Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Beklager ekkelt innlegg, men jeg var på do tidligere og gjorde nr 2 og oppdaget noe ekkelt på papiret. Den var en lang, tynn lysebrun greie som ligner på orm! Fikk aldeles panikk men begynte å tenke på at jeg spiste sushi i går med masse sjøgress, og dette kunne faktisk ligne på det..bare uten den grønne fargen. Det beveget seg ikke.. Noen som vet om dette sjøgresset fordøyes dårlig? Anonymous poster hash: 57a73...6f0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Jeg bruker å fordøye slikt, men om du f.eks. har løs mage kan enkelte ting gå lettere ufordøyd gjennom. Eller har du jo bendelorm også Googler du så ser du bilder av dem. Anonymous poster hash: d0450...c64
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Sikkert en parasitt. Ikke så uvanlig hos mennesker som mange tror. Vi behandler kjæledyra våre et par ganger i året, men ikke oss selv. Du kan få kur på apoteket, ev rådfør deg med lege. Anonymous poster hash: 3efb8...b05
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Sikkert en parasitt. Ikke så uvanlig hos mennesker som mange tror. Vi behandler kjæledyra våre et par ganger i året, men ikke oss selv. Du kan få kur på apoteket, ev rådfør deg med lege. Anonymous poster hash: 3efb8...b05 Har man parasitter bør man vite hvilken type før man begynner med medisiner. Det kan være store forskjeller i hvilken medisin man bruker og doseringen. Anonymous poster hash: d0450...c64
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 Jeg bruker å fordøye slikt, men om du f.eks. har løs mage kan enkelte ting gå lettere ufordøyd gjennom. Eller har du jo bendelorm også Googler du så ser du bilder av dem. Anonymous poster hash: d0450...c64 Men dersom det bare kommer ut denne ene gangen, kan man anta det er sjøgress? Anonymous poster hash: 57a73...6f0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Men dersom det bare kommer ut denne ene gangen, kan man anta det er sjøgress? Anonymous poster hash: 57a73...6f0 Det er umulig å si uten å ha sett det... Man kan ha parasitter i årevis uten å se så mye til dem. Så om du synes det lignet bendelorm, da kan det være greit å ta en tur til legen og få tatt en avføringsprøve som ev. kan påvise det. Google bendelorm og se om det du så ligner. Kommer det en slik ut så er det nok flere der. Om du har normal avføring daglig og ellers ingen mageproblemer eller f.eks. mye slitenhet osv., så kan du jo se det an. Er du heldig var det bare noe tang Anonymous poster hash: d0450...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå