Gå til innhold

EL-smerter, din erfaring?

Anbefalte innlegg

Leste en plass at 1/5 kvinner opplever smerter ved eggløsning. Hvordan opplever du det? Er det samme symptomene hver gang eller varierer de? Har du testet i samsvar med en ELT eller temp?

Er PP2 nå, men litt tullete syklus. Sist mens var 29.juli-2.august, og hvis jeg har en normal syklus skal EL være i dag. Vi er på vei hjem fra ferie og har derfor ikke noe måte å sjekke det på. Imidlertid har jeg opplevd stikkende smerter i ryggen, og øm i nedre mageregion. Det kjennes på humpete bilveg for å si det slik! Føler jeg kunne lokalisert eggstokkene med dette ømme ubehaget. Jeg kjenner begge sidene, men et større "press"/trykk på venstre siden.

Begynte derfor å lure på om jeg kanskje har EL-smerter. Tenkte jeg skulle ta en test når jeg kom hjem for å sjekke om jeg blir noe klokere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144288034-el-smerter-din-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du har EL-smerter :) Mine EL-smerter føles likedan :) Hopp til sengs! ;)

Spennende! Hvor lenge har du EL-smerter? Vi har holdt det gående ca annenhver siden mens for å være på den sikre siden, og kommer nok til å fortsette med det. Til gubbens store fornøyelse 😂

Jeg har EL-smerter i ca. 24 timer :) Haha, mannen er også superglad når vi holder på med prøvinga 😂 Jeg er drit lei, så det blir som å humpe på en sekk med poteter 😂 Pause i prøvinga frem til våren nå ;) Orker rett og slett ikke lengre. Jeg eeer så lei! 😆

Jeg har EL-smerter i ca. 24 timer :) Haha, mannen er også superglad når vi holder på med prøvinga 😂 Jeg er drit lei, så det blir som å humpe på en sekk med poteter 😂 Pause i prøvinga frem til våren nå ;) Orker rett og slett ikke lengre. Jeg eeer så lei! 😆

Skjønner deg godt. Det tærer på, og tror man bare må legge det vekk noen perioder. Kan jo bli gal av dette! 🙈😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...