Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Sånn tåkete? Ser ut som om de har skrevet kommentaren og sletta den igjen på en måte, men det går an å like og svare på den. Men aner ikke om den vises for andre da 😝 Anonymous poster hash: 3f69c...8dc
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Dette lurer jeg også på.. La merke til at en kommentar var grå eller tåkete som du sier her om dagen og denne kunne jeg ikke trykke liker på eller kommentere. Men alle andre kommentarer var normalt og der kunne jeg svare. Kanskje den er skjult for andre eller noe? Lurer i såfall på hvorfor. I mitt tilfelle gjaldt det bare en gratulasjon fra broren til min ex fra 7 år tilbake i tid. Merkelig om han må skjule kommentarer til meg isåfall. Anonymous poster hash: a0735...c7a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Dette har skjedd meg også et par ganger den siste tiden. Trodde det var noe feil så jeg prøvde å oppdatere siden, men det hjalp ikke.. Tviler på at det var en skjult kommentar da den ene var en bursdagshilsen fra søstra mi til sønnen min under statusen min (hvorfor skjule det, liksom😜), det andre var en helt uskyldig kommentar fra ei venninne.. Lurer også veldig på hvorfor det skjer... Anonymous poster hash: 5acaf...428
Tired mama Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Det har skjedd meg flere ganger også. Spesielt den første kommentaren under mitt bilde eller status blir grå og kan verken likes eller kommenteres.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Ja, når dere sier det, så er det alltid første kommentaren som blir stående sånn! Og det er heller ikke noen som burde ha noen grunn til å "skjule" det, uten at jeg skal si det for sikkert Man veit jammen aldri med folk.. Anonymous poster hash: 3f69c...8dc
overlord Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Dersom man trykker på den får man valget "unhide" og den blir synlig igjen. Men fungerer ikke på tlf.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Aner ikke hvorfor, men ofte er det den første kommentaren ja. Kan ikke likes, men trykker man på selve kommentaren, kan man svare. Ihvertfall fra telefon. Anonymous poster hash: c7821...829
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 Jeg fikk samboeren min til å sjekke for meg nå. Gikk han inn via facebook appen kunne han se kommentaren og den var da lik som alle de andre. Men når han gikk inn via nettleseren så var kommentaren skjult. Det er den første kommentaren i mitt tilfelle også. Ser heller ingen grunn til at den skulle vært skjult med vilje så antar at det er en feil ved facebook. Merkelig at den er synlig via appen, men ikke nettleseren. Anonymous poster hash: a0735...c7a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 Jøss, må jo være en "bug" eller noe da.. Vil jo alltids være et eller annet med en så stor side 😜 Hi Anonymous poster hash: 3f69c...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå