Gå til innhold

Flere som blir utslitt av å jobbe i barnehage ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobbet 1.5 uke nå og er helt utslitt allerede ... Dette blir nok en kort jobb for min del.

Anonymous poster hash: 51994...fbc

Skrevet

På 12 året nå, og kjenner etter å ha jobbet to uker etter ferien at jeg er heeeeeelt tom. 😔 Veldig glad i selve jobben, men det er energikrevende....

Anonymous poster hash: 0d217...f2a

Skrevet

Da er det nok like greit, for hvis du gir opp etter 1,5 uke, så er du nok ikke egnet til den jobben

Anonymous poster hash: 96ca3...fa2
Skrevet

Nettopp ferdigutdannet, jobbet fullt i tre mnd, og eeeelsker jobben min. Er sånn passe sliten på kvelden, men hvem er ikke det.

Tenker du å gi opp etter 1,5 uke er det nok like greit.

Anonymous poster hash: 19896...0a6

Skrevet

Hvilke jobber har du prøvd før? Tror nok alle jobber krever mye de første ukene fordi alt er nytt. Også de jobbene som ikke er fysisk krevende. Har prøvd mange ulike yrker fra renholder, kioskarbeid, danselærer og i 10 år som ergoterapeut. og som regel bruker ting å gå seg til😉

Anonymous poster hash: 896cd...f2d

Skrevet

Det er tungt de første ukene. Barn som tester grenser med deg, støy og høyt aktivitetsnivå. Det går seg til!:)

Anonymous poster hash: 50e10...7f5

Skrevet

Kommer helt an på barnehagen. Har jobbet som vikar noen plasser over tid men også rundt omkring via Manpower. Sikkert jobbet i 20 barnehager. I to av de via Manpower så var det slitsomt, spesielt den ene, masse bråkete unger og i begge så var avdelingene blandet med alder. Altså ikke småbarn og storbarnsavdelinger. Men de likte meg å godt at jeg jobbet mest i de. Senere fikk jeg et langt vikariat i en barnehage hvor jeg ikke ble sliten. Det var ikke støy og så vilt som i mange andre barnehager. De hadde god kontroll på barna :)

Anonymous poster hash: a5916...4da

Skrevet

Utslitt? Nei. Sliten? Ja. Men ikke værre enn at jeg sovner godt til kvelds. Den mest krevende tiden nå med innkjøring osv. Jobben i bhg er ikke for meg mest krevende, men all den tid det tar på kveldene. Alle planer som må ut, vaktlister of andre ting som må forberedes. Ikke mulighet til å gjøre dette ila arb.dagen.

Anonymous poster hash: 09a54...67e

Skrevet

Haha:D Det er da slett ingen utmattende jobb!

Anonymous poster hash: ebcca...4e9
Skrevet

Blir sliten av alle ungene når jeg leverer i barnehagen jeg 😂

Anonymous poster hash: 17e0b...fc5

Skrevet

Husk at veldig mange jobber er slitsomme i begynnelsen. Man trenger til på å lære seg rutiner, alt er nytt, masse nye folk...

Jeg gjetter på at det blir mye bedre når du kommer inn i det.

Skrevet

Huff håper ikke du jobber i barnehagen til mitt barn! :(

Anonymous poster hash: 77bf2...837

Skrevet

Huff håper ikke du jobber i barnehagen til mitt barn! :(

Anonymous poster hash: 77bf2...837

Tror du at alle som jobber i barnehagen til ditt barn aldri er lei og sliten?

Anonymous poster hash: 7c7ce...d24

Skrevet

Tror du at alle som jobber i barnehagen til ditt barn aldri er lei og sliten?

Anonymous poster hash: 7c7ce...d24

Hi e utslitt etter en å en halv uke i barnehage.. Håper ikke hun jobber i min unges barnehage heller.

Anonymous poster hash: 6bfa1...168

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Som flere har sagt her, alle jobber er slitsomme i starten. Nye mennesker, nye rutiner, barn som tester deg for alt det er verdt. Anbefaler deg å dra på deg smilet og prøve litt til. Kan hende det går seg til om ikke lenge, og da er det (i mine øyne) den mest fantastiske jobben man kan ha. Man blir sliten, ja. Fredagskvelden blir ikke brukt til fest og sosialt lengre, for å si det sånn, for det som frister mest etter en uke i barnehage er å ligge i senga i "koma".

Men så kommer mandag morgen med barn som spretter fornøyd opp i fanget ditt for å kose. Da er det verdt det! :)

Skrevet

Var i praksis ( i forbindelse med utdanninga mi , lærer for helse og oppvekst yrkene ) er utdannet helsefagarbeider i bunn , og hadde derfor 2 uker ute i annet yrke for å få inntrykk fra andre helse og oppvekst yrker. Dæven jeg var sliten , hodet var totalt utslitt etter første uke. Andre uka , gikk med til blanding av å beundre alle i faget og til å manne meg opp hver dag til å klare å holde ut 😂

Anonymous poster hash: 32a83...8ea

Skrevet

Denne perioden i bhg er slitsom for alle, det er nye barn og nye foreldre og nye ansatte, alle skal lære seg masse nytt og lære seg og omgås mange forskjellige mennesketyper.

Det blir lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...