Gå til innhold

Jeg er jo ikke i uke 9 alikevell?!

Anbefalte innlegg

Iiik, så spennende!

Jeg har talt uker i hele Juli. og har nå komt frem til at jeg skal være uke 9+0 i dag, og syntes endelig at jeg har komt litt langt.

I går hadde jeg første time hos jordmor og jeg sa at jeg var blitt så stor rundt magen og ikke minst fått veldig sexy pupper! Jeg lurte rett å slett på om jeg kunne være lenger på vei selv om jeg hadde hatt mensen.

Hun trodde da ikke det, men lot seg overtales til å høre etter hjertelyd. Da jeg lå der med smekken åpen og glidekrem på magen ga jordmor meg et veldig lurt blikk som sa alt. DER fant hun mitt bittelille barns hjertelyd. Jeg og samboeren min ble litt forelsket i hverandre igjen. Det var sååå deilig å høre.

Det skal vist være veldig vanskelig å finne hjertelyd i uke 9, så vi har også vært hos fastlege nå der vi har tatt (en veldig dårlig) ultralyd. Der målte han med mye usikkerhet at barnet er 12 uker. 

NÅ er vi på vei til min fertilitetsgynokolog som engasjerer seg så mye at han ga meg time på dagen (han har vanligvis veldig lang ventetid) Nå håper jeg at vi får en fast termindato.

To be continued!! 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144287988-jeg-er-jo-ikke-i-uke-9-alikevell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...