Gå til innhold

Dere som har middels tynt /tynt hår - hvordan ser det ut når det er vått?

Anbefalte innlegg

Syns håret mitt er stusselig, og når jeg har vått hår ser det enda mer stusselig ut.

Det ser greit ut når det er nyfønet, men når det er vått ser det ut som om at jeg har  (eller jeg har vel viker)

Hater virkelig håret mitt!! Virkelig!! Det har alltid vært tynt /tynne, men mange hårstrå som frisøren sier, men jeg syns det har blitt enda tynnere de siste årene. Ammer ikke.

Har startet med Hair Care nå.. noen tabletter som sikkert er humbug, men som jeg villig lar meg loppe for penger i ren desperasjon.. Noen som kjenner disse?

Anonymous poster hash: 1a648...fe2

Fortsetter under...

Jeg har også veldig tynt hår, men med fall. Det ser virkelig merkelig ut. Flatt og vilt på samme tid, med tynne pistrer over alt...

Og når det er vått henger det jo bare inntil hodet. Tenker ikke mye på det, går jo ikke rundt med vått hår, gjør du vel?

Få deg en fresh frisyre der du kan style deg til volum, eller la det blir langt så du kan sette det opp i elegante topper eller lignende.

Anonymous poster hash: 99804...767

Neida, jeg har også tynt hår ;) Har ikke forsøkt noen piller, men er fornøyd nok med utseende. Får ikke gjort så mye med det uansett... 

Ligger flatt til hodet uansett hva jeg gjør.

Anonymous poster hash: 1c8c3...4d4

Jeg har veldig tynt hår. Ser ikke bra ut. Tar B vitaminer daglig og ser bedring etter 2-3 mnd. Bruker også Nanogen produkter fra apoteket. Sjampo, balsam og dråper. Og Nisim sjampo bruker jeg. Syns begge hjelper :)

Annonse

Jeg har også veldig tynt hår, men med fall. Det ser virkelig merkelig ut. Flatt og vilt på samme tid, med tynne pistrer over alt...

Og når det er vått henger det jo bare inntil hodet. Tenker ikke mye på det, går jo ikke rundt med vått hår, gjør du vel?

Få deg en fresh frisyre der du kan style deg til volum, eller la det blir langt så du kan sette det opp i elegante topper eller lignende.

Anonymous poster hash: 99804...767

Nei, gjør meg ikke noe å gå med vått hår.. Men friker litt ut fordi jeg av og til føler det som om jeg ser skalla ut etter dusjen. Greit etter håndkletørk 😊

Flatt og vilt på samme tid 😀 Høres igrunn kult ut.

Husker en gang på byen så kom det bort en fyr med deeet afrohåret og sa: Fy fader, jeg virkelig digger håret ditt ass. Det føyer seg inn i rekken av absurde opplevelser på byn... 😂

HI

Anonymous poster hash: 1a648...fe2

hvilken farge har du på håret. man kan jo tildels dekke over slik med farge eller striper. men har man feks lyst, bleiket hår er det vanskelig.

om håret ser sunt ut, vil det også se tykkere ut.

Anonymous poster hash: ff422...7ff

Samme her, så passer på at det ikke kommer for langt ned mot skuldrene, holder det omtrent kant i kant med kjeven. Har også en "tung" (hvis fjonene mine kan kalles tunge) lugg, slik at vikene ikke skal synes.

Har arvet androgen alopeci av pappa, så innen jeg er 70 ser jeg vel hodebunnen.

Eneste som hjelper er P-piller eller svangerskap, men ingen av delene er aktuelt. Kunne brukt Recrea, men det gidder jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...