Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjedelig utgått. Er det slik temperaturen synker for so å stige igjenn? Er grønn på temping 🙈

Ellers er eg 6 DPO. Frister ikkje å teste faktisk, ingen symptomer. Litt murring einaste til og frå som eg har kvar mnd ☺

Kjedelig utgått. Er det slik temperaturen synker for so å stige igjenn? Er grønn på temping

Ellers er eg 6 DPO. Frister ikkje å teste faktisk, ingen symptomer. Litt murring einaste til og frå som eg har kvar mnd ☺

Min går rett opp så er spent om tempen er høg i morgon.

Blir vel testing snart og det lyser vel positiv test da. Det skal den :Nikke:  

Annonse

Da er tempen lika lav . Så her er det totalt krøll og detter ut av gruppen.

Lykke til jenter. La det lyse masse positive tester til dikka.

Uff, det var synd! Bedre lykke neste gang ❤

Anonymous poster hash: 4f672...2d6

10/11 DPO og masse symptomer 🙈 har hatt 37,8-38 grader i temperatur de siste dagene, har mensmurringer (det hadde jeg ikke i de to forrige PP), hovedverk, oppblåst, vondt i bekkenet?!

Hvis dette er min nye form for PMS uten p-pillen - skyt meg.

Annonse

Tror egentlig det bare er hvis den holder seg forhøyet etter Eggløsning og ved IKM og videre. Men jeg er en frysepinn, og har vært gravid to ganger før, og da var jeg varm. Hadde varme hender og føtter. Litt rart når man alltid er kald :)

Ja, ser ut som negativ men forventer ikke å få riktig svar før rundt slutten av uken eller neste uke. sist gang fikk jeg ikke positiv før nesten to uker etter eggløsning.

Anonymous poster hash: cad23...ec5

Krysser og håper det lyser positive tester her.

Har totalt ingen tro denne ppen. Tror ikkje det kom noko egg denne gangen. Tempen har vert høy i 2 dager og el testen ikkje positiv dagen før tempen gjekk opp. 2 dpo ut fra temp men har 0 tro. Vi barre ha mensen og ny pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...