Gå til innhold

Begynnelse på bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er gravid i uke 10+2, og i dag, etter å ha sovet på sofaen etter jobb, reiste jeg meg opp, som vanlig... Kjente noen små smerter i rompa, i musklaturen, og ble redd for at det er starten på bekkenløsning... Jobber 100% i barnehage, har aldri tidligere hatt disse problemene i tidligere svangerskap. Er det noen som kjenner igjen symptomene og har tips til å unngå utvikling av disse? Synes det er vel tidlig å få dette nå.... Takk for innspill!

Fortsetter under...

Jeg slet tidlig med bekkenplager med 1. nå denne gangen (nr2) kom det enda tidligere. Skal be om time til Fysio da det ble bedre etter besøk der sist. 😊 Hørt at bekkenbelter også skal hjelpe å holde det på plass. Er så fryktelig vondt når det låser seg. Hos meg kjennes det ut som at noen stikker en kniv inni der og vrir rundt. Når det låses kjennes det ut som at alt er glidd ut av ledd.

Er 13+4 og har kjent det i flere uker allerede.

Endret av Åse❣
  • 3 uker senere...

Hos meg hogger det til i skambeinet om jeg gjør en brå bevegelse. Det har det gjort i alle mine svangerskap, fra uke 16 ved nr 1, og fra start ved de senere, og ved mensen etter svangerskap nr 2.

Men det har aldri blitt verre enn det.

Så selv om du kjenner noe nå, så er det ikke sikkert det blir verre.

Anonymous poster hash: b616a...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...