Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Noen som har forsøkt dem? Vurderer å prøve, er godt igang med sunn kost og trening allerede men som en ekstra boost!? Hva slags erfaringer har dere som har forsøkt? Anonymous poster hash: c188e...3f2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 Ingen...? Anonymous poster hash: c188e...3f2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg prøvde en av de andre, husker ikke i farta hvilken det var... Men uansett. Jeg fikk diare, luftsmerter, og kunne ikke gjøre noe annet enn å være hjemme. Det gikk ikke an å dra på jobb engang pga diareen jeg fikk. Det var så håpløst at jeg måtte kutte det ut etter 2-3 dager. Anonymous poster hash: c3e56...a79
Anonym bruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Jeg har tidligere brukt XL S Medical (apetittdemper ) den fungerte godt på meg. Men etter at jeg la på meg igjen, så har jeg nå tenkt å prøve ut en av de andre, da jeg tok en test på siden og den kom frem til at jeg burde bruke fettbinderen istedet. Jeg hadde forøvrig ingen bivirkninger med den første jeg prøvde, bortsett fra at jeg følte meg veldig mett og faktisk gikk ned i vekt, så nå gjenstår det å se om jeg får det av denne andre typen jeg skal prøve ut.. http://www.xlsmedical.no/test Anonymous poster hash: d9126...fe8
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Jeg har tidligere brukt XL S Medical (apetittdemper ) den fungerte godt på meg. Men etter at jeg la på meg igjen, så har jeg nå tenkt å prøve ut en av de andre, da jeg tok en test på siden og den kom frem til at jeg burde bruke fettbinderen istedet. Jeg hadde forøvrig ingen bivirkninger med den første jeg prøvde, bortsett fra at jeg følte meg veldig mett og faktisk gikk ned i vekt, så nå gjenstår det å se om jeg får det av denne andre typen jeg skal prøve ut.. http://www.xlsmedical.no/test Anonymous poster hash: d9126...fe8 Takk for svar! Så fint at det virket! Denne nye, Max strenght skal visst redusere opptak både av karbo og fett. Så det blir spennende å se! 😀 Anonymous poster hash: c188e...3f2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Jeg bruker Xenical skrevet ut av lege, det er bedre og billigere :-) Anonymous poster hash: b9217...d03
Anonym bruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Jeg har prøvd en av de andre og ble skikkelig dårlig i magen, uansett hva jeg spiste. De sier jo at du blir dårlig i magen om du spiser fett og tar en fett-blocker f.eks, men jeg var dårlig hele tiden uansett hva jeg spiste. Ble kvalm, fikk luft i magen, diare og følte meg uggen i magen hele tiden. Gikk jo ned et par kilo fordi matlysten helt forsvant pga disse plagene, men følte meg ikke bra eller at dette var en sunn måte å gå ned i vekt på... Anonymous poster hash: f97ef...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå