Gå til innhold

IKEA-dyne inni vanlig sengesett... Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dynene der er jo 150 cm brede, mens vanlige sengesett fra kid osv. er 140 cm.

Har en sengevæter, og må ha ny dyne igjen... Vurderer å kjøpe på IKEA, men de sengesettene vi har nå er 140 cm brede. Må sånn smått begynne å skifte ut trekk, siden de vi har er for mindre barn med feer og lignende på. Vil en IKEA-dyne bli for klumpete inni, eller funker det?

Hilsen ei som skal foreta nok en vask på ei utslitt dyne...

Anonymous poster hash: 532e7...5d4

Fortsetter under...

Skrevet

Kommer helt an på hvor tykk dyne du kjøper. Men, hvis det er pris du tenker på så er ikke det store prisforskjellen på dynene på jysk. Da slipper du i tillegg å måtte ta høyde for denne problemstillingen...

Anonymous poster hash: ab2fd...add

Skrevet

Kommer helt an på hvor tykk dyne du kjøper. Men, hvis det er pris du tenker på så er ikke det store prisforskjellen på dynene på jysk. Da slipper du i tillegg å måtte ta høyde for denne problemstillingen...

Anonymous poster hash: ab2fd...add

Nei, ikke prisen. Mer det at jeg liker IKEA, men synes det er vel voldsomt å bytte ut flere sengesett bare fordi jeg vil... Hun kan godt bruke de hun har ett år eller to til, før hun har vokst helt fra de, og da liker jeg utvalget de har på IKEA 😉

Anonymous poster hash: 532e7...5d4

Skrevet

Jeg kjøpte nylig en dobbeldyne på ikea - den er riktig nok en tynn sommerdyne men den gikk fint inn i sengesett fra kid. Selvom den er 20 cm lenger enn dynetrekket fra KID så ble det ikke klompete slik jeg hadde trodd. Men det har sikkert litt å gjøre med tykkelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...