GĂ„ til innhold

Hva er det verste foreldrene dine har gjort mot deg?đŸ‘šâ€đŸ‘©â€đŸ‘§

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver godt. Jeg er helt enig i at det essensielle er at det var konkret straff for en handling, og ikke en generell utrygghet. Jeg tror pÄ at hun hadde gode foreldre (dog lite reflektererte/kunnskapsrike pÄ omrÄdet straff/disiplin), og at det er lite kontruktivt Ä Þke skammen hennes rundt dette. Gjort er gjort, og de har et godt forhold i dag.

Jeg har lest det siste svaret ditt ogsÄ, og fÞler veldig med deg. Tenk at det var sÄ vanskelig for deg Ä fÄ gehÞr og hjelp. Jeg hÄper og tror at tidene har forandret seg. Du virker som en veldig ressurssterk og intelligent person, heia deg! Anonymous poster hash: 3093c...52c

Tusen takk! Det Ä vÊre ressurssterk og intelligent har pÄ en mÄte redda meg, men pÄ en annen mÄte gjort det vanskelig for folk Ä hjelpe meg. LÊrere sÄ at ting var galt, men tenkte at jeg klarte meg likevel. Foreldre av venner gjorde det samme.

Jeg har etter mange Är med store problemer fÄtt hodet nogenlunde over vannet nÄ, men veien hit har vÊrt ufattelig vanskelig.

SÄ hyggelig at folk heier pÄ meg :)

Anonymous poster hash: b470f...420

Skrevet

Moren min lÄste seg inne pÄ rommet sitt og sa at hun ikke orket Ä leve lengre. Skjedde maaange ganger. Grusomt for et barn Ä stÄ pÄ utsiden av dÞra..

Anonymous poster hash: ed040...798

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...