Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er pisslei av å få negativ test! Denne mnd har jeg hatt så mye symptomer, trodde jeg. Mensmurringer i 1 uke nå, noe jeg aldri har før samme dag som mensen kommer. Vondt i hodet og hatt 37.8-38.0 i temp hver dag (37.5 på morgen),noe som er veldig forhøya, og burde være ett godt tegn..? Jeg skal slutte å lese så mye om symptomer tror jeg, blir jo tullete 🙊😂

Nå kan TR bare komme.

Anonymous poster hash: 4f672...2d6

Er pisslei av å få negativ test! Denne mnd har jeg hatt så mye symptomer, trodde jeg. Mensmurringer i 1 uke nå, noe jeg aldri har før samme dag som mensen kommer. Vondt i hodet og hatt 37.8-38.0 i temp hver dag (37.5 på morgen),noe som er veldig forhøya, og burde være ett godt tegn..? Jeg skal slutte å lese så mye om symptomer tror jeg, blir jo tullete 🙊😂

Nå kan TR bare komme.

Samme her! Får ett liiite håp so negativ test. Hadde eg berre ikkje testa som var planen min i utgangspunktet 🙈 Men får berre vente på att TR tek seg opp slik eg får starte på ny pp.

Annonse

Samme her! Får ett liiite håp so negativ test. Hadde eg berre ikkje testa som var planen min i utgangspunktet 🙈 Men får berre vente på att TR tek seg opp slik eg får starte på ny pp.

Fikk superultratynn skyggestrek 😱 typisk mindfuck nå, eller?!

Hvor mange dpo er du?? Her er det bare tull. 11 dpo og negativ graviditetstest. Fikk positiv eggløsningstest i går. Tenkte jeg hadde igjen at egget ikke slapp da for 2 uker siden. Tok en eggløsningstest igjen nå og den var negativ. Bruker Cb dobbelindikator sin. Blir gal.

Hvor mange dpo er du?? Her er det bare tull. 11 dpo og negativ graviditetstest. Fikk positiv eggløsningstest i går. Tenkte jeg hadde igjen at egget ikke slapp da for 2 uker siden. Tok en eggløsningstest igjen nå og den var negativ. Bruker Cb dobbelindikator sin. Blir gal.

Vil tro den er dårlig til dette. Den har jo en slags hjerne som ser etter økning i østrogen og lh. Det går for eksempel ikke an å bytte testemaskin i testperioden. Ville brukt en enklere type el-test til dette, men en graviditetstest vil nok være mest korrekt.

Anonymous poster hash: 3b5c3...830

Jeg er på syklusdag 27, mens dag 28-30. Altså 1-3 dager før ikm 😱

Annonse

Då kom TR, ikkje uventa. Over i pp9 då.

Lykke til til dokke som venter! Håper på mange positive tester 😃👍

Det var synd 🤔 negativ test her, og kroppen føles normal igjen. TR rett rundt hjørnet.

Lykke til neste gang du 😃

Ikm på fredag, og ingen symptomer utenom litt øm fra under armene og på undersiden av brystene. Men ikke ømme brystvorter. Er forkjølet, så avsmak på kaffe tilskriver jeg endret smakssans. Æsj som jeg gruer meg til negative tester😩

Ikm på søndag. Fikk ikke el før på lørdag (fast smilefjes på fredag, gikk rett fra runding til fast smilefjes), så jeg regner lørdag som selve el dagen. Dvs at lutealfasen min bare blir kortere og kortere. Var 10 dager, men er nå nede i 8 dager. Så da er jeg pessimist og har så og si meldt meg ut herfra..

Lykke til til dere andre her inne. Måtte det lyse mange positive tester :)

Endret av 2søteog1ønskes

Det var synd 🤔 negativ test her, og kroppen føles normal igjen. TR rett rundt hjørnet.

Lykke til neste gang du 😃

Takk for det 😊 håper det klaffer snart for oss 👍 Endret av Minimeg123

Ikm på søndag. Fikk ikke el før på lørdag (fast smilefjes på fredag, gikk rett fra runding til fast smilefjes), så jeg regner lørdag som selve el dagen. Dvs at lutealfasen min bare blir kortere og kortere. Var 10 dager, men er nå nede i 8 dager. Så da er jeg pessimist og har så og si meldt meg ut herfra..

Lykke til til dere andre her inne. Måtte det lyse mange positive tester :)

Det finnes legemiddel for å forlenge lutalfasen."

Anonymous poster hash: 24827...93f

Det finnes legemiddel for å forlenge lutalfasen."

Anonymous poster hash: 24827...93f

Jeg skal til utredning for habituell abort i begynnelsen av november, så jeg tenker jeg skal gi beskjed der. Og så håper jeg at de kan finne en vidunderkur til meg :)

Her kom mensen i dag, men er egentlig glad for det! Da hadde jeg rett om når jeg trodde EL var, og syklusen er i gang etter fødsel :D Spennende og se hvor lang syklusene blir, da jeg sleit litt med uregelmessige og litt lange sykluser sist.

Her kom mensen i dag, men er egentlig glad for det! Da hadde jeg rett om når jeg trodde EL var, og syklusen er i gang etter fødsel :D Spennende og se hvor lang syklusene blir, da jeg sleit litt med uregelmessige og litt lange sykluser sist.

Hvor lenge siden er det siden forrige fødsel? Godt du tar det med godt mot :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...