Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Har noen her inne handlet noe derfra? Hva er deres erfaringer? Jeg har handlet noen ganger og har litt delte meninger om kvalitet..Det virker som om at de er billige på grunn av at det er lite innhold i produktene egentlig. Anonymous poster hash: 563a8...dcc
BellaSuz Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Elsker make up mekka! Har nesten all sminken min derfra, kun foundation jeg har fra annet merke. Billig og veldig bra👍🏼
tante grusom master of law Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Synes ikke de har bra kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Bare jeg som synes at Makeup og Mekka klinger usedvanlig dårlig sammen? Anonymous poster hash: 26e51...2b6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Delte meninger her og ser jeg! Kjøpte bb creamen deres. Den var rett og slett horribel. Ble ganske overassket over at de faktisk solgte noe sånt. Anonymous poster hash: 563a8...dcc
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Synes det er bra ifht hva man betaler. Bb creamen var ikke super, men helt grei. Concealeren kunne dekket bedre. Foundationen er ok og sitter ganske bra. Øyenskyggene er litt lite pigmenterte, men fine. 5xl mascaraen er god! Sapphire mineral pudderet er bra. Highlighterne er gode. Øyenbrynsgelen er grei. Eyelinerne er bra. Leppestiftene (de matte) er supre:) Anonymous poster hash: 7c543...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå