Gå til innhold

Hvor stor penis har mannen din? Og innfrir han i senga? Vær ærlig..

Anbefalte innlegg

Hakke peiling på antall cm jeg. Har ikke falt meg inn å måle. Trodde det var bare noe smågutta drev med.

Akkurat passe stor og fungerer til det den skal.

Anonymous poster hash: 8abc7...cda

Fortsetter under...

Den varierer, men kan bli veldig stor og tykk. Noen ganger skulle jeg ønske han hadde litt mindre. Han er ok, men hadde vært fint om han varte lenger.

Den beste sexen jeg har hatt hadde jeg med en fyr som nok hadde litt under gjennomsnittet. Men den var perfekt for meg 😊

Anonymous poster hash: 31f4e...7c7

Vet ikke hvor stor men den er temmelig stor. Ikke gedigen men stor. Tykk.

Han innfrir veldig!! Vi har alltid fantastisk deilig sex fremdeles etter 13 år. Med andre kunne jeg ha hverdagssex, altså sex som er grei nok. Men med mannen min blir det alltid fantastisk.

Anonymous poster hash: d4144...dd8

Kunne ikke falle meg inn å måle...

Den passer helt fint til meg, det er vel det viktigste?

Han er forresten veldig god i senga, den beste jeg har hatt. Jeg er litt "vrien" å gi orgasme, så det er ikke alle som får det til, men mannen innfrir heldigvis!

Anonymous poster hash: 459ca...7be

Aner ikke hvor lang han er. Kan jo legge til at jeg har heller aldri målt meg selv, men jeg er fornøyd med både størrelsen på meg og ham og selve elskoven :)

Anonymous poster hash: 46902...9c4

Annonse

Så store peniser mennene deres har. Gjennomsnittlig lengde ligger mellom 12,9 og 15 cm i erigert tilstand. Gjennomsnittet i Norge ligger på 15 cm. Min samboer har 15,5 cm erigert og vi tøyser med at han har større enn gjennomsnittet :). Og, ja, vi har målt 😁. Og, ja, han tilfredsstiller meg, og den er mer en lang nok for meg :)

Anonymous poster hash: c2680...d17

18 cm og tykk og god rundt ;)

Innfrir for meg i senga men der er det nok innsatsen det står på :D

Har hatt ekser med lengre men det har ikke vært spesielt godt, da denne trodde at inn og ut var nok siden han var stor..

Ikke greit..

Nei takke meg til perfekt størrelse og tykkelse for meg, passer i de fleste stillinger også ;)

Anonymous poster hash: d61dc...9cf

Så enig. De lar den jobbe for seg. Ingen kjærtegn. Ingenting. Bare inn og ut.. gjesp..

Anonymous poster hash: 6f022...160

Så store peniser mennene deres har. Gjennomsnittlig lengde ligger mellom 12,9 og 15 cm i erigert tilstand. Gjennomsnittet i Norge ligger på 15 cm. Min samboer har 15,5 cm erigert og vi tøyser med at han har større enn gjennomsnittet :). Og, ja, vi har målt 😁. Og, ja, han tilfredsstiller meg, og den er mer en lang nok for meg :)

Anonymous poster hash: c2680...d17

Du vet, her på dib har alles menn monsterpeniser, alle blir trangere etter fødsel og får vaginalorgasme hver gang.

Anonymous poster hash: d1608...4a9

Min sin er vel 13-14 cm, vi har ikke målt ;) Han er nok den minste jeg har hatt med å gjøre, men det er desidert den beste sexen jeg har hatt! Han fyller meg opp, jeg har kun klart å få vaginal orgasme sammen med han, han vet absolutt hva han skal gjøre, og han er bare deilig!

Anonymous poster hash: 84d04...929

Har ikke målt, men ca 13 cm vil jeg tro. Ikke spesielt tykk. Han kan bruke den, men det er ikke alle stillinger jeg kjenner så mye. Enkelte stillinger liker han veldig godt, men det gir meg ingenting.

Anonymous poster hash: be6f3...3fe

Annonse

X mannen var 13 cm . Tilfredsstille meg overhode ikke.var ikke noe feil med Str , men innsatsen . Super ego . Min nåværende er 17 cm , og den mest generøse elskeren jeg noen gang har hatt . Han er så opptatt av å tilfredsstille meg , aldri hatt bedre sex i hele mitt liv !

Anonymous poster hash: cbf72...b8a

19 cm lang. 16 i omkrets. han fyller meg godt opp ivertfall. beste sexen jeg har hatt😁 av og til er den litt for stor men er deilig uansett. liker å bli tatt hardt.

Anonymous poster hash: f6268...87a

Vet ikke, aldri målt. Bare vært med han og.

Den er bitteliten slapp:p men kanskje meklom 12-14 et sted erigert? Hvis jeg skal gjette. Tykkelsen er ihvertfall tilfredsstillende i seg seg, og han rr en veldig god elsker, så totalt sett blir det veldig bra.

Før vaginal fødsel kunne det være vondt for meg om vi ikke brukte masse glid. Så her også har sexlivet løftet seg etter fødsel, ikke fordi jeg er trangere, men motsatt;)

Det er egentlig veldig bra alt sammen sånn det er nå, for min del hvertfall.

Anonymous poster hash: 883a7...c71

Har ikke målt, men det er den største jeg har hatt. Vil tippe rundt 18-19 cm. Er vondt i enkelte stillinger og kan ikke kjøre på for hardt så det er egentlig litt hemmende.

Har vært borti en som hadde kanskje 10-12 cm, selv om han var en grei elsker ga det meg liksom ikke så mye... og da hadde jeg ikke født heller.

Så for meg har størrelsen litt å si, men det finnes en grei mellomting.

Anonymous poster hash: 6182f...935

Lang å smal 😂 en fy å god han er! Kommer veldig lett og ofte med han. Vi har sex minst 2 ganger om dagen når vi er sammen. Savnet han veldig når han er borte pga jobb.

Anonymous poster hash: 08d4c...c3d

Du vet, her på dib har alles menn monsterpeniser, alle blir trangere etter fødsel og får vaginalorgasme hver gang.

Anonymous poster hash: d1608...4a9

I tillegg veier alle 50 kilo og må handle i barneavdelingen, samtidig som alle går på lavkarbo og må slanke seg. Alle har selvfølgelig helt strøkent hus, samtidig som de har tid til å trene hver dag (og selvfølgelig kun dusjer to ganger i uka), kjøre barna på 5 aktiviteter i uka, lage all mat fra bunn, dyrke egne grønnsaker og drive frivillig arbeid :D :D

I tillegg veier alle 50 kilo og må handle i barneavdelingen, samtidig som alle går på lavkarbo og må slanke seg. Alle har selvfølgelig helt strøkent hus, samtidig som de har tid til å trene hver dag (og selvfølgelig kun dusjer to ganger i uka), kjøre barna på 5 aktiviteter i uka, lage all mat fra bunn, dyrke egne grønnsaker og drive frivillig arbeid :D :D

😂😂

Anonymous poster hash: 0225e...620

Nå vet ikke jeg eksakte mål da.. Men er ikke alltid str som teller er min erfaring. Første samboeren jeg hadde hadde en stor penis. Jeg fikk gnagsår nesten hver gang.  Så den var i grunn for stor. Men det  gikk jo for han  med engang, så jeg følte jeg ikke fikk noe ut av det sexlivet akkurat. Kun når han hadde drukket litt han greide å holde ut litt lengre. Sjelden jeg fikk orgasme, for jeg rakk ikke det før det gikk for han. 

Han jeg har nå og er gift med, har en  mindre penis. Vil tippe 16-17 kanskje? Har ikke akkurat mål eller spurt han om måla hehe. 

Men den er akkurat passe til meg. Ikke får jeg gnagsår, og jeg får orgasme omtrent hver gang, for han er mye mere utholdende i senga enn min ex. 

Anonymous poster hash: d5da0...0a7
  • 7 måneder senere...

Syns det er dårlig gjort av dere å lyve på denne måten.    Det er veldig få som har sånne monster kuker som dere prater om.  Gjennomsnittet i Norge ligger på 14,3 cm i lengde og ca 11 i omkrets. Av menn på jorden er det 1-2% som har lengre enn 16,5 cm.   Mest kjøpte størrelsen på dildo i Norge er litt mindre enn en gjennomsnittspenis.    Og har du en penis, agurk eller lignende ting, så er det ingen av dere som klarer å si at den er 14, 16, 18 eller 20 cm uten å måle. Eller har så stor omkrets med øyemål.   En kan sammenligne med tidligere partnere ja, men mange gutter legger gjerne på en cm eller 2 for å skryte eller de måler feil..  

Jeg skulle gjerne ha sett disse jentene ha hele disse monsterkukene inni seg.   Tror heller det er ren løgn eller en fantasi.   Men at denne fantasien ville snudde brått dersom de en gang fikk prøve en monsterkuk og det gjorde mer vondt enn de hadde forestilt seg.

All denne lyvingen ødelegger mange forhold og selvtilliten til mange menn.      Har selv erfart dette.  Jeg trodde selv at «junior» var liten.   Så ofte debatter der jenter prater om 18 til 20cm cm og bla bla bla..    Fikk greie på av min kone etter fødsel nr 2 at endelig ble sexen deilig.   Jeg skjønte ingenting, for hadde jo trodd hele tiden at han var liten.   Junior er 17cm lang og 14 cm omkrets.   Men nå kunne vi ha sex uten at det gjorde så vondt men at jeg måtte prøve å ikke bunne henne. For det var turnout.  Det løste seg med en penisring som er noen cm ut fra kroppen.     Men når jeg tenker tilbake, så var det vanlig med alle jentene jeg har hatt sex med utenom et par at vi brukte et minutt eller noe for å få hele junior inn selv om de var våte. Trodde det bare var vanlig.   Og 2 som aldri hadde hatt sex før ville ikke mer etter et par minutter.  

6 timer siden, mitru skrev:

Syns det er dårlig gjort av dere å lyve på denne måten.    Det er veldig få som har sånne monster kuker som dere prater om.  Gjennomsnittet i Norge ligger på 14,3 cm i lengde og ca 11 i omkrets. Av menn på jorden er det 1-2% som har lengre enn 16,5 cm.   Mest kjøpte størrelsen på dildo i Norge er litt mindre enn en gjennomsnittspenis.    Og har du en penis, agurk eller lignende ting, så er det ingen av dere som klarer å si at den er 14, 16, 18 eller 20 cm uten å måle. Eller har så stor omkrets med øyemål.   En kan sammenligne med tidligere partnere ja, men mange gutter legger gjerne på en cm eller 2 for å skryte eller de måler feil..  

Jeg skulle gjerne ha sett disse jentene ha hele disse monsterkukene inni seg.   Tror heller det er ren løgn eller en fantasi.   Men at denne fantasien ville snudde brått dersom de en gang fikk prøve en monsterkuk og det gjorde mer vondt enn de hadde forestilt seg.

All denne lyvingen ødelegger mange forhold og selvtilliten til mange menn.      Har selv erfart dette.  Jeg trodde selv at «junior» var liten.   Så ofte debatter der jenter prater om 18 til 20cm cm og bla bla bla..    Fikk greie på av min kone etter fødsel nr 2 at endelig ble sexen deilig.   Jeg skjønte ingenting, for hadde jo trodd hele tiden at han var liten.   Junior er 17cm lang og 14 cm omkrets.   Men nå kunne vi ha sex uten at det gjorde så vondt men at jeg måtte prøve å ikke bunne henne. For det var turnout.  Det løste seg med en penisring som er noen cm ut fra kroppen.     Men når jeg tenker tilbake, så var det vanlig med alle jentene jeg har hatt sex med utenom et par at vi brukte et minutt eller noe for å få hele junior inn selv om de var våte. Trodde det bare var vanlig.   Og 2 som aldri hadde hatt sex før ville ikke mer etter et par minutter.  

Ha ha ha

Tror du skrøner også. Alle her skryter av så store prniser? Men glatt plasserer du deg blant de 1-2% største, som du selv refererer til. Hvorfor snakker du mer sant? 

Du får måle på oppsiden neste gang, i og med det tydeligvis er viktig for voksne mennesker å måle penisen...

Anonymkode: b31c1...545

Har ikke målt, den er passe lang og bred😊 og han er bra i senga og tenner på at jeg kommer så han er fokusert på at jeg har det bra😊 kunne tenkt meg litt mer variasjon da....og forteller hva han ønsker... noe han ikke gjør selv om jeg gjør det

Anonymkode: 8a475...a5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...