GĂ„ til innhold

Jeg er jo ikke i uke 9 alikevell?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iiik, sÄ spennende!

Jeg har talt uker i hele Juli. og har nÄ komt frem til at jeg skal vÊre uke 9+0 i dag, og syntes endelig at jeg har komt litt langt.

I gÄr hadde jeg fÞrste time hos jordmor og jeg sa at jeg var blitt sÄ stor rundt magen og ikke minst fÄtt veldig sexy pupper! Jeg lurte rett Ä slett pÄ om jeg kunne vÊre lenger pÄ vei selv om jeg hadde hatt mensen.

Hun trodde da ikke det, men lot seg overtales til Ä hÞre etter hjertelyd. Da jeg lÄ der med smekken Äpen og glidekrem pÄ magen ga jordmor meg et veldig lurt blikk som sa alt. DER fant hun mitt bittelille barns hjertelyd. Jeg og samboeren min ble litt forelsket i hverandre igjen. Det var sÄÄÄ deilig Ä hÞre.

Det skal vist vÊre veldig vanskelig Ä finne hjertelyd i uke 9, sÄ vi har ogsÄ vÊrt hos fastlege nÄ der vi har tatt (en veldig dÄrlig) ultralyd. Der mÄlte han med mye usikkerhet at barnet er 12 uker. 

NÅ er vi pĂ„ vei til min fertilitetsgynokolog som engasjerer seg sĂ„ mye at han ga meg time pĂ„ dagen (han har vanligvis veldig lang ventetid) NĂ„ hĂ„per jeg at vi fĂ„r en fast termindato.

To be continued!! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempespennende! đŸ˜Šâ€ïž

Skrevet

Åhh sĂ„ morro.. Skulle Ăžnske noe slikt skjedde med meg og "poff" Ă„ sĂ„ hadde man liksom kortet ned ventetiden med 3 uker. Det lĂ„ter helt fantastisk. Lykke til videre. E rkjempespent pĂ„ datoen.

Skrevet

ÅÅh, jeg mĂ„ skuffe dere. Gynekologen min humret over legen og jordmor. 

Jeg er 9+6... 

En uke lenger hvertfall! Haha

Skrevet

Huff ikke sĂ„ greit 😉 Jaja litt lenger er det jo 😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...