Gå til innhold

Hvor stor penis har mannen din? Og innfrir han i senga? Vær ærlig..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min har 19, og det er helt passe! 17 cm hadde faktisk passet meg bedre :)

Han innfrir 😜 Vi passer godt sammen, men jeg gleder meg til jeg orker å spice opp litt, slik vi hadde det før.

Her har vi 2 tette, og en til på vei, så innsatsen er det nok MEG det står på.

Anonymous poster hash: 0f6c2...129

Mannen min har penis på ca 16-17 cm i erigert tilstand, den er litt for liten for meg, men han gjør virkelig opp for seg i innsats :danse:

Anonymous poster hash: bbc8f...972

Ca samme str her. Men mer enn nok stor for meg. Passe lang og passe tykk, og i grunn veldig fin anatomisk utforming! Han er den eneste som har innfridd her. Beste jeg både har kysset og hatt sex med :)

Anonymous poster hash: 03487...6f1

19 cm erigert 21 cm i omkrets. Ganske tykk penis, veldig deilig, men i enkelte stillinger er den for lang. Har sex daglig og 70 prosent av gangene får jeg orgasme, enten ved at han utfører oralsex eller under sexen. De resterende 30 prosentene er min skyld at jeg ikke får orgasme, da jeg rett og slett ikke føler for det. Nyter sexen likesågodt da.

Anonymous poster hash: 12eb5...81a

Annonse

19 cm erigert 21 cm i omkrets. Ganske tykk penis, veldig deilig, men i enkelte stillinger er den for lang. Har sex daglig og 70 prosent av gangene får jeg orgasme, enten ved at han utfører oralsex eller under sexen. De resterende 30 prosentene er min skyld at jeg ikke får orgasme, da jeg rett og slett ikke føler for det. Nyter sexen likesågodt da.

Anonymous poster hash: 12eb5...81a

21 cm i omkrets, faktisk. 😮

Anonymous poster hash: a3335...671

Rundt 20 cm, tipper jeg. Har ikke målt. Han er god i senga, men det hadde ikke gjort noe om den var et par cm kortere.

Anonymous poster hash: a3335...671

Min første kjæreste og person jeg hadde sex med var to meter høy, og hadde en diger penis, men han var dårlig i senga så jeg er mer fornøyd med han jeg har nå på 16-17 cm... Er ikke noe godt å bli spiddet av en alt for lang pinne heller! :legrine:

HI

Anonymous poster hash: bbc8f...972

Er det vanlig å måle altså? Jeg har ingen aning om mål, men han er vel ganske midt på treet, har hatt større og har hatt mindre.

Jeg synes den er passe, for stor er ikke bra, da blir det vondt å tas litt hardt, for liten er litt nedtur.

Anonymous poster hash: f7417...f8b

Annonse

En kvinnes skjede er ca 8 cm lang, skjønner ikke helt hvorfor dere MÅ ha peniser som er lenger enn 17 cm...

Min mann sin er vel 19-20 cm. Vi målte da vi ble sammen som tenåringer;)

I mange år var penisen han i overkant for meg, etter vaginal fødsel har sexen derfor løftet seg enormt. Den er likevel lang, har blitt rimelig mørbanket i enden av skjeden noen ganger når vi har vært ivrige;)

Anonymous poster hash: 06b06...ce5

Han har 20cm og tykkelse som står til lengden, men den er for lang i enkelte stillinger. Eneste plassen han setter meg først så ja grei nok i senga. Vi har det ikke bra for tiden så vi har ikke hatt regelmessig sex på årevis...

Anonymous poster hash: ada9a...f5d

Sikkert rundt 13-14 cm, altså midt på tre, innfrir ikke. Det har ingenting med tykkelse å gjøre, men at han ikke bryr seg om å gi meg orgasme og ønsker sex ca 1 gang annenhver måned. Den desidert dårligste elskeren jeg noen gang har hatt.

Anonymous poster hash: 234ea...1be

Den er 22 cm. Ble målt nøyaktig siden vi tok avstøpning av den.

Også er den riktig proporsjonert med tykkelse på selve penisen og penishodet med tanke på lengden. Og ja,han innfrir mer en nok.

Anonymous poster hash: e0937...a09

12cm og passe tykk. Kommer helt i bånn. Har ingenting å utsette på str til mannen. Jeg har født 3 barn og kjenner ingen forskjell når vi har sex.

Hadde en kjæreste en gang i tiden som hadde dobbelt så stor som mannens, både i lengde og tykkelse (ca 21cm). Det var vondt i starten, men jeg tror skjeden tilpasser seg for det var ikke et vedvarende problem.

Nå har jeg kun hatt sex med mannen i 9 år og han passer meg perfekt.

Anonymous poster hash: 6c524...13a

Har ikke målt, men ca rundt 20cm. Den er veldig tykk. Var sammen med en annen som hadde lang, men tynn penis, ikke bra 🙈

Mannen min er utrolig god i senga, jeg bør nok skjerpe meg og gi mer tilbake.

Anonymous poster hash: 75d13...fdb

18 cm og tykk og god rundt ;)

Innfrir for meg i senga men der er det nok innsatsen det står på :D

Har hatt ekser med lengre men det har ikke vært spesielt godt, da denne trodde at inn og ut var nok siden han var stor..

Ikke greit..

Nei takke meg til perfekt størrelse og tykkelse for meg, passer i de fleste stillinger også ;)

Anonymous poster hash: d61dc...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...