Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Spiller du? Gi meg alle tips du har. Hvilke pokemon skal jeg evolve? De med høyest CP eller de som veier mest og er store? Har blitt hekta, men flyr ikke rundt å fanger. Tar de jeg kommer over på min vei. ALLE tips mottas med takk Anonymous poster hash: 5ccc4...1d5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Evolve de med mest CP. Vekten har ingenting å si for noe som helst, annet enn at du får medaljer når du fanger så og så mange små ratata, eller så og så mange store magicarp Anonymous poster hash: 77776...c90
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Ikke evolve før du får lucky egg. Ikke boost pokemon med under 1000xp. Fang alt, selv om du har de fra før. Pigey feks trenger bare tolv "poeng" så samle opp et par av de til du skal bruke Lucky egg og bruk intence samtidig. Anonymous poster hash: 74904...c96
Anonym bruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Spiller du? Gi meg alle tips du har. Hvilke pokemon skal jeg evolve? De med høyest CP eller de som veier mest og er store? Har blitt hekta, men flyr ikke rundt å fanger. Tar de jeg kommer over på min vei. ALLE tips mottas med takk Anonymous poster hash: 5ccc4...1d5 Veier mest har null å si. CP behøver ikke ha så mye å si heller... dvs pokemon innen "samme art" kan ha forskjellige angrep, det er mye som utgjør CP. Se på alle de samme du har. Noen vil ha lav HP, men score høyt på angrep. Noen har høy HP, men er ikke gode på angrep. HP er hvor mye de tåler å ta imot fra den andre i en kamp, så er det opp til deg om du ønsker en pokemon med sterkt angrep, eller en med sterkt forsvar. Men jo høyere cp, generelt sett, jo bedre. Hvis du ønsker å komme høyere i level raskt kan du samlle opp en haug med pokemons, og ikke utvikle dem før du har et lucky egg, da får du dobbel xp når du utvikler pokemonene. Anonymous poster hash: 50ba7...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå