CatGarden Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Iiik, sĂ„ spennende!  Jeg har talt uker i hele Juli. og har nĂ„ komt frem til at jeg skal vĂŠre uke 9+0 i dag, og syntes endelig at jeg har komt litt langt.  I gĂ„r hadde jeg fĂžrste time hos jordmor og jeg sa at jeg var blitt sĂ„ stor rundt magen og ikke minst fĂ„tt veldig sexy pupper! Jeg lurte rett Ă„ slett pĂ„ om jeg kunne vĂŠre lenger pĂ„ vei selv om jeg hadde hatt mensen.  Hun trodde da ikke det, men lot seg overtales til Ă„ hĂžre etter hjertelyd. Da jeg lĂ„ der med smekken Ă„pen og glidekrem pĂ„ magen ga jordmor meg et veldig lurt blikk som sa alt. DER fant hun mitt bittelille barns hjertelyd. Jeg og samboeren min ble litt forelsket i hverandre igjen. Det var sÄÄÄ deilig Ă„ hĂžre.  Det skal vist vĂŠre veldig vanskelig Ă„ finne hjertelyd i uke 9, sĂ„ vi har ogsĂ„ vĂŠrt hos fastlege nĂ„ der vi har tatt (en veldig dĂ„rlig) ultralyd. Der mĂ„lte han med mye usikkerhet at barnet er 12 uker.  NĂ er vi pĂ„ vei til min fertilitetsgynokolog som engasjerer seg sĂ„ mye at han ga meg time pĂ„ dagen (han har vanligvis veldig lang ventetid) NĂ„ hĂ„per jeg at vi fĂ„r en fast termindato.  To be continued!!Â
ĂsfrĂðr Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Ă hh sĂ„ morro.. Skulle Ăžnske noe slikt skjedde med meg og "poff" Ă„ sĂ„ hadde man liksom kortet ned ventetiden med 3 uker. Det lĂ„ter helt fantastisk. Lykke til videre. E rkjempespent pĂ„ datoen.
CatGarden Skrevet 12. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2016 à à h, jeg mÄ skuffe dere. Gynekologen min humret over legen og jordmor.  Jeg er 9+6...  En uke lenger hvertfall! Haha
Pregers93 Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Huff ikke sĂ„ greit đ Jaja litt lenger er det jo đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