Gå til innhold

Jeg er gravid!!!!! På hormonspiral!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til hi.

En liten luring du har i magen, som ville henge med mot alle ods :) blir nok en liten tøffing :)

 

 

Anonymous poster hash: bbe03...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere enda tenker på meg.

 

Jeg har fått vite i dag at de medisinene jeg har stått på er veksthemmende. Så det er mulig jeg er lengre på vei enn målingene tilsier.

 

Er satt på en ny medisin. Den er også noe veksthemmende. Men de har mer og bedre erfaring med den.

 

Skal snakke med fødselslege i dag.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 64bff...64a

Veit ikke hva du står på, mens nesten alt som «roer» hjertet er veksthemmende, siden flowen i navlesnoren blir mindre. Står på Zelo—Sok selv og i ferd med å få mitt andre (lille) barn nå. De er ikke veldig bekymra for den medisinen min, men er på masse ul for sikkerhets skyld.

Mvh. hun andre hjertedama fra lenger opp i tråden.

 

 

Anonymous poster hash: f4d08...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke hva du står på, mens nesten alt som «roer» hjertet er veksthemmende, siden flowen i navlesnoren blir mindre. Står på Zelo—Sok selv og i ferd med å få mitt andre (lille) barn nå. De er ikke veldig bekymra for den medisinen min, men er på masse ul for sikkerhets skyld.

Mvh. hun andre hjertedama fra lenger opp i tråden.

 

 

Anonymous poster hash: f4d08...fc2

Har gått på en som heter sotalol. Men er satt over på zelo-zok.

 

Anonymous poster hash: 64bff...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på en som heter sotalol. Men er satt over på zelo-zok.

 

Anonymous poster hash: 64bff...64a

De er ganske trygge på at den ikke skal være så farlig :-) Mine barn er nok små av andre årsaker enn medisinen.

 

Anonymous poster hash: f4d08...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Så hyggelig dere tenker på meg. Har ikke skjedd så mye. Går greit. Har litt plager med hjerterytmen og jeg merker jeg er veldig mye mer sliten denne gangen.

 

Er 21 uker på vei. Ble satt to dager tilbake på ordinær ultralyd. Men skal på flere målinger siden de ikke kan si helt sikkert hvor langt jeg er på vei. Men det er den ordinære ultralyden de følger.

 

Vi bor litt langt unna sykehus. Så ser ut som det blir julefeiring på sykehus. Da de vil ha meg innlagt i uke 36.

 

Dette blir nok et veldig tøft svangerskap. Men føler meg veldig godt ivaretatt. Er mange kontroller både på sykehus. Med ultralyd av både baby og mitt hjerte. Litt slitsomt å reise att og fram.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 64bff...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig dere tenker på meg. Har ikke skjedd så mye. Går greit. Har litt plager med hjerterytmen og jeg merker jeg er veldig mye mer sliten denne gangen.

 

Er 21 uker på vei. Ble satt to dager tilbake på ordinær ultralyd. Men skal på flere målinger siden de ikke kan si helt sikkert hvor langt jeg er på vei. Men det er den ordinære ultralyden de følger.

 

Vi bor litt langt unna sykehus. Så ser ut som det blir julefeiring på sykehus. Da de vil ha meg innlagt i uke 36.

 

Dette blir nok et veldig tøft svangerskap. Men føler meg veldig godt ivaretatt. Er mange kontroller både på sykehus. Med ultralyd av både baby og mitt hjerte. Litt slitsomt å reise att og fram.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 64bff...64a

 

Så godt å høre at det går bra etter forholdene 😊😊

Ønsker deg lykke til videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer til dere! Du virker så innmari sterk og tapper. Du blir nok en super mamma - også til sistemann :)

Har dem funnet spiralen på UL?

 

Anonymous poster hash: b02aa...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer til dere! Du virker så innmari sterk og tapper. Du blir nok en super mamma - også til sistemann :)

Har dem funnet spiralen på UL?

 

Anonymous poster hash: b02aa...906

De er usikre. De tror kanskje de så den. Det kan se ut som om den er blitt med livmoren opp. At den ligger på baksiden. Men er den der skal de ta den ut under keisersnittet.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 64bff...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å høre fra deg. Godt å høre at du har det bra. Så bra du blir fulgt godt opp 😊😊❤

 

Masse lykke til videre i svangerskapet ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hi.

En liten luring du har i magen, som ville henge med mot alle ods :) blir nok en liten tøffing :)

 

 

Anonymous poster hash: bbe03...150

Oi. Nå gråt jeg litt. Hormonell som jeg er 😢😉

 

Jeg er enig med denne. For en tøffing som har klart seg så langt. Dette må gå godt, HI. Jeg tenker på dere ❤️

 

Anonymous poster hash: cc694...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Oj denne tråden husker jeg! Håper alt er bra med dere Hi ❤️ Har selv blitt gravid med spiral, men min historie er langt fra så dramatisk som din. Håper som sagt alt gikk bra med dere :) 

Anonymkode: 8adba...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2017 den 23.15, Anonym bruker skrev:

Oj denne tråden husker jeg! Håper alt er bra med dere Hi ❤️ Har selv blitt gravid med spiral, men min historie er langt fra så dramatisk som din. Håper som sagt alt gikk bra med dere :) 

Anonymkode: 8adba...486

Går selv på hormonspiral, men hva er grunnen til at noen blir gravide selv med den? Jeg har hatt litt murringer i magen og slapphet, men tenker denne spiralen skal jeg kunne stole på, tenker ikke graviditet..

Anonymkode: e203a...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
På 21.12.2017 den 15.04, Anonym bruker skrev:

Går selv på hormonspiral, men hva er grunnen til at noen blir gravide selv med den? Jeg har hatt litt murringer i magen og slapphet, men tenker denne spiralen skal jeg kunne stole på, tenker ikke graviditet..

Anonymkode: e203a...d7d

Ingenting er 100% sikkert, selv ikke hormonspiral eller sterilisering. Men veldig få blir gravide da, så det er det sikreste prevansjonsmidlet som finnes.

Da jeg ble sterilisert sa gynekologen at 1 av 2000 kvinner ble gravide etterpå, det er jo veldig få, men det kan skje.... Hormonspiral er vel nesten like sikkert som sterilisering, nesten like sikkert....

Anonymkode: c6d9c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...