Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Krymper det da? Anonymous poster hash: 4cdf7...ae6
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Åh ja! Nei, krymper ikke noe nevneverdig. Anonymous poster hash: 57dc8...fdf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Alt går i trommelen, ting som ikke kan tromles vil jeg ikke ha. Har fire barn og enorme mengder klesvask Ja, strømpiser krymper litt i trommel Anonymous poster hash: a064b...6e4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Tromler sokker og truser, håndklær, kluter og sengetøy. Resten henges opp. Dere som tromler alt, går dere rundt med korte, brede gensere og t-skjorter, eller kan dere et hemmelig triks? Skulle gjerne latt være å henge opp et eneste klesplagg igjen, men klærne blir så stygge i fasongen... Anonymous poster hash: 0f017...df2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 Har i hovedsak kun håndklær og sengetøy i tørketrommelen. Kan bruke den på andre ting dersom det er helt krise. Mannen ville ha sokkene i tørketrommelen en stund, men de krympet. Anonymous poster hash: 67778...0f5
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Tromler sokker og truser, håndklær, kluter og sengetøy. Resten henges opp. Dere som tromler alt, går dere rundt med korte, brede gensere og t-skjorter, eller kan dere et hemmelig triks? Skulle gjerne latt være å henge opp et eneste klesplagg igjen, men klærne blir så stygge i fasongen... Anonymous poster hash: 0f017...df2 Du må investere i en god trommel Aldri opplevd at noe har mistet fasongen, men fargen på klærne blir slitt av tromling. Ungene vokser så fort og har mest rimelige klær fra kjedebutikkene så det spiller ingen rolle. De vokser fra det før det blir utslitt uansett Anonymous poster hash: a064b...6e4
Mamma_til_2 Skrevet 13. august 2016 #7 Skrevet 13. august 2016 Tromler alt utenom dongeri og treningstøy ingenting krymper eller blir utvidet, har forskjellige program på trommelen etter hva jeg skal Tromle.
Mamma_til_2 Skrevet 13. august 2016 #8 Skrevet 13. august 2016 Tromler sokker og truser, håndklær, kluter og sengetøy. Resten henges opp. Dere som tromler alt, går dere rundt med korte, brede gensere og t-skjorter, eller kan dere et hemmelig triks? Skulle gjerne latt være å henge opp et eneste klesplagg igjen, men klærne blir så stygge i fasongen... Anonymous poster hash: 0f017...df2 Du må ikke bruke for høy varme og forlang tid, jeg tromler alt utenom dongeri og treningstøy og ingenting mester fasongen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #9 Skrevet 13. august 2016 Ja, tromler sokker og (bomulls-)truser/bokser, men vi bruker alltid skåneprogrammet på tørketrommelen. Topper, t-skjorter, gensere og barneklær tromler vi ikke, da vi har opplevd at sånne klær krymper og blir slitt av å tromles. Med en god sentrifuge med 1400 omdreininger (Miele-maskin) er alt tørt på få timer på stativet uansett. Vi tromler heller ikke jeans, jakker osv. Det vi tromler i tillegg til sokker og undertøy er sengetøy og håndklær Anonymous poster hash: 6a56d...4d8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #10 Skrevet 13. august 2016 Ja, tromler sokker og (bomulls-)truser/bokser, men vi bruker alltid skåneprogrammet på tørketrommelen. Topper, t-skjorter, gensere og barneklær tromler vi ikke, da vi har opplevd at sånne klær krymper og blir slitt av å tromles. Med en god sentrifuge med 1400 omdreininger (Miele-maskin) er alt tørt på få timer på stativet uansett. Vi tromler heller ikke jeans, jakker osv. Det vi tromler i tillegg til sokker og undertøy er sengetøy og håndklær Anonymous poster hash: 6a56d...4d8 Tromler ikke strømpebukser da de krymper eller blir slitt/nuppete. (To år gammel fin Miele-tørketrommel med skåneprogram til tross) Anonymous poster hash: 6a56d...4d8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #11 Skrevet 13. august 2016 Det meste av sokker og strømpebukser putter jeg i tørketrummelen og de krymper ikke. Det eneste untakene er de som er i ull eller bambus Anonymous poster hash: 5d71a...688
Mamma_til_2 Skrevet 13. august 2016 #12 Skrevet 13. august 2016 Tromler ikke strømpebukser da de krymper eller blir slitt/nuppete. (To år gammel fin Miele-tørketrommel med skåneprogram til tross) Anonymous poster hash: 6a56d...4d8 Strømpebuksene jeg tromler blir ikke nuppete og slitte, har til og med ett par fra pirre robert ( 50 den) som jeg og tromler etter vask og det vises ikke selv etter mange ganger i trommelen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #13 Skrevet 13. august 2016 Her i huset tromles sokker og boxere/truser. That's it. Resten henges opp, fordi jeg ønsker å strekke f.eks. t-skjorter, og for å unngå å stryke skjorter og bluser. Håndklær blir altfor myke av tromling, jeg vil ha litt harde håndklær som det faktisk går an å tørke seg med. Anonymous poster hash: 502b2...be7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #14 Skrevet 13. august 2016 Jeg tromler alt! Anonymous poster hash: 1a2fe...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå