Gå til innhold

Finger i rumpe under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du det eller ikke? Jeg føler ikke noe behov for det, bare litt rart, men MANNEN elsker at jeg gjør det på han. Da kommer han veldig fort. Syntes det var rart med en gang da han begynte å hinte om det, men nå har det blitt vanlig for oss, og jeg har skjønt at det kanskje ikke er så veldig uvanlig for andre heterofile menn heller? Han har stor interesse for det området på meg også, hihi, men vil faktisk ikke ha fingeren hans opp der jeg, og ikke noe annet heller...

Anonymous poster hash: f3818...4a4

Fortsetter under...

Skrevet

Mannen er veldig på å ville stappe en fing i rompen min, han tenner på det og kommer fort . Har jeg mensen vil han fingre rompa mi mens han runker. Jeg liker det egentlig ikke så godt. Jeg tror han også vil ha en fing i rompa, jeg mistenker det... Men jeg synes det er litt.... Ekkelt? 😒

Anonymous poster hash: feefc...483

Skrevet

jeg slikker runpehullet til kjæresten min menst jeg runker han og suger😉 han digger de. han puler meg i rumpa også. deilig

Anonymous poster hash: eb8d8...365

Skrevet

Glad jeg har en mann som ikke liker det.

Anonymous poster hash: 4e332...519

Skrevet

jeg slikker runpehullet til kjæresten min menst jeg runker han og suger😉 han digger de. han puler meg i rumpa også. deilig

Samme her😄Han elsker å bli slikket eller få en finger i rumpen, da kommer han som et fly😉

Og han knuller meg i rumpen når jeg er i det humøret🤗

Anonymous poster hash: 4d67a...74b

Skrevet

Jeg ELSKER det. I det siste har kjæresten min overraska meg med en tunge bak der også. Det er så kinky og deilig!

Anonymous poster hash: 5b0e9...188

Annonse

Skrevet

Æsj. Tarmbakterier i munnen og under neglene vil jeg IKKE ha. Dere er drit (pun intended) ekle.

Anonymous poster hash: 408d5...d04

Skrevet

Kjæresten min er helt besatt med tanke på at han vil sleike rumpa mi, han har fått prøve noen ganger, men jeg føler vi blir som hunder , eller verre enn det, han flytter nærmest inn baki der med tungen sin..

Nesten som om jeg begynner å lure på om han egentlig er homo.

For er det virkelig mulig å være hetero og samtidig så J.... Interresert i å sleike å knulle ræv ?

Anonymous poster hash: 5318c...733

Skrevet

jeg slikker runpehullet til kjæresten min menst jeg runker han og suger han digger de. han puler meg i rumpa også. deiligAnonymous poster hash: eb8d8...365

Hvordan klarer du å suge han mens du slikker rumpehullet.....?

Skrevet

Hvordan klarer du å suge han mens du slikker rumpehullet.....?

Oi, har du ingen fantasi?

Å slikke en mann fra rumpehullet og opp til pikkhodet er vel ikke så vanskelig å forestille seg, eller hva?

Anonymous poster hash: cb2f1...fc8

Skrevet

Mannens g-punkt er jo i rompa, så er jo ikke så rart de liker det. Da mannen hintet om det første gangen syntes jeg det var litt uvant. Vet han elsker det, men er ikke ofte det skjer. Er som oftes når han har litt promille ;)

Anonymous poster hash: 075cf...315
Skrevet

Jeg elsker det! Er nesten avhengig av det!

Mannen liker det også, men får det ikke så ofte! 😄

Anonymous poster hash: b745e...5dd

Skrevet

Oi, har du ingen fantasi?

Å slikke en mann fra rumpehullet og opp til pikkhodet er vel ikke så vanskelig å forestille seg, eller hva?

Anonymous poster hash: cb2f1...fc8

Du får det til å høres ut som du suger penis mens du har en tunge i anus. Trengs mer enn fantasi for å få til det

Anonymous poster hash: 1d8c8...99e

Annonse

Skrevet

Kjæresten min er helt besatt med tanke på at han vil sleike rumpa mi, han har fått prøve noen ganger, men jeg føler vi blir som hunder , eller verre enn det, han flytter nærmest inn baki der med tungen sin..

