Gå til innhold

merkelig spørsmål, men omskjærte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en omskjært mann blir opphisset vil da penisen bli større?

Hardere ja, men lenger?

Forhuden er jo borte.

Anonymous poster hash: 10973...990

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, selvsagt vil den det. Ganske tøyelig huden der :-) Ganske stor forskjell i størrelse på slapp og stiv :-P :-)

Anonymous poster hash: 7481c...c47

Skrevet

Takk for svar. Alt en skal lure på😂

Skrevet

Hehe, hvorfor skal den bli lengre bare fordi forhuden er borte?

Anonymous poster hash: 5326d...9ac

Skrevet

Whaat?

Anonymous poster hash: 3e4eb...ce0

Skrevet

Hehe, hvorfor skal den bli lengre bare fordi forhuden er borte?

Anonymous poster hash: 5326d...9ac

Det er det ingen som sier... Hun spør om det at forhuden er borte vil medføre at penisen ikke kan utvide seg i lengden... Ettersom det er mindre hud der...

Anonymous poster hash: b3fa3...2c1

Annonse

Skrevet

Annet spm. Hvordan onanerer omskjærte menn?

Anonymous poster hash: 4338e...7d2

Skrevet

Et annet penisspørsmål...

Har dverger liten penis eller normal størrelse?!?

Anonymous poster hash: 8e640...755

Skrevet

Omkjærte menn er ikke like følsomme som menn med forhud så de runker helt vanlig.. bruker skaftet mer kanskje.. Det går fint å ta rett på hodet. Variere litt. Det er jo ikke helt stivt. Kan jo bevege begge deler.. haha

Anonymous poster hash: bb145...21b

Skrevet

Hørt dverger er store 😁

Skrevet

Omkjærte menn er ikke like følsomme som menn med forhud så de runker helt vanlig.. bruker skaftet mer kanskje.. Det går fint å ta rett på hodet. Variere litt. Det er jo ikke helt stivt. Kan jo bevege begge deler.. haha

Altså, mulig din mann ikke er. Men du kan jo ikke påstå at alle er like. Enkelte er til og med mer følsomme.

Anonymous poster hash: 5d7d3...a37

Skrevet

Altså, jeg må ha det inn med t-skjeer, da jeg aldri har vært i nærheten av en omskåret penis. Rynke helt vanlig? Når jeg onanerer min mann gjør jeg det jo ved å dra forhuden frem og tilbake. Hvordan. Gjør man det uten forhud?

Sorry, sette høres sikkert helt idiotisk ut, men som sagt jeg aner ikke...

Skrevet

Altså, jeg må ha det inn med t-skjeer, da jeg aldri har vært i nærheten av en omskåret penis. Rynke helt vanlig? Når jeg onanerer min mann gjør jeg det jo ved å dra forhuden frem og tilbake. Hvordan. Gjør man det uten forhud?

Sorry, sette høres sikkert helt idiotisk ut, men som sagt jeg aner ikke...

Sorry skrivefeil!

Annonse

Skrevet

Min erfaring er at menn som er omskjært kommer fortere.

Anonymous poster hash: 5daa7...cfa

Skrevet

Min erfaring er at menn som er omskjært kommer fortere.

Anonymous poster hash: 5daa7...cfa

Det tror jeg ikke.

Skrevet

Jeg hadde lenge en jødisk kjæreste som var omskåret.

Til spm 1) Manglende forhud endrer ikke på penisens evne til å bli erigert. Det er ikke forhuden som utvider seg på en intakt penis heller. Du vil se at selve penishodet og svamplegemene i skaftet blir erigert (fylt med blod), men forhuden er bare hud og har ikke noe svamplegeme, så den vil se ut som vanlig. Derfor er den jo fortsatt fleksibel (også ved ereksjon), og kan trekkes fram og tilbake.

Det bringer oss til spm 2) onani for omskårne. Selve forhuden er ikke det aller mest følsomme stedet. Det er jo kanten av penishodet man stimulerer når man trekker forhuden fram og tilbake. Og den kan også de omskårne stimulere. Men siden det hos dem mangler beskyttelse der, må de ofte beskytte bedre med litt glidekrem eller ved å holde stedet vått med spytt.

I det hele tatt kan det være kranglete å onanere når man er omskåret. Sannsynligvis var det også det man ønsket å hindre da man begynte med omskjæring for noen tusen år siden... Samme med å omskjære kvinner, målet er jo å bremse seksuell lyst og dermed kontrollere seksuell aktivitet.

Anonymous poster hash: ea31a...497

Skrevet

Det tror jeg ikke.

Det er fakta, og en av grunnene til at mange menn er mot omskjæring. Penisen blir mye mer utsatt uten "nisseluen".

Anonymous poster hash: 9dcf9...ffe

Skrevet

Det er fakta, og en av grunnene til at mange menn er mot omskjæring. Penisen blir mye mer utsatt uten "nisseluen".

Den blir tvert imot mer ufølsom. Den tynne, slimhinnelignende huden på glans blir mer utsatt for gnisninger, og blir dermed tykkere og trenger mer stimulans for å føle samme nytelse. Så det du sier er feil.

Skrevet

Den blir tvert imot mer ufølsom. Den tynne, slimhinnelignende huden på glans blir mer utsatt for gnisninger, og blir dermed tykkere og trenger mer stimulans for å føle samme nytelse. Så det du sier er feil.

Jeg tenkte på det etterpå, at det nok blir omvendt for de som blir omskjært som baby, de får træl

Han jeg kjenner ble omskjært som 20-åring pga trang forbud, og det var så følsomt at det var smertefullt og det gikk for han med en gang han prøvde ha sex... Han var bitter, sexlivet ble helt ødelagt

Skrevet

Jeg tenkte på det etterpå, at det nok blir omvendt for de som blir omskjært som baby, de får træl

Han jeg kjenner ble omskjært som 20-åring pga trang forbud, og det var så følsomt at det var smertefullt og det gikk for han med en gang han prøvde ha sex... Han var bitter, sexlivet ble helt ødelagt

Da må han onanere mer! Men starte med glidekrem som beskyttelse, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...