Gå til innhold

Trenger sårt råd fra dere. Ny bruker men prøvd lenge!

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg er helt ny her inne men har lest gamle forum i 2 år allerede. Vi er et par som ønsker oss sårt en baby eller 2😉 Vi har nå prøvd i 20 mnd. Jeg har en sønn fra før på 5 år.

Vi har begge testet og sjekket oss på sykehuset. Samboeren skårte bra på sin. På min gynekologisk undersøkelse fant de igjen ting. Jeg har tatt masse blodprøver. Der mente de jeg hadde høyt stoffskifte, men etter vidre undersøkelser var det høyt men innenfor normalen og skal ikke være til noe hindring. Medisiner trengs ikke. Etter dette fikk jeg en kikkehulls operasjon for å se om det var noe galt inni magen. Der var høyere eggleder litt tett men åpnet seg fint. Vi røyker ikke, veier normaltil mye og drikker passe mye. Har nå prøvd i 3 mnd etter operasjon, og har begynt med solviepack hostesaft denne mnd'n nå. Sliten og lei av å ikke lykkes. Har noen noen gode tips å råd til meg??

Fortsetter under...

Takk for svar. Dronninggele har jeg ikke hørt om. Får prøve meg på ett nytt kjerringråd hver mnd. Selv om jeg virkerlig håper det sitter den mnd her..Men det håper jeg jo alltid.. Tatt solvipect store deler av syklusen iallefall...

Har vært til full utredning. Til og med operasjon. Fant ingenting. Har en sønn på 5år fra før med annen mann.. 4 mnd til time om eventuelt prøverør. Håper vi klarer det på egenhånd.. 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...