Gå til innhold

Noen som har stellebord fra IKEA? Gulliver...

Anbefalte innlegg

Hvilken stellematte har dere, som passer fint? Min fra 2013 har nå gått litt for mye i oppløsning og jeg må ha ny... Men kan ikke kjøpe fra nettbutikk da det haster :) Har tilgang på Babyshop, men aner ikke om de har noe. Ellers har jeg tilgang på KID som jeg så hadde en (likte dog ikke at den var i stoff, og ikke gummistoff.... virker litt skittent?). Hvor selger de det liksom? Europris og nille har vel ikke :P 

Anonymous poster hash: 286e3...2dd

Fortsetter under...

Tror jeg kjøpte en på barnevognservice, mener det er det samme som babycare? Om du har tilgang til den butikken da...

Anonymous poster hash: 18a7b...104

Nei, har ikke det :/ Men babyshop selger barnevogner da, de bør vel ha stellematter?

Nei, har ikke det :/ Men babyshop selger barnevogner da, de bør vel ha stellematter?

Skulle tro det... De har vel det meste av barneutstyr, tror jeg.

Anonymous poster hash: 18a7b...104

Annonse

Vi har denne:

http://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/stellematter/babydan-stellematte-tarok-gra?utm_source=google&utm_campaign=Hyperdrive+(Google)&utm_content=144&gclid=Cj0KEQjwoau9BRDMvsnv5MCh24UBEiQAKOqcfcHNI3r-ca6J0TlL9NlyhpEb3J6ex8t_VM89j7oyAdsaAjLO8P8HAQ

Passer ikke helt, men vi synes det er greit med litt ledig plass nederst. Der har vi våtservietter, salve, såpe o l.

Og den selges også på Barnas Hus, så kanskje Babyshop har den også.

Endret av TPK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...