Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Syns det høres spennende ut, men kan det sammenlignes med vanlig pizza med tanke på smak? http://www.frukt.no/oppskrifter/helgeretter/blomkalpizza-med-gronnsaker/ Anonymous poster hash: a56a1...f61
MammantilNurket Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Beklager, men dette så ikke godt ut. Tror faktisk jeg heller ville ha droppet pizzaen og brukt råvarene til noe annet.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Jeg har aldri laget blomkålbunn med mel i siden jeg lever på LCHF, så den vet jeg ikke hvordan er. Men jeg pleier å lage uten mel og pizzaen blir veldig god. Det blir ikke sprø bunn, men smaken er der definitivt. Anonymous poster hash: e6f89...68c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Jeg har aldri laget blomkålbunn med mel i siden jeg lever på LCHF, så den vet jeg ikke hvordan er. Men jeg pleier å lage uten mel og pizzaen blir veldig god. Det blir ikke sprø bunn, men smaken er der definitivt. Anonymous poster hash: e6f89...68c Har du lyst til å dele oppskrift på den du lager? Anonymous poster hash: ffbf0...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå