Gå til innhold

Tar dere med norske matvarer til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sånn raring som faktisk foretrekker pulverkaffe, samtidig liker jeg å drikke kaffe i god tid før frokost, så jeg har alltid med meg pulverkaffe. Så kan jeg lage en kopp som jeg kan drikke mens jeg gjør meg klar.

(Har det også med på jobb, på besøk, på ferie i Norge osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synes det er viktig at barna lærer seg å være fleksible i matveien, at de eksponeres for nye smaker og at de opplever forskjellige matkulturer. Vi reiser mye og har aldri med en eneste matvare, men bor ofte i leiligheter, handler mye på markeder og er ikke så avhengige av å spise brød og pålegg, det finnes mengder av annen frokostmat og vi har spist ris, supper, pickla småfisk, diverse former for egg, søte kaker, pannekaker av alt fra gjæra linser, fullkorn og finmel, fruktsalater, yoghurt, tang, grøter, fylte brød og chutney.

Har aldri savnet hverken brunost eller makrell i tomat.

Anonymous poster hash: b2ddf...259

Skrevet

Har hus i Italia. Har som regel med en gulost. Ikke at det er nødvendig, men det er så mange å velg i, og det fleste er i ferdig skiver. Liker best å høvle osten selv. Da er det lettvint å bare ta en med i håndbagasjen. Vi reiser kun med håndbagasje, da vi har alt vi trenger i huset.

Anonymous poster hash: 79e7d...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...