Nesten som om jeg begynner å lure på om han egentlig er homo.

For er det virkelig mulig å være hetero og samtidig så J.... Interresert i å sleike å knulle ræv ? Anonymous poster hash: 5318c...733

Å inkludere en av de sterkeste erogene sonene i sexen gjør ikke at man forelsker seg og elsker mennesker av samme kjønn som en selv, nei.

Skrevet

Å inkludere en av de sterkeste erogene sonene i sexen gjør ikke at man forelsker seg og elsker mennesker av samme kjønn som en selv, nei.

Ok, det var jo betryggende... Kan være med på det meste, men har vært litt tilbakeholden med hekken min ;)

Skrevet

Ok, det var jo betryggende... Kan være med på det meste, men har vært litt tilbakeholden med hekken min ;)Anonymous poster hash: 5318c...733

Hehe. Om du holdt igjen av fare for å få frem hans indre homo, så kan du trygt la han kjøre på nå ;)

Skrevet

til deg som lurer på åssen jeg suger kuk samtidig som jeg slikker rumpehullet.

vel..de går ikke..men jeg suger kuk..jobber meg nedover..over ballane som han elsker og bli både sugd på pg slikket på.. så ved rota der mellom balla og rumpa..da blir han veldig tent..slikker litt der før jeg pirrer han litt før jeg slikket rumpa.. så når jeg har gjort de litt so suger jeg kuken ijenn..og sann går no de seg til😂😂 fantasien setter ingen grenser..

Skrevet

Hehe. Om du holdt igjen av fare for å få frem hans indre homo, så kan du trygt la han kjøre på nå ;)

Hehe, ja det var vel det jeg fryktet mest, men kanskje jeg bare får hive meg ut i det :)

Skrevet

vel..de går ikke..men jeg suger kuk..jobber meg nedover..over ballane som han elsker og bli både sugd på pg slikket på.. så ved rota der mellom balla og rumpa..da blir han veldig tent..slikker litt der før jeg pirrer han litt før jeg slikket rumpa.. så når jeg har gjort de litt so suger jeg kuken ijenn..og sann går no de seg til fantasien setter ingen grenser..Anonymous poster hash: eb8d8...365

Det var ikke jeg som lurte på det, men altså er disse ballene barbert eller er hele urskogen på plass ? Vi driver å prøver ut mannen sine ideer..

Skrevet

barbert😊

Skrevet

Det var ikke jeg som lurte på det, men altså er disse ballene barbert eller er hele urskogen på plass ? Vi driver å prøver ut mannen sine ideer..

Min er barbert, en av mine få regler😅

Anonymous poster hash: 4d67a...74b

Skrevet

Min er barbert, en av mine få reglerAnonymous poster hash: 4d67a...74b

Ja, det må nok jeg også forlange :) hår i munnen er noe av det verste jeg vet.

Skrevet

Jeg elsker både fingre og penis i min egen rumpe, har ikke fått noe klart svar om det er ønsket av kjæresten, og jeg vil ikke gjøre det med mindre jeg er sikker på at han vil.

Samtidig stoler jeg ikke helt på hygienen hans, og han fjerner ikke noe hår, så pusher ikke temaet veldig aktivt..

Anonymous poster hash: c6e7c...9e5

Skrevet

vel..de går ikke..men jeg suger kuk..jobber meg nedover..over ballane som han elsker og bli både sugd på pg slikket på.. så ved rota der mellom balla og rumpa..da blir han veldig tent..slikker litt der før jeg pirrer han litt før jeg slikket rumpa.. så når jeg har gjort de litt so suger jeg kuken ijenn..og sann går no de seg til fantasien setter ingen grenser..

Velkommen urinveisinfeksjon!

Anonymous poster hash: 9e298...ef9

Skrevet

:spy:  :kvalm:

Anonymous poster hash: b6a1c...4e9
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...