Gå til innhold

Bruker dere truser eller string og hvor gammel er dere? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipster.Er 42 år.

Har for øvrig aldri brukt string, men har prøvd to ganger. Utrolig ubehagelig.

Anonymous poster hash: 736c9...23b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

34 år og bruker string. Alt havner jo inn bak uansett..

Skrevet

35 år og string. Har brukt det siden det begynte å komme for fullt i butikkene da jeg var ca 16 år. Jeg klarer rett og slett ikke å bytte til vanlige truser igjen fordi jeg synes det er så ekkelt og klumpete å ha på seg. I tillegg føler jeg at de deler rumpeballene litt i to, noe som ikke er særlig pent når en går med tettsittende skjørt/kjoler/bukser. Det er da uansett bare mannen som ser trusen min, så jeg føler ikke at det blir noe vulgært likevel ;)

Anonymous poster hash: 9c92d...bb7
Skrevet

Jeg brukte stringtruser til frem til omkring 2008. Da fylte jeg 30 og ble voksen nok til å innrømme at hyssing i stumpen faktisk _er_ skikkelig ubehagelig, samt at de færreste rumper egentlig ser superbra ut m/stringtruse.

Nå bruker jeg truse eller hipster.

Haha, for meg er det motsatt ;) Jeg synes ikke string er det minste ubehagelig, men truse derimot ... Nå bruker jeg stringtriser som ikke bare har en tråd da, men litt tykkere/mer stoff og i mykt silke-aktig materiale. De gangene jeg forsøker å gå med vanlg trus glir jo sidene inn mot rumpesprekken uansett og jeg må liksom hele tiden rette på den føler jeg. Men smaken er som bake (haha!) delt, men det er altså de som faktisk synes stringtruser er det mest behagelig å gå med altså ;)

Anonymous poster hash: 9c92d...bb7

Skrevet

Beuker hipster / boxer. Er 43 år. 

Anonymous poster hash: 3a304...d60
Skrevet

27 år. Gode,behagelige og stygge truser. Herlig

Anonymous poster hash: 32eb2...28d

Skrevet

26 år og bruker truse

Synes string er ekkelt! Usj

Skrevet

33 og ja, bruker bla string.

Anonymous poster hash: 0814d...619

Skrevet

String er stygt og harry. Bruker stramme hipsters, helst noen uten synlige kanter på. 27 år.

Anonymous poster hash: f3ace...56e

Skrevet

27. Brukte string i ungdommen som alle de andre. Kanten skulle også gjerne synes litt. Fy fader så pinlig! Nå bruker jeg hipster eller granny pants. Liker å dra dem godt opp på magen! 😁

Skrevet

30. kun string. najen om natta eller store truser. de ser jo ikke bra ut med truse gjennom klærne. ser trusekanten og at man har 4 rumpeballer. usj

Anonymous poster hash: 725d3...8ad

Skrevet

Cheeky's fra Victoria secret. Bruker string under trange kjoler og skinnbukse.

Er 39 år.

Skrevet

Truse... kan ikke huske sist jeg brukte string... 33 år

Anonymous poster hash: e278d...2f0

Skrevet

Er 40 år, bruker bokser, hipster eller truse

Anonymous poster hash: 2a11d...060
Skrevet

35 år, ikke brukt string siden tidlig 2000 tall. Nå har jeg så mange hemorider etter svangerskap at string er helt uaktuelt, alltid.

Anonymous poster hash: 469ae...480

Skrevet

Helst hipster, noen ganger string, å litt vanlige truser siden jeg kjøpte en 5 pk som jeg trodde var hipster men viste seg og være vanlige,funker fint de og.

Anonymous poster hash: 11f22...2ab

Skrevet

Er 28 foresten.

Anonymous poster hash: 11f22...2ab

Skrevet

Jeg er 33. Bruker mest hipster, og string/tanga (hva er forskjellen?) hvis jeg ikke vil ha trusemerker, f.eks på trening. Bruker da sånne med bred strikk oppe, som ikke fremhever love handles'ene.

Skrevet

Hvorfor bruker man string?!

Anonymous poster hash: e74de...4e9

Fordi det holder alt på plass 🙈 Hvis man ikke bruker string flyter jo alt der nede. Utflod i rumpesprekken. Æsj. 🙈 Men enig i at hipster ser bedre ut. Men jeg må holde avdelingene adskilt...

Anonymous poster hash: 95111...60b

Skrevet

Fordi det holder alt på plass 🙈 Hvis man ikke bruker string flyter jo alt der nede. Utflod i rumpesprekken. Æsj. 🙈 Men enig i at hipster ser bedre ut. Men jeg må holde avdelingene adskilt...

27 år forresten.

Skrevet

Er 31 og bruker bare hipster. Har flere ulike typer. De aller fleste er slike som ikke vises under klær.

Anonymous poster hash: 79542...789

Skrevet

Jeg finner ingenting som passer meg skikkelig jeg. Men etter hundreogførtitusen soppinfeksjoner som kommer igjen og igjen og igjen er jeg nøye på å ikke bruke string og aldri annet enn bomull. Passer meg fint, jeg har aldri vært typen til å gå med sexy undertøy uansett egentlig!

Skrevet

Fordi det holder alt på plass Hvis man ikke bruker string flyter jo alt der nede. Utflod i rumpesprekken. Æsj. Men enig i at hipster ser bedre ut. Men jeg må holde avdelingene adskilt...

hvordan i alle dager får du utflod opp i rumpesprekken?

Anonymous poster hash: 2a11d...060

Skrevet

Jeg finner ingenting som passer meg skikkelig jeg. Men etter hundreogførtitusen soppinfeksjoner som kommer igjen og igjen og igjen er jeg nøye på å ikke bruke string og aldri annet enn bomull. Passer meg fint, jeg har aldri vært typen til å gå med sexy undertøy uansett egentlig!

Glemte å si at jeg er 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...