Gullunger Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Ønsker meg Dr Martens. Noen som vet forskjellen på modellen "pascal" og "1460"? Klart ikke å se forskjellen... vil bestille på nett 😊 Og: svart eller mørk blått? 😊
Helene Harepus Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Pascal er litt smalere ifølge denne, jeg hadde flere Dr Martens back in the day, både 1460 og Pascal og favoritten var uten tvil den klassiske 1460 i svart med 8-hull
Gullunger Skrevet 14. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2016 Pascal er litt smalere ifølge denne, jeg hadde flere Dr Martens back in the day, både 1460 og Pascal og favoritten var uten tvil den klassiske 1460 i svart med 8-hull Tusen takk! Fant akkurat den videoen selv... Har du brede føtter? Tenkte at jeg prøver Pascal pga den er mer feminin og mindre klumpete? Eller er den vanskelig å ta på?
Helene Harepus Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Jeg har brede føtter, pascal var ikke for "små" til meg, men jeg syntes 1460 var mer behagelige på foten, men likte også formen bedre. Altså designmessig, men akkurat det er jo en smaksak. Hvis du har mulighet ville jeg prøvd før du kjøper
Gullunger Skrevet 14. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2016 Jeg har brede føtter, pascal var ikke for "små" til meg, men jeg syntes 1460 var mer behagelige på foten, men likte også formen bedre. Altså designmessig, men akkurat det er jo en smaksak. Hvis du har mulighet ville jeg prøvd før du kjøper Ja det er vel det smarteste å prøve først 😊 takk for svar!
Gullunger Skrevet 19. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2016 Jeg har brede føtter, pascal var ikke for "små" til meg, men jeg syntes 1460 var mer behagelige på foten, men likte også formen bedre. Altså designmessig, men akkurat det er jo en smaksak. Hvis du har mulighet ville jeg prøvd før du kjøper Hei igjen Helene Harepus! Da fikk jeg prøvd pascal modellen og likte de veldig godt. De hadde ikke 1460. Prøvde min vanlige størrelse og var usikker på om jeg burde gå opp en str... men de hadde dessverre ikke den størrelsen. Pleier du å bestille samme størrelsen du bruker mest, eller går du opp en størrelse? Veldig takknemlig for svar!
Helene Harepus Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 Så hyggelig at de passet og du er fornøyd Jeg tror jeg kjøpte vanlig størrelse, men 1460 er jo ganske romslige så jeg fikk god plass til tjukke sokker (vinteren) allikevel. Husker ikke helt med de andre, jeg likte de ikke så godt og syntes de var litt trange, men kanskje det var pga at jeg var blitt så vant til 1460? Det eneste jeg kan klage på er at jeg mener å huske at de var veldig glatte på is! Men kanskje det er blitt bedre; er LENGE siden jeg har hatt docs! Men må innrømme at jeg har av og til tenkt at jeg har lyst på igjen
Gullunger Skrevet 20. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2016 Så hyggelig at de passet og du er fornøyd Jeg tror jeg kjøpte vanlig størrelse, men 1460 er jo ganske romslige så jeg fikk god plass til tjukke sokker (vinteren) allikevel. Husker ikke helt med de andre, jeg likte de ikke så godt og syntes de var litt trange, men kanskje det var pga at jeg var blitt så vant til 1460? Det eneste jeg kan klage på er at jeg mener å huske at de var veldig glatte på is! Men kanskje det er blitt bedre; er LENGE siden jeg har hatt docs! Men må innrømme at jeg har av og til tenkt at jeg har lyst på igjen Da tror jeg smører meg med litt tålmodighet og venter til butikkene får inn flere modeller og størrelser. De er jo ikke billige, så det er greit å finne de som blir riktig 😊 Jeg skal i hvert fall ha noen! Synes de er kjempekule! ☺ Synes du også skal kjøpe deg 😀
Anonym bruker Skrevet 20. august 2016 #9 Skrevet 20. august 2016 Ser du har fått svar på spørsmålet, pascal er en noe smalere modell. Jeg har 5 par pascal og alle har vært så trang at jeg har måttet lide meg gjennom de to første månedene med bruk ( ikke brukt de hver dag da ), men etter en stund sitter de perfekt! Har ved hvert par vurdert å kjøpe en str større, men veldig glad for at jeg aldri har gjort det, for de går så mye ut! Bruker vanligvis å vippe mellom 37 og 38, har 37 i dr.M. Anonymous poster hash: 74073...260
Hønemor30 Skrevet 20. august 2016 #10 Skrevet 20. august 2016 Jeg har min vanlige str. Og jeg også syns de er svinglatte på vinterføre , så jeg bruker de ikke når det er glatt ute 😊
Gullunger Skrevet 20. august 2016 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2016 Ser du har fått svar på spørsmålet, pascal er en noe smalere modell. Jeg har 5 par pascal og alle har vært så trang at jeg har måttet lide meg gjennom de to første månedene med bruk ( ikke brukt de hver dag da ), men etter en stund sitter de perfekt! Har ved hvert par vurdert å kjøpe en str større, men veldig glad for at jeg aldri har gjort det, for de går så mye ut! Bruker vanligvis å vippe mellom 37 og 38, har 37 i dr.M. Anonymous poster hash: 74073...260 Huff, vanskelig det her... problemet er at jeg synes tåa kommer veldig langt frem... la merke til at de var litt trange å komme inn, men det utvider seg jo.. Tror jeg bør prøve en større uansett. Takk for erfaringer 😀
Gullunger Skrevet 20. august 2016 Forfatter #12 Skrevet 20. august 2016 Jeg har min vanlige str. Og jeg også syns de er svinglatte på vinterføre , så jeg bruker de ikke når det er glatt ute 😊Hvilken modell har du? Jeg tenkte å bruke de mest på høsten og våren 😊
Helene Harepus Skrevet 21. august 2016 #13 Skrevet 21. august 2016 Da tror jeg smører meg med litt tålmodighet og venter til butikkene får inn flere modeller og størrelser. De er jo ikke billige, så det er greit å finne de som blir riktig 😊 Jeg skal i hvert fall ha noen! Synes de er kjempekule! ☺ Synes du også skal kjøpe deg 😀 Ja, kanskje jeg gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå