Gå til innhold

Hvilken tørketrommel er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en tørketrommel og ser på mange kundeomtaler på diverse produkter at de er misfornøyde fordi tøyet ikke blir ordentlig tørt. Jeg bruker den mest til undertøy og håndklær og sengetøy.

Trenger en trommel som gjør tøyet helt tørt!

Kom med anbefalinger og gjerne linker så jeg kan titte litt rundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miele!!! Særlig de nyeste modellene med varmepumpeteknologi. Men de er ganske dyre...

Anonymous poster hash: c9b81...d4c

Skrevet

Skal du vaske og tørke dunjakker ol, så må du kjøpe en med tidsstyring eller med eget dunprogram. .. Det er mitt tips som jeg har brent meg på...

Anonymous poster hash: df67e...ad8

Skrevet

Min erfaring er at program som skal stoppe når tøyet er tørt ikke funker, så det programmet bruker jeg ikke på min.

Men de aller fleste har jo også program der du selv stiller tid og temp og da blir det selvsagt tørt, bare det får tørke lenge nok. Jeg kjenner etterhvert min trommel godt og vet sånn omtrent hvor lang tid en viss mengde tøy bruker på å tørke.

Anonymous poster hash: 70bad...b6b
Skrevet

http://www.skousen.no/hvitevarer/torketrommel/kondens-torketrommel/product/bosch-wtw855r9sn/

Husk å sammenligne modeller på prisjakt. Whiteaway eller skousen er ofte mye billigere i pris opp mot se dyrere modellene på Elkjøp/lefdal/Expert.

Vi har nettopp kjøpt den ovenfor. Venter på leveranse, men den har fått gode tilbakemeldinger og omtaler. 9 kg & a++ i energimerking. Har egen avløpsslange - supert alternativ til å tømme vanntanken.

Anonymous poster hash: 3b065...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...