gunstig billån, gunstig forsikring bil, storkundefordel hos bilforhandler, helseforsikring, kan ta hjemmekontor når jeg vil, får én spahelg med mannen i året, kurs/skole jeg ønsker som er relevant for jobben (tar jeg skole binder jeg meg til arbeidsplassen i fem år hvis ikke må jeg betale skolen selv)

Jeg er veldig fornøyd med det min jobb tilbyr.

Glemte gratis kaffe, te, frukt og subsidiert kantine. Tok det for gitt at det var normalt men det er muligens ikke det.

Skrevet

Jobber i staten. Fleksitid, lån gjennom Spk, "umulig" å miste jobben. Ellers er det lite å skryte av! Dårlig lønn er det også.

Skrevet

Gratis kaffe!

Anonymous poster hash: 5902e...f53

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Supert arbeidsmiljø!!

Tilgang på et drøss med hytter, bedriftsavtale med treningssenter, gratis frukt, ekstremt fleksibel arbeidstid, kan jobbe hjemmefra (fordeler og ulemper der da)...

Skrevet

Trening i arbeidstid

Betalt lunsjtid

Firmahytter

Flexitid samt at vi avspaserer det vi jobber over 7,5 timer

Fester av diverse slag og gaver ved runde år

Mobilabb

Jobbet tidligere privat. Der hadde vi mye mer ekstra i form av gaver, mobiler, bonuser og kundegaver. Men føler likevel at jeg nå, med langt lavere lønn, har en mer lukrativ jobb. Jeg er ikke lenger "alltid" på jobb. Kan koble ut og koble av på fritiden.

Anonymous poster hash: 603e3...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...