GĂ„ til innhold

IKM UKE 37 đŸŒđŸšŒ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heksa kom i dag med pomp og prakt. Kom ikkje som eit sjokk, var fult klar over den. 

Vil bli gravid no men ser dÄrlig ut, henger i ein kjempe tynn trÄd no, 1 el 2 trÄder igjen av 100.                                                                    

Er begynt og tenk tanken om jeg blir gravid eller ei.

Annonse

Blir ein lang sykluss denne gangen 👎 so havner nokk her 😊 ELtestane begynner Ă„ bli sterkare og eg har eindel ELslim. (Har hatt ELslim i ei veke). Trur EL blir pĂ„ mandag og IKM dĂ„ 12 September.

Pp8 (pp3 etter SA). HĂ„per dette er mnd for oss alle 👌😊

GÄr det ikke an Ä fÄ noe for Ä bedre kvalitet pÄ eggene evt at de fester seg bedre?

Det er vel ikkje problem at det fester seg men at egga er dÄrlige. Det er jo om jeg treffe det rette egget. Kan hende jeg ikkje har fleire gode egg. Men gir ikkje opp fÞr jeg er 46 Är.

Annonse

HĂ„per det klaffer for begge 👏👌 Kjenner eg ikkje har so stor tru denne mnd. Meen sjangsen er no alltid der â˜ș

Hadde vert topp om det klaffa ja. Men tror det er noe rart. El testen er fortsatt 50 % positive. Er vel krÞll pÄ syklusen no. Er det ikkje tegn pÄ sterkare i morgon sÄ forstÄr eg ingen ting.

Tok testen i 5 tiden og no i 18.30 tiden . Den no er nesten 75 % positiv, kan jeg ha hatt positiv tidligare i dag eller kommer den no. FÄr ta ein til seinare og sjÄ. Temper sÄ den kan jeg fine egglÞsningen pÄ.

Blir med her, selvom jeg ikke er helt sikker pÄ om jeg har hatt egglÞsning. Tror jeg har hatt det da jeg hadde slim og litt smerter tidligere denne uka. Har en liten en pÄ 8 mnd sÄ har gÄtt pÄ minipille siden 6 uker etter fÞdsel, som jeg slutta med for et par uker siden. Og har jo derfor ikke fÄtt noe mens ennÄ. I tillegg ammer jeg, sÄ ikke sikkert den kommer nÄ heller. SÄ her blir det Ä teste jevnt sÄ lenge ikke mensen dukker opp. Men som sagt, fÞlte litt at jeg hadde egglÞsning, uten at jeg skal vÊre sikker pÄ det :) kommer uansett til Ä ta en test i starten av uke 37.

NÄ har jeg litt tegn pÄ egglÞsning. Vondt nÄr jeg skal reise meg opp og ned der nede. Slik jeg hadde forge mnd.

FÄr sjekke tempen, det er kun den som finner min egglÞsning. El testene har ikkje vert full positiv men det kunne ha vert ein gang mellom 6 til 18 i gÄr, toppen.

Vil vere i Dpo land.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...