Gå til innhold

Har du eller skal du feire 40 års dagen din?

Anbefalte innlegg

Jeg fyller 40 år snart, veldig snart. Spørsmålet er om jeg skal feire dagen. Har nesten aldri feiret bursdagen min siden den er når det enda er ferie. Om jeg har feiret den har det vært kaffeselskap med nærmeste familie.

Nå ønsker ungene at jeg skal feire dagen, men som vanlig er halve familien på ferie. Resten har vel lyst å utnytte siste feriehelgen på hytta tror jeg. Venner har man jo nesten ikke kontakt med lenger fordi jobb og familie sluker alt av tid. Jeg har egentlig lyst å reise på hytta selv, men det har ikke mann og barn.

Kan feire senere i høst, men det må bli mye senere og da blir det jo litt kleint?

Så hvordan feirer andre? Feirer man i det hele tatt 40 års dag??

Anonymous poster hash: 74577...277

Fortsetter under...

Jeg fyller 40 år snart, veldig snart. Spørsmålet er om jeg skal feire dagen. Har nesten aldri feiret bursdagen min siden den er når det enda er ferie. Om jeg har feiret den har det vært kaffeselskap med nærmeste familie.

Nå ønsker ungene at jeg skal feire dagen, men som vanlig er halve familien på ferie. Resten har vel lyst å utnytte siste feriehelgen på hytta tror jeg. Venner har man jo nesten ikke kontakt med lenger fordi jobb og familie sluker alt av tid. Jeg har egentlig lyst å reise på hytta selv, men det har ikke mann og barn.

Kan feire senere i høst, men det må bli mye senere og da blir det jo litt kleint?

Hadde stor fest og lurte ikke på hva de andre "helst" ville gjøre. De som heller ville være på hytta ble ikke bedt på 41-årsdag, for å si det slik...

Anonymous poster hash: 7ded9...0f8

Jeg også fyller 40 veldig snart. Skal ha et lag, men orker nesten ikke... Vet at det blir veldig hyggelig, men er helt tom for krefter etter ferien (!). Planen er å lage lettvint, men god mat og invitere en del folk. Blir mange folk og huset må ryddes. Så det er bøygen...

Anonymous poster hash: 14506...bbd

Feira med familien, dvs foreldre, søsken, svigersøsken og svigerforeldre.  Hadde tenkt å ha feiring med veninner og, men den kokte vekk i kålen i ein hektisk småbarnsperiode.  Har vore i fleire 40 års lag både til veninner og familie, så det er heilt klart vanleg å feire.

Da kan vel 40-årsdagen være en glimrende anledning til å få kontakt med venner igjen.

Feira både med venner og familie. Først party i partytelt i Hagen med venner. Sinnsvakt gøy.

Senere middag med familie.

Anonymous poster hash: 5f092...e63

Annonse

Jeg feirer bursdagen min hver år, midt i juli.

Inviterer mine foreldre, mine svigerforeldre og mine og mannens søsken med familie.

Pleier legge det til en helg begge foreldreparene er hjemme, også kommer de søsknene som kan.

Fylte 40 i fjor jeg, og begge foreldreparene kom, begge søsknene til mannen og to av mine fire søsken. Super feiring, vi grillet og spiste is.

Anonymous poster hash: 6f656...f9e

Jeg fyller 40 om noen uker.

Reiser på hotellweekend med mann og barn helgen før og inviterer nærmeste familie til kaffe og kaker helgen etter. Noe mer har ikke jeg behov for å feire.

Mannen min ble 40 i vår og det ble ikke feiret da, så blir på en måte dobbelfeiring nå.

Anonymous poster hash: 9affc...bbc

Da jeg ble 40 leide jeg et lokale i nærheten av der jeg bor.

I stedet for gave ba jeg alle inviterte om å ta med en rett til en felles buffet, og det fungerte utmerket :D

Ikke trengte jeg å slave på kjøkkenet, ikke ble det så dyrt som det ville blitt om jeg bestilte catering, og gjestene tok med restene hjem igjen!

Jeg har mange venner fra ulike deler av livet, så det ble en salig blanding av folk:) Jeg var litt spent på hvor mange som "gadd" å komme, om jeg kom til å bli skuffet pga labert oppmøte, men det var en ubegrunnet frykt. Jeg tror alle hadde det veldig hyggelig!

Anonymous poster hash: 368ab...00d

Hvis du skal invitere til fest, må du gjøre det i god tid. Du kan ikke invitere i morgen til fest på lørdag. Om du føler nå du er seint ute til selve dagen og tror folk fortsatt er på ferie, er det ingenting i veien for å ha fest et par uker etter selve dagen.

Er også 76-årgang og jeg hadde et lite familieselskap og en større vennefest da jeg fylte 40 tidligere i år. Har også vært i flere andre 40-årsdager. Det har vært hyggelige sammenkomster, ikke nødvendigvis så høytidelig. Og alle synes det er hyggelig å bli bedt.

Anonymous poster hash: aa551...832

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...